Bajaj Bajaj Discover 150F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Son konuşmamızda Bursa bayisinin test motoru açmaya pek niyeti olmadığını anladım ve test etmekten vazgeçtim. Bu arada 5200 TL olması kötü olmuş.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
BAJAJ ın en beğenmediğim yeri... yeni çıkan bir motosikletin hemen eski fiyatın üzerine ZAM yapılması..... İlgililere duyurulur... Arttırmayın fiyatları.. insanları başka markalara yönlendirmeyin.... PULSARDA VE 150 F DE OLDUĞU GİBİ... Ekrem Beyin dikkatine diyelim öyleyse....

İMZA.

(alıntılayıp imzayı basınız, hiç hoşdeğil, yetkililerde dahil kimse savunmaya geçmesin, herkesin takdr ettiği Ekrem abi dahil.)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Bu modelimiz ile ilgili ekim-2014 tarihinde bayiler toplantısında 4.999 tl fiyat açıklandı. İki parti ürün bu fiyattan sevk edildi. 1 nisan tarihinde ise fiyatı 5.197 tl yapıldı. Özellikle commuter segmentinde iddialı bir model olarak sunulan DİSCOVER 150F deki fiyat artışları çok sınırlı tutuldu. Kurlar desem kızacaksınız ama maalesef normal bir yıl yaşanmıyor. Kur 2,22 den 2,70 lere geldi. Net % 20 artış var. Üründeki artış % 4. Carbondioxid rumuzlu arkadaşım inşallah yanlış anlamaz beni. Ama maalesef durum bu şekilde.

Allah'a şükür ürün memnuniyeti de yüksek gidiyor. Yakıt-performans-görsellik-konforun fiyat ile beraber iyi bir noktada buluştuğunu düşünüyorum.

Test motorları da yakın zamanda 25 farklı noktada hazır olacak.

Selam ve saygılarımı sunuyorum.
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
22
Servisler çok kotu ve acınacak durumda. Çoğu servisin motor hakkında bilgisi yok. İlk bakıma gittim. Bakımdan sonra servis ikaz lambasını kapatamadılar ve bilmiyorlar. Çoğu servis de bilmiyor. Çanta demiri piyasada yok. Servis konusunda 150F sınıfta kaldı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Servisler çok kotu ve acınacak durumda. Çoğu servisin motor hakkında bilgisi yok. İlk bakıma gittim. Bakımdan sonra servis ikaz lambasını kapatamadılar ve bilmiyorlar. Çoğu servis de bilmiyor. Çanta demiri piyasada yok. Servis konusunda 150F sınıfta kaldı
http://www.kalyoncumotor.com/bajaj-discover-125-st-canta-tasima-demiri?keyword=demiri&category_id=0
125T'nin demiri uyuyorsa mevcut. Benim Pulsar'ın servis uyarısını kapadılar bakımda, benim servis biraz daha akıllı galiba :)
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
22
Pulsarın servis ikaz lambasının kapanması benim hiç bir işime yaramıyor şu an için. 150F de kapatmayı şu an için daha bilene rastlamadım kime sorduysam. Çanta demiri olayı zaten en büyük sorun. Ben 1 aydır yan çanta demiri bekliyorum daha da çok beklerim gibime geliyor. Hiç değilse şu servis ikaz lambası kapansaydı bari
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Pulsarın servis ikaz lambasının kapanması benim hiç bir işime yaramıyor şu an için. 150F de kapatmayı şu an için daha bilene rastlamadım kime sorduysam. Çanta demiri olayı zaten en büyük sorun. Ben 1 aydır yan çanta demiri bekliyorum daha da çok beklerim gibime geliyor. Hiç değilse şu servis ikaz lambası kapansaydı bari

nerden yazdığınızı bilmiyorum ama, kadıköy baymoto bajaj servisinde var, isterseniz bir görüşün.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
arkadaşlar apache de nasıl kapatılıyorsa bundada öyle kapatılır bence. bir bakın derim. sonuçta aynı ülkenin motorları
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
22
Pulsar ve tvs yi harmanlayıp denedim sonunda kapattım ikaz lambasını :)
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
22
Alınganlık yapmayın hemen, ufaktan eleştirmek istedim. Şimdi merak edip soruyorum nasıl hallettiniz, nasıl yaptınız?

Bu şekilde sorsanız ilk seferde boş yere sürtüşmezdik. Neyse olan oldu artık geriye bakmamak gerek sonuçta hepimiz yetişkin insanlarız.

Kontağı açıp ibre check işlemi için harekete geçtikten 1 saniye sonra soldaki M tuşuna basılı tutuyoruz ta ki servis ikaz lambası yanıp sonene kadar. Yanıp sonme başlayınca elimizi çekip diğer sağdaki S tuşuna basılı tutuyoruz ve ikaz işareti kapanana kadar çekmiyoruz.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bu şekilde sorsanız ilk seferde boş yere sürtüşmezdik. Neyse olan oldu artık geriye bakmamak gerek sonuçta hepimiz yetişkin insanlarız.

Kontağı açıp ibre check işlemi için harekete geçtikten 1 saniye sonra soldaki M tuşuna basılı tutuyoruz ta ki servis ikaz lambası yanıp sonene kadar. Yanıp sonme başlayınca elimizi çekip diğer sağdaki S tuşuna basılı tutuyoruz ve ikaz işareti kapanana kadar çekmiyoruz.

Teşekkür ederim. Yalnız samimi olarak söylüyorum; mesajınızdan sonra "nasıl" sorusu geleceği kesin iken niye sadece "ben yaptım" yazıp geçtiniz merak ediyorum bilginize. Konu gereksiz mesajlarla ve mesajlarımla doldu bu sebepten ötürü.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
48
Son konuşmamızda Bursa bayisinin test motoru açmaya pek niyeti olmadığını anladım ve test etmekten vazgeçtim. Bu arada 5200 TL olması kötü olmuş.
Arkadaş test ettirmezler tabi motorda titreşim çok arksdaş sıfır 150 F aldı bir boka yaramıyor sadece tork var sakına almayın kullanıp test ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Arkadaş test ettirmezler tabi motorda titreşim çok arksdaş sıfır 150 F aldı bir boka yaramıyor sadece tork var sakına almayın kullanıp test ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız

Rodajdan biraz daha sonra o titreşim hakikaten gidiyormuş ona emin oldum. Oktay motorun yol yapmış, açılmış test motorunda titreşim rolanti harici yoktu. Benim sıfır aldığım motorda titreşim var ama onun motorunda bittiyse bizim motorlarda da bitecektir eminim. Çünkü boxer'ı titreşim var diye satmış biriyim ben. O yüzden test motorunda da titreşim olsaydı kesinlikle almayacaktım. İmkanınız varsa o motoru denemenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Degerli arkadaşlar, daha once de arz ettiğim gibi titreşim konusunda mutlaka kendi gozlemleriniz icin test etmenizi oneririm. Bircok bayimizde test motoru hazir. Özellikle Istanbul icin bir cok kurye arkadaşımızın gönül rahatliligi ile tercih etmelerinden memnunuz. Oldukça km yaoan arkadaşlarımız en buyuk rehber.

Degerli Seko, bursa bayimizde test motoru hazırdır .

Son olarak soyleyecegim Barkin Bayoglu Bey ve ekibi (altin elbiseli adam) kendilerine geken yoğun talep uzerine bu ürünü test etmek üzere teslim aldılar. İnşallah en kisa zamanda detaylı yorumu beraber izleriz.

Saygılarımla. ..
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
22
Arkadaş test ettirmezler tabi motorda titreşim çok arksdaş sıfır 150 F aldı bir boka yaramıyor sadece tork var sakına almayın kullanıp test ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız

Sıfır motor tabi titrer tek silindirli ve balansorsuz. 1000 km den sonra o titreşim %60-70 azalacak
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sıfır motor sıkı olacağından daha az titremesi lazım, motor kullanıldıkça boşluklar artacağından daha fazla titremesi beklenir. Genelde motorlar eskidikçe daha çok titrer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst