- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
Sıfır motor sıkı olacağından daha az titremesi lazım, motor kullanıldıkça boşluklar artacağından daha fazla titremesi beklenir. Genelde motorlar eskidikçe daha çok titrer.
Ya bende yazıcaktım ama yanlış anlarlar diye yazmadım
Motor açıldıkça daha çok titrer. Ama tabi alıştığınızdan size motor titremiyor gibi gelir.
Titremiyor denilen apache yede bindim. zamanında ps2nin titreşimli kolları vardı işte öyle titriyor.
Şahsen motorumda öyle bir titreşim hayatta görmedim. Rolantide bile titriyor apache.
Derdiniz titreşimse hintlilere yaklaşmayın derim.
Ama yerim titreşimi hız yakıt görsel isterim diyosanız hintliler açıkara önde gidiyor söyliyeyim.