Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynı şey değil, Pulsar'la bunun arasında korkunç bir performans farkı olacak. Keza bununla R25 arasında da aynı şekilde. Z300'ü ayrı tutarım ama onun fiyatı da 22 bin TL'ye çıktı.
yok tip olarak aynı olcak dedim.2 katı çekiş gücü var aralarında teker manyağı olur bu heralde.incelemek lazım gelince.tabi bu gelene kadar motor almazsam.fuardan önce geleceğini pek düşünmüyorum ama işallah gelir.bajaj servis kampında çalışanlardan biri 25 aralıkta satışa sunulucak falan demişti ama ne kadar doğru olur görücez.