samsun ilkadım bulunan evimden yola çıktım rotam sırasıyla
kavak
havza
suluova
amasya merkez
taşova
erbaa
niksar
reşadiye
koyulhisar
suşehri
akıncılar
refahiye
erzincan merkez
kelkit
ünlüpınar
yeniyol
gümüşhane
torul
kürtün
tirebolu
ordu
samsun
şeklindeydi şimdi kavak gelmeden önce mahmutluda çakallı melemencilerine gelmeden önce ankara giden yolda dinlenme ceplerinden en sonunda araç yoğunluğu gördüm bir baktım üç hanım çalışıyorlar biri tırcıyı parka çekiyor diğeri ise müşterisinin elindentutup çalılıklara giriyorlardır millet ramazan mamazan dinlemiyor samsunda genelev olmadığı için yazın gelmesi ile birlikte hayat kadınları otoyolları mesken tutmuş durumdalar fiyatlarıda cep yakmıyor 50 liraya işinizi halledebilirsiniz oruçlu olduğum için bu sefer bende bir seans almadım yaldır yaldır doğayla iç içe
Oruçluyken saatler geçmiyordu saat 13.00 yola çıktım yaklaşık 80 km hız sabitledim sonuçta motor 150 cc oldu için fazla zorlamanın manası yoktu bu arada motosikletimin arkasına büyük bir türk bayrağı asmayıda unutmadım. tokat erbaa ile niksar arasında çocuklar gördüm apaçi motorlarıyla hız yapıyolardı hemen sosyal mesaj verdim kask takın dedim motorumu baya incelediler sonra bütün ilçeyi inleten eksoz sesleriyle beni tokat reşadiyeye kadar eşlik ettiler
tokat reşadiye gelince saat 20.00 olmuştu oruç açma zamanı gelmişti ondan önce alpet girdim yol kenarında ama orada benzin yoktu yolun karşısında amasya yönünde petrol ofisine girdim 30 liralık benzin aldım sonra yola devam ettim sivas il sınırları içinde bulunan koyulhisar sapağına girince artık yol çalışmaları başlıyordu bir tesiste orucumu açtım yanımda top kek vardı açıp yedim
Koyulhisar ile Suşehri arasındaki yol fredinin kabusu gibiydi
yol çalışmaları oldu için yol tek şeritti ayrıca yer yer toprak yol dengeyi zorlaştırıyordu lastikler ince olunca motor sürmek cambazlık işi birde bajaj boxer arka lambası siz frene basmazsanız yanmıyor karanlıkta sizi görmeleri için sinyalleri kesin yakın yola giderken ıssızlaşan yol ile birlikte kaskınızın içine giren rüzgar buğultusu bu dünyada ne kadar yanlız oldunuzu gösteriyordu su şehrine yeterli ışıklandırma olmadı için az kalsın yoldan çıkıyordum
arkadaşlar uzun yola gidecekler forumlardan fazla bişi alamazsınız ben ne yapıyorum bilmedim biyere giderken benzinlikte durup soru soruyorum bu yol nasıl dublemi yoksa tek yön mü yolda çalışma varmı yol nerede stabilize nerede normal terör varmı terör var ise geçmeli mi gibi