Bajaj Dominar 250 Geliyor!

Sizce Fiyatı Ne olur?


  • Kullanılan toplam oy
    109
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkes aynı şeyi söylemiş ama bende söylemeden edemeyeceğim. 250cc de 180 kilo nedir abi? Dominar 400 ile arasında 3-5 kilo oynuyor. 400cc motor yerine 250cc blok koyulmuş hali. İlla ki belli bir satış adetine ulaşır ama fiyasko bence.
Benelli tnt250 ile hemen hemen aynı kilo ama Benelli çift disk çelik şase 43mm çatal çelik hortum gibi birsürü şeyi var ama dominarın 180 kg olmasını anlam veremedim
 
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
30 olsa 400lugu 35 olsa 250ligi satamazlar :) tahminime gore 33 diyorum net . 160 kilo olmaliydi maximum. Beygir fena degil ama o agirliga tork dusuk. Cb250r ayni beygir ayni tork 145 kg . Duke 250deki motor 30 beygir o motoru niye koymadilar acaba 400lugu engellememek icin mi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 olsa 400lugu 35 olsa 250ligi satamazlar :) tahminime gore 33 diyorum net . 160 kilo olmaliydi maximum. Beygir fena degil ama o agirliga tork dusuk. Cb250r ayni beygir ayni tork 145 kg . Duke 250deki motor 30 beygir o motoru niye koymadilar acaba 400lugu engellememek icin mi ?

Hızlanma süreleri cb250r ile aynı.

Yani dominar 180kg ağırlıkla baş edebilmiş gibi görünüyor.
 
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
Cbde daha yuksek top speed yapanlar var dominari alirken baya arastirmistim. Yol durumu , egim , reelde bi gormek lazim. Birde dominari genelde herkes aksesuarli kullaniyor. En az bi 15 kilo da onlar var . Bence en azindan 30 beygir olmaliydi.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
tuketim degerleri nasil acaba?

Eger ug400 deki problemler yoksa ya da baska kronik sorunlari yoksa ben bu aleti dusunebilirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Top speed aynı değil zaten, hızlanma süreleri aynı.

Bajaj motor blokları, KTM motor bloklarından genelde 3-4 beygir aşağıda oluyor.

Duke200 26beygir-Ns200 23
Duke250 30beygir-domi250 27
Duke390 43beygir-domi400 40
 
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
3.5 litre bandinda yakar bence. Sehir icinde ciddi ekonomik olur. Sehirlerarasi 100 110 yine az yakar ama ust hizlarda 400luk kadar yakar. Motosiklette bu tarz bi deneyimim olmadi ama otomobilde ayni kasada buyuk motor sehir icinde daha fazla sehir disinda ise hemen hemen ayni yakar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuketim degerleri nasil acaba?

Eger ug400 deki problemler yoksa ya da baska kronik sorunlari yoksa ben bu aleti dusunebilirim.

Sakin kullanımda 2.5L, gazlanırsa 4,5L'ye kadar yolu vardır tahminim.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Allahın mal hintlisi.. Yeni model çıkarıcan madem yeni bir kasa yap az heyecan uyandırsın. Ns200 varken zaten gereksiz bir model. KTM Duke 250 yapınca 200'ün üretimini durdurmuştu sanırım ns200 BYE BYE. Anolog devir saatine bile 200ns tercih edilir bundan hafifte.. arada 3hp var. Tamamen çöp model olmuş. Bu bajaj kafası çalışsa 2014'ten beri aynı kasa üretilen 200ns'in kasa günceller yok satardı şu piyasada. Yok abi yok vizyon yok görüş yok
 
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
54
Ağırlık büyük dezavantaj. Yeni kasa olmaması bi heyecan bırakmadı bari fiyatıyla heyecanı yakala (30un altına satmak gibi). Aksi halde bu da gol değil :/
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Küçümsemek için demiyorum ama 'hint çöpünü' bile alamayacak pozisyondayım.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
NS 200'e yeni kasa yapsalar daha hoş olurdu, daha çok satardı. 250 cc için fazla ağır. Kawasaki Ninja/Z 250 SL ile neredeyse bire bir aynı güç ve aktarma oranları.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Allahın mal hintlisi.. Yeni model çıkarıcan madem yeni bir kasa yap az heyecan uyandırsın. Ns200 varken zaten gereksiz bir model. KTM Duke 250 yapınca 200'ün üretimini durdurmuştu sanırım ns200 BYE BYE. Anolog devir saatine bile 200ns tercih edilir bundan hafifte.. arada 3hp var. Tamamen çöp model olmuş. Bu bajaj kafası çalışsa 2014'ten beri aynı kasa üretilen 200ns'in kasa günceller yok satardı şu piyasada. Yok abi yok vizyon yok görüş yok

İneğe tapan milletten ne beklersin. Arkalarında avusturya olmasa bu bile olmayacak....
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Fiyatı 35 binden aşağı olmaz. Olursa Pulsar NS 200 ile çakışır. Ehliyet avantajı da yok. 180 kiloyu taşımayı göze aldıktan sonra vatandaş niye 250'lik DONUMOR alsın ki 400'lük DONUMOR varken?
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
İneğe tapan milletten ne beklersin. Arkalarında avusturya olmasa bu bile olmayacak....

Kardes pardon da sanane kime taparsa tapar!

cikardigi urunun kalitesini ilahiyat seviyesi mi belirliyor? inege tapan adam bajaj, tvs, hero yapior da yapiyor.

Biz ne yapiyoruz? Boyle sacma sapan yorumlar
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
İneğe tapan milletten ne beklersin. Arkalarında avusturya olmasa bu bile olmayacak....

Kardes pardon da sanane kime taparsa tapar!

cikardigi urunun kalitesini ilahiyat seviyesi mi belirliyor? inege tapan adam bajaj, tvs, hero yapior da yapiyor.

Biz ne yapiyoruz? Boyle sacma sapan yorumlar

İster mecusi ister putperest olsun kazandığı parayla müslümanlara ve zarar vemedikçe sorun yok.Adam sonuçta katma değerli bir ürün üretiyor,biz ne yapıyoruz çinden parçayı getirip adam akıllı montajlayamıyoruz bile . . .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst