Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Servisleriniz çok ücret alıyor arkadaşlar. Gerektiğinden çok hemde... Çevre ilçeleri illeri de arayın fiyat alın öyle gidin..

Bu ilanda depo kılıfını gördüm.. Nasıl temin edebiliriz acaba kılıfı
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Kendin al malzemeyi döşeme ci yapar daha ucuza gelir. Bende orjinal kilif üzerine bir kılıf daha kaplatacagim.eskimesin..

Garip kaç km desin..

Servisin ufacık bir yağ değişimine 25 tl işçilik alması çok canımı sıktı. . Sabaha kadar uyuyamadim.
Insaf be yukarda Allah var... işte bu tür olaylar motosiklet ne kadar iyi olsada satış sonrası servis fiyatları politikası herşeyi bitiriyor. ..
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
evet can sıkıcı motordan bile soğutur bu durumlar.

buranın esnafını hiç sevmiyorum. nerden bulacam öyle işinin ehli bir esnaf da yaptıracam. çok zor be abicim
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
+1 o zaman.. bende varım yaptırma işinde. bakalım kaç para tutacak. deponun çizilmesini istemiyorum dizlik varken. yaz geldi , motosiklet alt takımı giyilmez her zaman, tak dizliği yola devam.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaşlar dünde yazmıştim arkadaşıma discover alacaz diye ama fikrimiz servis fiyatlarından değişecek galiba.Bende Apache rtr var ve servisin yıllardır gittiğim sürat motor yağ vs basit işler için en fazla 15 TL isçilik parasi aliyorlar ki genelde onu da almıyorlar.Zaten herkes kanuni servislerine ön yargıli iken bu tür olaylar insanı soğutuyor.Biz İstanbul da kalabalık bir motosiklet grubumuza var.HepimiZ Apache topiğinde tanıstık geziler falan derken samimi arkadaşlıkar oldu şu an da da çoğu arkadaşım apachelere satıp benim baskılarımla pulsar aldı.Çünkü bu markayi yıllardır takip ediyordum kalitesinde sağlamlığinda en ufak bir tereddütüm yok fakat servisleri gerçekten tamir ve bakımdan anlamiyor.Size bir örnek vereyim arkadasimin motorunu ilk bakima götürdük ve yapan usta daha ilk kez bir pulsarin bakimini yapıyordu 3 saat de yapabildi bakimi ve yağ filtresi gelmediği için daha ilk bakim da yağ filtresi değismedi .
Düşünün artik ve ayrıca yağ seviyesini kontrol ettiğimizde 400 gram fazla koyduğunu fark ettik.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Arkadaşlar dünde yazmıştim arkadaşıma discover alacaz diye ama fikrimiz servis fiyatlarından değişecek galiba.Bende Apache rtr var ve servisin yıllardır gittiğim sürat motor yağ vs basit işler için en fazla 15 TL isçilik parasi aliyorlar ki genelde onu da almıyorlar.Zaten herkes kanuni servislerine ön yargıli iken bu tür olaylar insanı soğutuyor.Biz İstanbul da kalabalık bir motosiklet grubumuza var.HepimiZ Apache topiğinde tanıstık geziler falan derken samimi arkadaşlıkar oldu şu an da da çoğu arkadaşım apachelere satıp benim baskılarımla pulsar aldı.Çünkü bu markayi yıllardır takip ediyordum kalitesinde sağlamlığinda en ufak bir tereddütüm yok fakat servisleri gerçekten tamir ve bakımdan anlamiyor.Size bir örnek vereyim arkadasimin motorunu ilk bakima götürdük ve yapan usta daha ilk kez bir pulsarin bakimini yapıyordu 3 saat de yapabildi bakimi ve yağ filtresi gelmediği için daha ilk bakim da yağ filtresi değismedi .
Düşünün artik ve ayrıca yağ seviyesini kontrol ettiğimizde 400 gram fazla koyduğunu fark ettik.

ilk defa yapıyor çünklü yeni geldi. sizden önce kim pulsar almış da o kadar km yapmış servise götürmüş adam öğrenmiş.

