- Katılım
- 6 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,237
Takip ettiğim kadarıyla Bajaj Dominar 400 hakkındaki tartışmaların odak noktası top speed. Bu da Türkiye motosiklet camiasının marka yöneticileri tarafından neden adam yerine konmadığını açıklıyor. "Yinülsün içülsün hesap möhöm dael" misali tek derdimiz top speed. Bizdeki tüketici profili şöyle; Varımızı yoğumuzu verirken aracın masraflarını nasıl karşılayacağımız aklımızın ucundan geçmez. Ondan sonra oto yıkamacıya gidip "kaç paraya yıkıyorsun?" diye sorarız. Motorun son hızı piyasadaki bazı 250cc modellerden daha düşük olabilir. Fakat asıl üzerinde durulması gereken hususları kimse gündeme getirmiyor.
- Yakıt tüketim değerleri nedir? Sarf malzemeleri, yedek parça fiyatları, bakım aralıkları nedir?
- Bu modelin kronik sorunları olacak mı? Olursa gerçekten ilgi gösterilecek mi?
- Pulsar 200 NS'deki gibi birileri "en son 120 ile gittiğimi hatırlıyorum diyecek mi?"
- Servis ağı biraz daha nitelikli müşterilere hizmet vermeye hazır mı?
Aklıbaşında bir tüketici kitlemiz olsaydı Kuralkan, Pulsar 200NS yerine Pulsar 220F modelini getirirdi. Çok daha kullanışlı olduğunu izlediğim bu model yerine 200NS getirildi. Çünkü daha hızlıydı.
Dominar 400'ü izleyeceğim. Son hızı aklı başında kişiler için gayet yeterli. Otoban dahil tüm yollarda gayet güzel sürüş yapılır. EDS kamera ağının daha da yaygınlaşacağı, hız aşımı cezalarının çok yüksek meblağlara çıkarılmasının düşünüldüğü günümüzde top speed meraklılarını tebessüm ile karşılıyorum. Yanlış izlemediysem 8000 devirde 140 km/h hız yapıyor. Bu da çok fazla yakmaz diye düşündürüyor.
- Yakıt tüketim değerleri nedir? Sarf malzemeleri, yedek parça fiyatları, bakım aralıkları nedir?
- Bu modelin kronik sorunları olacak mı? Olursa gerçekten ilgi gösterilecek mi?
- Pulsar 200 NS'deki gibi birileri "en son 120 ile gittiğimi hatırlıyorum diyecek mi?"
- Servis ağı biraz daha nitelikli müşterilere hizmet vermeye hazır mı?
Aklıbaşında bir tüketici kitlemiz olsaydı Kuralkan, Pulsar 200NS yerine Pulsar 220F modelini getirirdi. Çok daha kullanışlı olduğunu izlediğim bu model yerine 200NS getirildi. Çünkü daha hızlıydı.
Dominar 400'ü izleyeceğim. Son hızı aklı başında kişiler için gayet yeterli. Otoban dahil tüm yollarda gayet güzel sürüş yapılır. EDS kamera ağının daha da yaygınlaşacağı, hız aşımı cezalarının çok yüksek meblağlara çıkarılmasının düşünüldüğü günümüzde top speed meraklılarını tebessüm ile karşılıyorum. Yanlış izlemediysem 8000 devirde 140 km/h hız yapıyor. Bu da çok fazla yakmaz diye düşündürüyor.