Bajaj Boxer ile 31 saat yolculuk 1100 km yolculuk

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
image.png


Cumartesi - Pazar Orta karadeniz - doğu anadolu - doğu karadeniz turu yaptım

Sırasıyla

Samsun
amasya
tokat
Sivas
Erzincan
Gümüşhane
Giresun
Ordu
Samsun

Yakılan Benzin ücreti : 90 TL
yAPILAN KM : 1100 KM
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Değerler tam ise oldukça ekonomik bir motormuş , geçen bende ustamla konuşuyordum ,Bajaj Boxer için tam anadolu motoru dedi , teknolojisi limitli , sağlam , tamiri kolay diye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sabırlısınız
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
caps or didn't happen.:)

hocam iyi gezmişsiniz, fotoğraf da isteriz ama
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Abicim toplam 1100 km yolu kac saatte yaptın ortalama hız vs bilgi verirmisin
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
50 yi geçmeme sabrı bende yok.
Ama bu nasıl konu?! Hiç bilgi yok. Kaç saat mola verdin, nerede kaldın.
Sırf viral gibi başlık.

6 saat dinlenmiş olsan ortalama hızın 44.
Mondial e-mon da bile bu kadar yavaş gidince sıkılıyorum (sıfır titreşim :)).. yol - yarış bisikletimle ortalama 36 ile 80 km gitmişliğim var.
Yani çekilecek dert değil seninki. Geçmiş olsun...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak olay senin ekonomik durumunla alakalı yani şehirler arası yolculuk yapacaksın diye altında bmw 1200gs mi olması lazım alakasız bir şey o motorlara bankacılar brokerlar iş adamları tefeciler zengin babanın zengin çocukları beyaz kadın ticareti yapanlar binimum doktor hakim savcı yani anlayacan godoman tipler biner bizim gibi halk çocukları ise boxer biner 31 saatte yolculuğunu tamamlar o zaman öyküyü anlatayım

11 haziran 2016 oruç kafaya vurunca eşyaları hazırladım ben şimdi motorcu oldum için malzemelerim her zaman hazırdır yola çıkarken neleri yanıma aldım

Decatlondan 11 liraya 2 adet sırt çantası almıştım içine sırasıyla

* Alt üst termal içlik,
* Alt yağmurluk, üst yağmurluk,
* Kışlık eldiven
* Kışlık kazak
* Yedek pantolon
* Bir çift don ve atlet
* Yedek ayakkabı
* Büyük et poşeti

Motosiklet sürerken giydiğim kıyafetler

* Kask
* 2 adet balaklava
* Kışlık motosiklet eldiveni
* dizlik
* Dirseklik
* Sırt koruma

oruç kafaya vurunca yola çıktım amacım kavak dönmekti ancak bir baktım erzincanı aşmışım.

sunp0015.jpg


sunp0016.jpg


sunp0017.jpg


sunp0018.jpg


sunp0019.jpg


sunp0020.jpg


sunp0021.jpg


sunp0022.jpg


sunp0023.jpg


sunp0024.jpg


sunp0025.jpg


sunp0026.jpg


sunp0027.jpg


sunp0028.jpg


sunp0029.jpg


sunp0030.jpg


sunp0031.jpg


sunp0032.jpg


sunp0033.jpg


sunp0034.jpg


sunp0035.jpg


sunp0036.jpg


sunp0037.jpg


sunp0038.jpg


sunp0039.jpg


sunp0040.jpg


sunp0041.jpg


sunp0042.jpg


sunp0043.jpg


sunp0044.jpg


sunp0045.jpg


sunp0046.jpg


sunp0047.jpg


sunp0048.jpg


sunp0049.jpg


sunp0050.jpg


sunp0051.jpg


sunp0052.jpg


sunp0053.jpg


sunp0054.jpg


sunp0055.jpg


sunp0056.jpg


sunp0057.jpg


sunp0058.jpg


sunp0059.jpg


sunp0060.jpg


sunp0061.jpg


sunp0062.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba

Bir de oruçlu yaptınız bu seyahati... şaşırdım çok..

Kazasız belasız...