Şöyle söylüyeyim.. Kırklarli servisin dediğine göre toplamışlar o kadar servisi, göstermişller su surdan bu burdan diye. ben de discover aldığımda ilk servise götürdüğümde yeni bakım yaptı. eliyle koymuş gibi buldu. motor asansörde. boşalttı yağı. hem motorun soğumasını bekledik hem muhabbet ettik. bajaj hakkında konustuk. Ve fiyatta da o kadar yüksek istemedi yani. Bu servisten servise değişir. Siz hiç "Kanuni yetkili servisi" yaka kartlı servis gordunuz mu ? ben gordum :) kırklareli servisi öyle. Şaşırdım. adam çok titiz , dükkanının temizliğine kadar titiz. Dükkan adı da "titiz ticaret" :) evimin alt katında dükkan olsa, kanuni servisi açsa ben yine 100 km yol kat eder kırklareline giderim.. Demem o ki , her servis bir olmaz. uzak olsun ama iyi olsun, güzel bir servis bulmanızı tavsiye ederim. istanbuldasınız madem, arayın sorun her tarafı , her yer aynı ücreti almaz. Çevreye sorabilirsiniz.

Kırklareli servisi uzaktan gelene ilk bakım ücreti almayacağını söylemişti sanırım..öyle hatırlıyorum
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
ilk defa yapıyor çünklü yeni geldi. sizden önce kim pulsar almış da o kadar km
yapmış servise götürmüş adam öğrenmiş.

Şöyle söylüyeyim.. Kırklarli servisin dediğine göre toplamışlar o kadar servisi, göstermişller su surdan bu burdan diye. ben de discover aldığımda ilk servise götürdüğümde yeni bakım yaptı. eliyle koymuş gibi buldu. motor asansörde. boşalttı yağı. hem motorun soğumasını bekledik hem muhabbet ettik. bajaj hakkında konustuk. Ve fiyatta da o kadar yüksek istemedi yani. Bu servisten servise değişir. Siz hiç "Kanuni yetkili servisi" yaka kartlı servis gordunuz mu ? ben gordum :) kırklareli servisi öyle. Şaşırdım. adam çok titiz , dükkanının temizliğine kadar titiz. Dükkan adı da "titiz ticaret" :) evimin alt katında dükkan olsa, kanuni servisi açsa ben yine 100 km yol kat eder kırklareline giderim.. Demem o ki , her servis bir olmaz. uzak olsun ama iyi olsun, güzel bir servis bulmanızı tavsiye ederim. istanbuldasınız madem, arayın sorun her tarafı , her yer aynı ücreti almaz. Çevreye sorabilirsiniz.

Kırklareli servisi uzaktan gelene ilk bakım ücreti almayacağını söylemişti sanırım..öyle hatırlıyorum

Bakım yaptıgı ilk motorda olsa kaç gram yağ koymasıni bilmesi gerekir.Sonuçta eğitim aliyoruz diyorlar her firsatta.Servis fiyatlarini bajaj belirliyor diyorlarsa neden her servis farklı fiyat veriyor bu da muamma
 
Sponsor Firma
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
28
Depo Kılıfını Bizden Temin Edebilirsiniz. Discover İçin Özel Ürettirdik. BAY-MOTO KADIKÖY BAJAJ BAYİSİ 0216 428 79 00 - 0532 216 54 86

 
Sponsor Firma
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
28
KIRMIZI - LACİVERT VE SİYAH RENK SEÇENEKLERİ VAR. (RESİMLER AŞAĞIDADIR)
DEPO KILIFININ FİYATI 40 TL.
ARAS KARGO İLE İSTEDİĞİNİZ YERE GÖNDEREBİLİRİZ. (KARGO ALICIYA AİTTİR)

BAY-MOTO 0216 428 79 00 - 0532 216 54 86








 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Mavisi çok şık olmuş ilk defa bir depo kılıfı gözüme hoş gözüktü :)
Ayrıca yurdukoru arkadaşımızın sorusunu ben de tekrarlayayım Boxer ile ilgili çalışmalarınız var mıdır? :)
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
1
bende 125 kullanıyorum eski motorumla kaza yapınca servise gittim serviste görünce fiat sordum ve 3850 tl.ye aldım motor tam anlamıyla tork canavarı 8 llt benzinle 470 km yol yaptım mtor hala rodajda
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Depo kılıfının iç tarafı uzun süre kullanımda depoya zarar verir mi?, bir ara modaydı araçların önüne deri kılıf çekerlerdi, yağmurdan çamurdan soğuktan KILIF olmasa daha güzel gözükecek kaporta gayette kötü gözükürdü.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
herhangi bir zarar geleceğini düşünmüyorum. gayet de hoş duruyor.. benim motorun rengi siyah üzeri kırmızı. siyah kılıf da hoş durmuş. ama fiyatı çok pahalı.. kargo ile 50-55 tl arasına mal oluyor bize. onun yerine alırım 2-3 metre folyo, kaplarım güzelce. çizilmez depo hemde, flyonun zararı da yok.daha önce cbf motoruma kaplamıştım. ama siyah değildi kırmızı yapmıştım :) çirkin durdu biraz :) ama siyah hoş olur eminim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst