- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ben 150 cc bunu yapıyorum büyük motora gerek yok
ya şimdi herkeş o dediğiniz büzük olsaydı para sahibi olurdu gidipte pompacıda gece gündüz pompa yapmazdı ne derler çok mal haramsız yok söz yalansız olmazmış helal kazanınca bajaj boxer alabiliyon demekki içini sorgulamak lazım ben arabaya artı motora 65000 lira nasıl veriyom işçinin maaşını vermiyom motor alıyom değil mi
yok motorda uyumadım terör bölgesiydi hep ayık gitmek zorunda kaldım
ya şimdi herkeş o dediğiniz büzük olsaydı para sahibi olurdu gidipte pompacıda gece gündüz pompa yapmazdı ne derler çok mal haramsız yok söz yalansız olmazmış helal kazanınca bajaj boxer alabiliyon demekki içini sorgulamak lazım ben arabaya artı motora 65000 lira nasıl veriyom işçinin maaşını vermiyom motor alıyom değil mi
yok motorda uyumadım terör bölgesiydi hep ayık gitmek zorunda kaldım