BAJAJ ın en beğenmediğim yeri... yeni çıkan bir motosikletin hemen eski fiyatın üzerine ZAM yapılması..... İlgililere duyurulur... Arttırmayın fiyatları.. insanları başka markalara yönlendirmeyin.... PULSARDA VE 150 F DE OLDUĞU GİBİ... Ekrem Beyin dikkatine diyelim öyleyse....
http://www.kalyoncumotor.com/bajaj-discover-125-st-canta-tasima-demiri?keyword=demiri&category_id=0Servisler çok kotu ve acınacak durumda. Çoğu servisin motor hakkında bilgisi yok. İlk bakıma gittim. Bakımdan sonra servis ikaz lambasını kapatamadılar ve bilmiyorlar. Çoğu servis de bilmiyor. Çanta demiri piyasada yok. Servis konusunda 150F sınıfta kaldı
Pulsarın servis ikaz lambasının kapanması benim hiç bir işime yaramıyor şu an için. 150F de kapatmayı şu an için daha bilene rastlamadım kime sorduysam. Çanta demiri olayı zaten en büyük sorun. Ben 1 aydır yan çanta demiri bekliyorum daha da çok beklerim gibime geliyor. Hiç değilse şu servis ikaz lambası kapansaydı bari
Pulsar ve tvs yi harmanlayıp denedim sonunda kapattım ikaz lambasını![]()
Afedersiniz ama bu ne kadar faydasız bir mesajdırİlla "nasıl?" diye sormamız mı gerek?
Afedersiniz ama bu ne kadar faydasız bir mesajdırİlla "sen bilmesen de olur" demem mi gerek ?
Alınganlık yapmayın hemen, ufaktan eleştirmek istedim. Şimdi merak edip soruyorum nasıl hallettiniz, nasıl yaptınız?
Bu şekilde sorsanız ilk seferde boş yere sürtüşmezdik. Neyse olan oldu artık geriye bakmamak gerek sonuçta hepimiz yetişkin insanlarız.
Kontağı açıp ibre check işlemi için harekete geçtikten 1 saniye sonra soldaki M tuşuna basılı tutuyoruz ta ki servis ikaz lambası yanıp sonene kadar. Yanıp sonme başlayınca elimizi çekip diğer sağdaki S tuşuna basılı tutuyoruz ve ikaz işareti kapanana kadar çekmiyoruz.
Arkadaş test ettirmezler tabi motorda titreşim çok arksdaş sıfır 150 F aldı bir boka yaramıyor sadece tork var sakına almayın kullanıp test ederseniz ne demek istediğimi anlarsınızSon konuşmamızda Bursa bayisinin test motoru açmaya pek niyeti olmadığını anladım ve test etmekten vazgeçtim. Bu arada 5200 TL olması kötü olmuş.
Arkadaş test ettirmezler tabi motorda titreşim çok arksdaş sıfır 150 F aldı bir boka yaramıyor sadece tork var sakına almayın kullanıp test ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız
Arkadaş test ettirmezler tabi motorda titreşim çok arksdaş sıfır 150 F aldı bir boka yaramıyor sadece tork var sakına almayın kullanıp test ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız