Bajaj Dominar 250 Geliyor!

Sizce Fiyatı Ne olur?


  • Kullanılan toplam oy
    109
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
Taşkın motor ne yapmaya çalışmış acaba daha basit ve anlaşılır bir video çekseymiş keşke elinde belli ki bu iş için düzgün ekipman yok sessiz film gibi olmuş. Kendi adıma pek bir şey anlamasam da yine de elinize sağlık. Bu yorumu da belki daha sonraki videoları için kendilerini geliştirmek isterler diye yazdım.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
mart bitiyor hala ön sipariş diyor ilanlarda. yaşanan bu döviz ve borsa krizi sonrası fiyatları da artmaz umarım.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Kesin dövizin daha da artması için bekletiyolardır. 29.990la giriş yapıp ilginin fazla olduğunu görünce birkaç saat içerisinde 32ye fiyatı çekenden ben bunu beklerim.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
motor daha gelemeden zam yiyor. iyice venezuelaya benzeyecez yakında. zaten artık 600 lük motorlar ufukta kayboldu, ortalama bir insanın alacağı seviyelerin çok üstüne çıktı. ama 250 lik hint malı motorun bile ulaşılamaz olması artık rezalet iyice. 33500 az para değil.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
motor daha gelemeden zam yiyor. iyice venezuelaya benzeyecez yakında. zaten artık 600 lük motorlar ufukta kayboldu, ortalama bir insanın alacağı seviyelerin çok üstüne çıktı. ama 250 lik hint malı motorun bile ulaşılamaz olması artık rezalet iyice. 33500 az para değil.

Dominar250 geldi alanlar 1 haftadır kullanıyor nasıl gelmedi.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
sahibinden.de dün bakmıştım daha hep ön sipariş yazıyordu ilginç. neyse konu o da değil. 1 hafta bile olsa hemen zam gelmiş yine de.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
motor daha gelemeden zam yiyor. iyice venezuelaya benzeyecez yakında. zaten artık 600 lük motorlar ufukta kayboldu, ortalama bir insanın alacağı seviyelerin çok üstüne çıktı. ama 250 lik hint malı motorun bile ulaşılamaz olması artık rezalet iyice. 33500 az para değil.

hocam valla parası olan piyasaya krize bakmadan alıyor leblebi gibi satılmış ve satılıyor.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
sahibinden.de dün bakmıştım daha hep ön sipariş yazıyordu ilginç. neyse konu o da değil. 1 hafta bile olsa hemen zam gelmiş yine de.


Zam geleceği çok belliydi. Yeni partı 400 UG'ler geldi. Bayiler fiyatı 45K'ya çekmeyi düşünüyorMUŞ. Sezon da açılıyor. E TL'nin hali belli. Zam gelmemesi imkansızdı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağa çekme sorunu var diyor.

Video sahibinin arkadaşındaki de stop ediyormuş.

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağa çekme sorunu var diyor.

Video sahibinin arkadaşındaki de stop ediyormuş.

https://www.youtube.com/watch?v=WeKNim2BZzU

Dakika 13:00 da çok net belli oluyor, çocuk kendini sola yatırmasa sağa yatacak neredeyse.

sanırım birileri mudahale etti ve video kaldırıldı...

Videoyu yayınlayan arkadaşın sorununu servis çözmüş, oda videoyu kaldırmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

Şöyle bi eldivenimi düzelteyim desen, bi bakmışsın sağ şerittesin, böyle mühendislik mi olur...

33.500TL'ye al(ama)dığımız motorların durumu ortada...
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
Göreceksiniz dominar 400 ug de oldugu gibi bunda da Trip resetleme saga çekme olacak çünkü herşeyi aynı sadece motor kısmı 400cc degil 250 cc bu yeni bu gelecek 250 cc dominar da sorunların zaten olmadığı yada olmayacağını iddia edenler sorunu çözmüşler demektir kronik sorunlar çözüldü ise dominar 400 ug kronik sorunları neden çözülmüyor kanaatim dedigim gibi kronik sorunlara 250cc ile devam

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

Sağa çekme sorunu var diyor.

Video sahibinin arkadaşındaki de stop ediyormuş.

https://www.youtube.com/watch?v=WeKNim2BZzU

Göreceksiniz dominar 400 ug de oldugu gibi bunda da Trip resetleme saga çekme olacak çünkü herşeyi aynı sadece motor kısmı 400cc degil 250 cc bu yeni bu gelecek 250 cc dominar da sorunların zaten olmadığı yada olmayacağını iddia edenler sorunu çözmüşler demektir kronik sorunlar çözüldü ise dominar 400 ug kronik sorunları neden çözülmüyor kanaatim dedigim gibi kronik sorunlara 250cc ile devam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst