Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynı şey değil, Pulsar'la bunun arasında korkunç bir performans farkı olacak. Keza bununla R25 arasında da aynı şekilde. Z300'ü ayrı tutarım ama onun fiyatı da 22 bin TL'ye çıktı.

yok tip olarak aynı olcak dedim.2 katı çekiş gücü var aralarında teker manyağı olur bu heralde.incelemek lazım gelince.tabi bu gelene kadar motor almazsam.fuardan önce geleceğini pek düşünmüyorum ama işallah gelir.bajaj servis kampında çalışanlardan biri 25 aralıkta satışa sunulucak falan demişti ama ne kadar doğru olur görücez.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13f3cf6.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
466
Çok ince hesap yaptım,
14.100 TL den aşağı olmaz,
Ne kadar yukarıda olacağı Kuralkan'ın ne kadar kar etmek istediği ile alakalı ama tahminim 14.250 TL dir.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Duke390 ile aynı bloğu kullanıp maksimum hızın 148km olması düşündürücü. Motoru öldürmüşler iyice. Duke390 çok rahat 170'i deviriyor.

Önceden teknik detay olarak şu resim dolanıyordu.
1100



148km 400cc için çok vasat bir hız. R25 bile 180'i rahat deviriyor. Şaka gibi.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben olsam renk seçeneklerini arttırır, bol aksesuar seçeneği sunar, kişiselleştirilmeye elverişli hale getirir ve sürerdim piyasaya.
Ön cam, 3'lü çanta seti, değişik jant seçenekleri, ve uygun fiyatla peynir ekmek gibi satardım.
Bir de mümkünse kendi bünyenizde anlaşacağınız bir finans kuruluşu ile anlaşıp vadeli satılabilmesini sağlayabilirseniz yollardaki her 5 motordan en az 1 tanesi Dominar olabilir.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
renk seçeneğinin artması yp stok maliyetini arttırıyor buda fiyatlara yansıyor, bu hatayı Hero Tr de yaptı, Kuralkan daha tecrübeli 2-3 renkten fazla gelmez bu model.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
renk seçeneğinin artması yp stok maliyetini arttırıyor buda fiyatlara yansıyor, bu hatayı Hero Tr de yaptı, Kuralkan daha tecrübeli 2-3 renkten fazla gelmez bu model.

Boyasız getirip burada boyasınlar.
İmkanları var bunun için :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
0-100km hız testi 8,3 saniye imiş.

250cc motorlar 7 saniye civarlarında geziyor üstü değil. Bu motordan performans namına bir şey beklemeyin.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
devir göstergesi 13.000 e kadar olan bir motorun kesicisi tahminen 11.000-12.000 aralığında bişeydir, son hızı düz hesap 150 olan makine bu hızı 11.000 devirde yapıyorsa 100 ile giderken 7.000 devir çevirecek demektir.

Yani 100 ile gitmek için deli gibi bağıracak motor. Nerde bunun konforu nerde bunun rahatlığı.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
400CS yi düşünmuyor değildim fakat onun yerine bu modelin çıkması ve gücünün düşürülmesi renk seçeneklerinin az olması artan döviz kuru otv vs nedenleri ile fikrimi değiştirdim en en fazla 175 km yapar dahada fazlası görülmez gibi fiyat olarakta 15 bin üstü sinek avlar der geçerim birde bu bajajda alışkanlık heralde model öne sürüp farklı mödel üretmek 4 tekerli motosikletlerindede adı re60 iken Qute ismiyle yüksek fiyattan satışa çıkınca satışlar tek tük oldu
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
vites değiştirmekten hızlanmaya vakit bulamıyordur. o yüzden hızlanamıyordur.

Duke 390 da da 100km ye kadar 3 kez vites degisiyor ancak 5.5 saniyede cikiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Onu ben de gördüm ama inandırıcı gelmedi. NS200 kaç saniyede çıkıyor ki ?

8 saniye civarlarında oda

"The company claimed top speed of the bike is 148 kmph and it can do the 0-100 kmph sprint in 8.23 seconds. Bajaj Dominar 400 is available in India with 2-channel ABS (Anti-lock Braking System). The key rivals of the bike in India are RE Himalayan, Mahindra Mojo 300, RE Classic 350, Benelli TNT 250 and KTM Duke 390."

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Bu performans değerleri rezalet.



1100


1100
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Çöp çöp, gitmez bu, fren kötü, jant kırılır abi ya , titriyor prostat oldum ben 15 milyara 250cc motor alcam diyorsaniz almayın
Fiyat 13-14 olursa yaz beni.Bu arada Hangi motor gerçek top speedini yazıyo ki ? Motor 170 yapar 170 de size yetmiyor ise buyrun 600r bakın. (14 den çok olursa tutmaz)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Bu işde bi yanlışlık olduğuna inanmak istiyorum. Ama hiç mantıklı değil ki 300 cc desen anlarım ama 400 cc deyince beklenti yüksek oluyor bir de ktm 390 ile kıyaslandığı için beklentimiz yükseldi şahsen benim aklımda böyle fikir oluşmuş du nasıl ns 200 duke 200 benzer çıktı aynısını bu motor içinde bekledim. Ama yine bi umut ülkeye gelsin bi test motorları çıksın ozaman belli olur. Fiyatı içinde çok konuşulmaya gerek yok 250 cc klasmanı için çıkarıldığı belli olduğundan fiyatı da 250 cc klasmanına yakın olur.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
devir göstergesi 13.000 e kadar olan bir motorun kesicisi tahminen 11.000-12.000 aralığında bişeydir, son hızı düz hesap 150 olan makine bu hızı 11.000 devirde yapıyorsa 100 ile giderken 7.000 devir çevirecek demektir.

Yani 100 ile gitmek için deli gibi bağıracak motor. Nerde bunun konforu nerde bunun rahatlığı.

bunu bilmem ama ns 200 7.000 devirde 100 km sürat yapıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst