Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
tayfun motor da olması lazım test motoru geçen post atmıştım yoksa o o haftaya özel bir testmiydi.

hocam dominar var test motoru, ona bindim. v15 yok henuz, onu da az once Birol soyledi hala yok diye. ama zaten v15 son care. onceligim dominar yada olmazsa cb 125 f bir ihtimal. neyse cumartesi serik bayisine gidip bir konusucam ve belki dominar'i alip cikicam :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
hocam dominar var test motoru, ona bindim. v15 yok henuz, onu da az once Birol soyledi hala yok diye. ama zaten v15 son care. onceligim dominar yada olmazsa cb 125 f bir ihtimal. neyse cumartesi serik bayisine gidip bir konusucam ve belki dominar'i alip cikicam :)

v15 çoğu yerde test motoru yok.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bir tane V15 test motoru bulursan, dominardan vazgeçebilirsin hocam. Benim dominar alma sebebim İstanbul'da sıkıştıran dallama çok olduğu için güvenli bölgeye kaçabilene kadar motorun uzayabilmesi. Yoksa Pulsar'da yetiyordu bana.
 
Katılım
29 Eki 2012
Mesajlar
24
Benim dominar da da aynı şekilde arka fren problemi var.

Pulsar da şikayet edilen arka fren aslında tam istediğim gibi çalışıyordu. Arka tekere yeterince ağırlık gelmediğinden frenler iyi tutmasına rağmen çok çabuk bir şekilde kitleme yapmaktaydı. Kaliteli bir lastikle daha iyi olmuştu. Dozajlaması ve kullanımı gayet güzeldi. Özellikle artçılı kullanımda yeterli ağırlık olduğunda çok başarılı çalışmakataydı.

Bundaki problem arka frenin tutması için bile baya bir bastırmanız gerekiyor. ABS olduğundan kitlemeyecektir ama ABS olmasa, bu hali ile kitlemesini sağlamak oldukça zor olurdu.

Ön fren de aksine inanılmaz iyi çalışıyor. Hatta ABS olmasa acemi kullanıcılar için tehlikeli olacak şekilde diyebilirim. Düzgün frenleme yaptığınızda çok başarılı. Ben arka frendeki problemin balatanın alışması ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Muhtemelen bir ayarlama ile düzeltilecektir. Belki de pedalın pulsara göre daha aşağıda konumlanması da böyle hissetmeme neden olmuş olabilir ama bana güven vermedi. Arka frene bastığımda yeterli mesafede motoru durduramayacak hissi veriyor. İlginç olan birkaç kişiden benzer yorumlar okudum.

Daha 100km oldu. İlk bakımda bakılmasını istiycem. Sonuçları buradan paylaşırım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben bugün elcik koruma takmak için gittiğimde tekrardan göstereceğim. 200-210km deyim gittiğim de 250 olur. Haftaya ilk bakına sokarım motoru. 2 tık benzin kaldı. Akşam çıkarken fulleyeceğim zira ne kadar yaktığımı daha hesaplamayacağım ilk 1000 hatta 2000km geçene kadar.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Benim dominar da da aynı şekilde arka fren problemi var.

Pulsar da şikayet edilen arka fren aslında tam istediğim gibi çalışıyordu. Arka tekere yeterince ağırlık gelmediğinden frenler iyi tutmasına rağmen çok çabuk bir şekilde kitleme yapmaktaydı. Kaliteli bir lastikle daha iyi olmuştu. Dozajlaması ve kullanımı gayet güzeldi. Özellikle artçılı kullanımda yeterli ağırlık olduğunda çok başarılı çalışmakataydı.

Bundaki problem arka frenin tutması için bile baya bir bastırmanız gerekiyor. ABS olduğundan kitlemeyecektir ama ABS olmasa, bu hali ile kitlemesini sağlamak oldukça zor olurdu.

Ön fren de aksine inanılmaz iyi çalışıyor. Hatta ABS olmasa acemi kullanıcılar için tehlikeli olacak şekilde diyebilirim. Düzgün frenleme yaptığınızda çok başarılı. Ben arka frendeki problemin balatanın alışması ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Muhtemelen bir ayarlama ile düzeltilecektir. Belki de pedalın pulsara göre daha aşağıda konumlanması da böyle hissetmeme neden olmuş olabilir ama bana güven vermedi. Arka frene bastığımda yeterli mesafede motoru durduramayacak hissi veriyor. İlginç olan birkaç kişiden benzer yorumlar okudum.

Daha 100km oldu. İlk bakımda bakılmasını istiycem. Sonuçları buradan paylaşırım.

bence pulsar'dan gelen bir aliskanliktir cunku ilk pulsar kullandigimda da bana onun freni cok yukarida ve biraz bicimsiz gelmisti. ayak fren ustunde hazir gidilmiyordu. servise gidip aldirmistim biraz asagi aldirmistim. cunku bu sekilde bu sefer de cabuk kitliyordu. onu yaptiktan sonra cok rahatlamistim ve kitlememisti frenler pulsar'da.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ön fren maneti üstünde bana göre el ile gidilebilir ama arka fren peg’i üstünde ayak hazır şekilde gidilmez. Sert zıplasanız bir tümsekten yada çukurdan direk arka frene basıp tehlikeye düşme durumu oluşturuyor bence.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Ön fren maneti üstünde bana göre el ile gidilebilir ama arka fren peg’i üstünde ayak hazır şekilde gidilmez. Sert zıplasanız bir tümsekten yada çukurdan direk arka frene basıp tehlikeye düşme durumu oluşturuyor bence.

onu demek istemedim. ayak bicim olarak fren yapmaya hazir birpozisyonda tutulamiyordu. onceki motorumda ayagi hazirda tutabliyordum seklen ama pulsar'da geriye almak zorunda kaliyordum yada yandan disa dogru acmak gerekiyordu ve normal gidiste ayagi yoruyordu. yani ayak bilegi biraz yukari ekstra kivrilmis olarak basiliyordu bana gore. ayagin dogal durus seklinden dolayi fren pegi daha asagida konumlanmalidyi demek istiyorum pulsar'da.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İstanbul’da yağmur kesilirse bugün servise gittiğimde başka motorlarda da bakacağım bir arka fren peg’lerine. Lakin hiç duracakmış gibi gözükmüyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bu gün çantamızı da taktık ufak tefek işleri var ama sorun değil gayet güzel oldu. arka çanta maxsem sl40 modeli yan çantalar ise maxsem mx32 modeli.

29746448_10213063293590689_173508055_o.jpg


29746997_10213063292030650_2065346238_o.jpg


29748193_10213063293910697_2044923373_o.jpg


29828932_10213063293630690_376123868_o.jpg


29829285_10213063293150678_1368893272_o.jpg


29829770_10213063293990699_490089292_o.jpg


29830047_10213063294750718_537041404_o.jpg


29831188_10213063293790694_1945441502_o.jpg


29883809_10213063293110677_182298733_o.jpg
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Güle güle kullanıp gezersin umarım. Ben çanta olayını sevmesem de touring olmuş motor. Gezilip tozulur.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Güle güle kullanıp gezersin umarım. Ben çanta olayını sevmesem de touring olmuş motor. Gezilip tozulur.

14 model pulsar kullandım yan çanta takmak nasip olmadı, 16 model pulsar kullandım ona da nasip olmadı en sonunda dominara yan çanta nasip oldu, çantalar devamlı üzerinde durmayacak arka çanta hariç, şimdilik sök tak basit değil ama onun da çaresine bakacağım, çok fazla kamp gezi yaptığımız için benim için gerekli.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben sadece sürüp gezdiğim için bana gereksiz kalıyor. En fazla zincir yağı falan koyuyordum ama sade naked olması benim için kafi. Gidon yükseltme ile pulsar ekstra çamurluğunu taktım. Elcik koruma takacağım. Bide Çakar lazım. Polislerinki gibi bir sağ bir sol çakan 12ledli bişey. Maksat biri dikiz aynasından bakınca görsün. Led istememin sebebi de diğerlerinin modları şaşıyor. Biri çakıyor diğeri bakıyor falan. Sağlı sollu çakınca hem görsel olarak güzelleşiyor hem de daha iyi etki bırakıyor.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
14 model pulsar kullandım yan çanta takmak nasip olmadı, 16 model pulsar kullandım ona da nasip olmadı en sonunda dominara yan çanta nasip oldu, çantalar devamlı üzerinde durmayacak arka çanta hariç, şimdilik sök tak basit değil ama onun da çaresine bakacağım, çok fazla kamp gezi yaptığımız için benim için gerekli.

Kampçı olduğunuz için çok kullanışlı olmuş ancak bana göre çok çirkin olmuş ya.Tabi zevk meselesi ama ben dominara bu dokunuşları yakıştıramıyorum bir türlü.Güle güle kullanın.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kampçı olduğunuz için çok kullanışlı olmuş ancak bana göre çok çirkin olmuş ya.Tabi zevk meselesi ama ben dominara bu dokunuşları yakıştıramıyorum bir türlü.Güle güle kullanın.

tşk ederim yeri geldiği zaman bu çantalar bile yetmiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Ben sadece sürüp gezdiğim için bana gereksiz kalıyor. En fazla zincir yağı falan koyuyordum ama sade naked olması benim için kafi. Gidon yükseltme ile pulsar ekstra çamurluğunu taktım. Elcik koruma takacağım. Bide Çakar lazım. Polislerinki gibi bir sağ bir sol çakan 12ledli bişey. Maksat biri dikiz aynasından bakınca görsün. Led istememin sebebi de diğerlerinin modları şaşıyor. Biri çakıyor diğeri bakıyor falan. Sağlı sollu çakınca hem görsel olarak güzelleşiyor hem de daha iyi etki bırakıyor.

benim motorda gördüğün u3 veya u5 olması lazım ve 3 modlu ama ben çakar özelliğini iptal ettim ve devamlı sabit yanıyor çinden çakar devresi alıp taktım sorunsuz sıkıntısız çalışıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Ben sadece sürüp gezdiğim için bana gereksiz kalıyor. En fazla zincir yağı falan koyuyordum ama sade naked olması benim için kafi. Gidon yükseltme ile pulsar ekstra çamurluğunu taktım. Elcik koruma takacağım. Bide Çakar lazım. Polislerinki gibi bir sağ bir sol çakan 12ledli bişey. Maksat biri dikiz aynasından bakınca görsün. Led istememin sebebi de diğerlerinin modları şaşıyor. Biri çakıyor diğeri bakıyor falan. Sağlı sollu çakınca hem görsel olarak güzelleşiyor hem de daha iyi etki bırakıyor.

benim motorda gördüğün u3 veya u5 olması lazım ve 3 modlu ama ben çakar özelliğini iptal ettim ve devamlı sabit yanıyor çinden çakar devresi alıp taktım sorunsuz sıkıntısız çalışıyor.

https://tr.aliexpress.com/item/Newest-Universal-Super-White-8-LED-daytime-running-lights-drl-light-bar-parking-car-fog-lights/32589474627.html?spm=2114.13010708.0.0.fNJL9Q

https://tr.aliexpress.com/item/1PC-4in-1-LED-Car-Emergency-Strobe-Lights-DRL-Wireless-Remote-Control-Kits-Hot-Selling/32756510929.html?spm=2114.13010708.0.0.GW5kZJ
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
10,62lt benzin aldım. 282km yol yapmışım. Ortalama 3.77lt yakmışım. Bugün 5ten 4e attım çıtaks die geçti. Bu dişliler alışıyor die bırakmıyor bazen. İlk 2 gün boşa geçmiyordu. İleri geri boş denemesi yapıyordum. Şu 2000km bitse de tam anlamıyla bir tanışsak şu Dominar’la :)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kemal o çantaların kıymetini uzun yol yapanlar iyi biliyor. En güzel günlerde kullan kardeşim. Sol çantadan sağ çantaya dıştan dışa kaç cm. Rx3i evo da
yaklaşık 80 cm . Ölçer ve yazarsan seviniriz. Saygılarla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst