14bin civarı olursa iyi bir satış rakamı yakalar. 14binden yukarıda pek alıcısının olacağını sanmam.
14 binden fazla olur ama okadarda olmas Pulsar 200 10990 tahmini olarak 15-16 arası olur ama 17500 e kadar yolu var bence
14bin civarı olursa iyi bir satış rakamı yakalar. 14binden yukarıda pek alıcısının olacağını sanmam.
Bunun fiyatını tahmin etmek için NS200 fiyatına 400 cc, %37 ÖTV ve dolar kuru farkını ilave edin. Zaten yeni yılda gelecek modeller sırf döviz artışından %20 pahalı olacaktır. Çok basit bir örnek vereyim, Kawasaki Z300'ün fiyatı bugünkü kurla 21102 TL yapıyor. Z300 ABS ise 22800 TL. ER-6N olmuş 29 bin TL. Şimdi bu paraları bu motorlara vermek isteyen var mı aramızda ? İkinci el değer kaybetmez falan derseniz onu da unutun çünkü değer kaybetmez ama ikinci el Z300'ü 19 - 20 bin TL'ye kimseye satamazsınız. O yüzden bu motor için 15 - 16 bin TL çok çok iyi bir rakamdır. Yalnız tüm bunları sürücü ve artçı için sıkıntı verecek bir titreşim olmayacağını varsayarak yazıyorum. Bu koşulu sağlamıyorsa motorun kaç paraya satılacağı beni ilgilendirmiyor.
15 bin lira fiyat olacak şey değil :cherry: 19990 tl fiyattan satışa sunulur alana da satana da şimdiden hayırlı olsun. Fiyatı açıklanınca dediydi dersiniz :cherry:
Pulsar 200RS'nin döviz kurunu hesaba katmadan yüzde 37 ÖTV'li fiyatı bile 14 bin lira. Yüzde 30 dolar zammını koyunca 18200 lira. 20 bine gelene kadar aradaki 1800 lira da 2 kat daha büyük motor ve 193 kilo kuru ağırlık için istenir. Gayet mantıklı bir hesap19990'dan bajaj alacağıma ikinci ele kayıp japon alırım. 20.000 tl'den alanlara Allah akıl versin. Eğer ben alırsam önce bana versin.![]()
Pulsar 200RS'nin döviz kurunu hesaba katmadan yüzde 37 ÖTV'li fiyatı bile 14 bin lira. Yüzde 30 dolar zammını koyunca 18200 lira. 20 bine gelene kadar aradaki 1800 lira da 2 kat daha büyük motor ve 193 kilo kuru ağırlık için istenir. Gayet mantıklı bir hesap![]()
Ticaret karşılıklı bir iş çünkü. Satın aldığımız ürünlerin değeri kadar ürünü hintlilere ihraç edebiliriz veya ortak para birimi olan dolar, euro, altın gibi değerlerle aldıklarımızı ödeyebiliriz. Hintlilerle karşılıklı bir ticaretimiz olmadığı için TL cinsinden alışveriş yapamıyoruz.Hint'li bir ürünü dolar kuru ile niye alıyoruz ?
Avrupa ülkesinden biri olsa Euro ile gelir, DTÖ üyesi olsa USD göz önüne alınır. Ayrıca bir ürünün fiyatını belirleyen piyasaya ve rakiplerdir. Bazı ürünler Türkiye'ye özel fiyattan gelir çok fazla ürün var kendi ülkesinden daha ucuza satılıyor ülkemizde. Ticaret karışık bir iş. Ne olursa olsun ben bu motora 20.000 TL vermem. Tek silindir olması zaten dezavantaj ayrıca ona vereceğim para ile ikinci elde XJ6, ER6 kovalarım.
Destekli atın biraz beyler
Hindistan satış fiyatı 1.700000 rupi .
1000 Hindistan rupisi 50,30 TL
8.556.100TL x kdv %18= 10.096.198TL.
10.096.198TL x %37 ötv= 13.831.791,26
http://www.orgtr.org/tr/guncel-ozel-tuketim-vergisi-otv-oranlari-ii-sayili-liste
Ama iş ticaret olunca her şey değişir maalesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------
Bu rakamlarda nakliye+gümrük masrafları+ bayi karı vs. vs. yok sadece ötv+kdv Hindistan satış fiyatı var
Tek silindir olmasi bi eksi olarak goruyorum titresimli bi motor olucak gibi duruyor ama yakittanda tasariflu olur die dusunuyorum