- Katılım
- 16 Haz 2020
- Mesajlar
- 1,215
Bajajın ilk serileri kronik arızalı oluyor. Gene düzeliyorlar yeni modellerde.
Sızma değil bu resmen işeme![]()
mart bitiyor hala ön sipariş diyor ilanlarda. yaşanan bu döviz ve borsa krizi sonrası fiyatları da artmaz umarım.
zaten çoğu bayi 33500 olarak değiştirmiş.
motor daha gelemeden zam yiyor. iyice venezuelaya benzeyecez yakında. zaten artık 600 lük motorlar ufukta kayboldu, ortalama bir insanın alacağı seviyelerin çok üstüne çıktı. ama 250 lik hint malı motorun bile ulaşılamaz olması artık rezalet iyice. 33500 az para değil.
motor daha gelemeden zam yiyor.
motor daha gelemeden zam yiyor. iyice venezuelaya benzeyecez yakında. zaten artık 600 lük motorlar ufukta kayboldu, ortalama bir insanın alacağı seviyelerin çok üstüne çıktı. ama 250 lik hint malı motorun bile ulaşılamaz olması artık rezalet iyice. 33500 az para değil.
sahibinden.de dün bakmıştım daha hep ön sipariş yazıyordu ilginç. neyse konu o da değil. 1 hafta bile olsa hemen zam gelmiş yine de.
Yağ filtresi kauçuğu kırılıyor, bu yüzden yağ sızıyor...
https://www.youtube.com/watch?v=lNoi6Rsu9a8
Sağa çekme sorunu var diyor.
Video sahibinin arkadaşındaki de stop ediyormuş.
https://www.youtube.com/watch?v=WeKNim2BZzU
sanırım birileri mudahale etti ve video kaldırıldı...
Sağa çekme sorunu var diyor.
Video sahibinin arkadaşındaki de stop ediyormuş.
https://www.youtube.com/watch?v=WeKNim2BZzU
Farkında mısınız 1000RR 190 kilo. 250CC lik motor 180 kilo. :queen:
Hakkını yemeyelim 1000rr-r boş ağırlığı 201kg
https://honda.com.tr/motosiklet/modeller/supersport/cbr1000rr-r-fireblade-sp