14 sn sosyal mesajı : yaya gecidinde yayalari ezme girisimlerinde bulunmayalim
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
çok güzel bir gezi olmuş,amatörce ve doyurucu olmuş siz bakmayın zaman uzun diyip tiye alanları onlar konuşurlar siz yapmışsınız...kısmetse ben de bigün yapmayı düşünüyorum... boxer in tekerlerine sağlık, çok beğendiğim bi motosiklet hindistanda taksi olarak kullanılıyor gayette sağlam...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
samsun ilkadım bulunan evimden yola çıktım rotam sırasıyla

kavak
havza
suluova
amasya merkez
taşova
erbaa
niksar
reşadiye
koyulhisar
suşehri
akıncılar
refahiye
erzincan merkez
kelkit
ünlüpınar
yeniyol
gümüşhane
torul
kürtün
tirebolu
ordu
samsun

şeklindeydi şimdi kavak gelmeden önce mahmutluda çakallı melemencilerine gelmeden önce ankara giden yolda dinlenme ceplerinden en sonunda araç yoğunluğu gördüm bir baktım üç hanım çalışıyorlar biri tırcıyı parka çekiyor diğeri ise müşterisinin elindentutup çalılıklara giriyorlardır millet ramazan mamazan dinlemiyor samsunda genelev olmadığı için yazın gelmesi ile birlikte hayat kadınları otoyolları mesken tutmuş durumdalar fiyatlarıda cep yakmıyor 50 liraya işinizi halledebilirsiniz oruçlu olduğum için bu sefer bende bir seans almadım yaldır yaldır doğayla iç içe :)

Oruçluyken saatler geçmiyordu saat 13.00 yola çıktım yaklaşık 80 km hız sabitledim sonuçta motor 150 cc oldu için fazla zorlamanın manası yoktu bu arada motosikletimin arkasına büyük bir türk bayrağı asmayıda unutmadım. tokat erbaa ile niksar arasında çocuklar gördüm apaçi motorlarıyla hız yapıyolardı hemen sosyal mesaj verdim kask takın dedim motorumu baya incelediler sonra bütün ilçeyi inleten eksoz sesleriyle beni tokat reşadiyeye kadar eşlik ettiler

tokat reşadiye gelince saat 20.00 olmuştu oruç açma zamanı gelmişti ondan önce alpet girdim yol kenarında ama orada benzin yoktu yolun karşısında amasya yönünde petrol ofisine girdim 30 liralık benzin aldım sonra yola devam ettim sivas il sınırları içinde bulunan koyulhisar sapağına girince artık yol çalışmaları başlıyordu bir tesiste orucumu açtım yanımda top kek vardı açıp yedim

Koyulhisar ile Suşehri arasındaki yol fredinin kabusu gibiydi

yol çalışmaları oldu için yol tek şeritti ayrıca yer yer toprak yol dengeyi zorlaştırıyordu lastikler ince olunca motor sürmek cambazlık işi birde bajaj boxer arka lambası siz frene basmazsanız yanmıyor karanlıkta sizi görmeleri için sinyalleri kesin yakın yola giderken ıssızlaşan yol ile birlikte kaskınızın içine giren rüzgar buğultusu bu dünyada ne kadar yanlız oldunuzu gösteriyordu su şehrine yeterli ışıklandırma olmadı için az kalsın yoldan çıkıyordum

arkadaşlar uzun yola gidecekler forumlardan fazla bişi alamazsınız ben ne yapıyorum bilmedim biyere giderken benzinlikte durup soru soruyorum bu yol nasıl dublemi yoksa tek yön mü yolda çalışma varmı yol nerede stabilize nerede normal terör varmı terör var ise geçmeli mi gibi
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
Geziyi boşver de şimdi 1200gs sahiplerine ''beyaz kadın taciri'' yada ''godoman'' gözüyle mi bakıyorsun sen kardeş ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkes o motora binemiyor e o motora binenlerinde parası olması gerekiyor parada ağaçtan toplanmıyor para kazanmak içinde iş çevirmek gerekiyor ıvır zıvır içerledin sen yukarıda saydığım godoman tiplerinden hangisindensen onu seç ama motora 65.000 lira bizim gibi insanlar için zor para biz 3000 liralık boxer 31 saate
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Saçma konu, saçma cevaplar...

Bizene sizin uçkurunuzdan ?

Sizene elalemin parayı nasıl kazandığından ?
O büzük var ise, sizde yapın. . .
Ya hayat size gülmemiş ya da yetenek yok. Millete giydiriyorsunuz. .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst