Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
bende cok oynama taraftari degilim ama hersey virajlar icin :) ciddi derecede lastik arayisi icindeyim. arkaya 110 (max 120 ihtimal).. on 100 bakiyorum . 130 a hic sicak bakamadim sahsen ..

Hocam merhaba. Tvs Apache kullanıyorum ben. Boxer'ı bir tanıdığın almasıyla tanıdım. Arkaya 38 dişli takmıştı galiba motor gayet iyi gidiyordu :) lastik olarak ben ön lastikte duro marka 100-80-17 lastik kullanıyorum. Gerçekten harika lastik. Yol tutuşu frenajı harika. Bence o lastikten alabilirsin ön ve arka için. Öne ve arkaya da 100-80-17 takabilirsin herhalde. Lastik cidden güzel ve 110 liraya aldım tekini.
 
Katılım
1 Ara 2015
Mesajlar
21
Ayak peglerini geriye alan oldu mu ?
Pegler geriye alınmadan m gidon çok sıkıntı çıkaruyor mu ?
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
10
merhaba arkadaşlar bugün boxerımla ilk ciddi fren testini yapmış bulundum.resmen hayal kırıklığına uğradım :( hiç paniklemeden arka ve ön freni sakince sıktım baktım durmuyo az daha sıkınca direk kaydı ve yine durmadı.ışıkta bekleyen aracın arka tamponuna baya baya vurdum.allahtan bişi olmadı.hızım 50 civarıydı ve bir anda ışık yeşilden kırmızıya döndü ve önümdeki araç sarıda geçeceğine durmayı tercih etti :mad: lastikler orjinal fakat en iyi lastiği de taksam bence max 1 mt fark eder.ayrıca tuhaf bir şey keşfettim.diyelim ki yan ayaklık açıkken motoru boştan vitese takınca motor direk stop ediyo.ben önce vitese geçirip sonra ayaklığı kapattığım için bunu fark ettim.yaklaşık bi 5 dk sonra acaba diyip defalarca bunu denedim.ne yani ayaklıkta sensör mü var :)
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
295
lastikler orjinal fakat en iyi lastiği de taksam bence max 1 mt fark eder.

Bence de frenler yetersiz. Duramıyorum. Dozunu ayarlayamıyorum. Biraz sert sıktımmı hemen kayıyor. Sıkmazsam duramıyor. Ortası yok. Lastiklerin kayma konusunda çok farkettireceğini düşünüyorum. Lastikleri değişen arkadaşlar bu konuda bizleri bilgilendirirlerse sevinirim.

ayrıca tuhaf bir şey keşfettim.diyelim ki yan ayaklık açıkken motoru boştan vitese takınca motor direk stop ediyo.ben önce vitese geçirip sonra ayaklığı kapattığım için bunu fark ettim.yaklaşık bi 5 dk sonra acaba diyip defalarca bunu denedim.ne yani ayaklıkta sensör mü var :)

Sensör değilde ayrı bir mekanizma var sanırsam. Motoru alırken söylemişlerdi. Ayaklık açık, debriyaj çekili değil ve vites boşta değilken çalışmaz, çalışıyorsa stop eder diye. Bence iyiki koymuşlar. Bir keresinde motoru viteste bırakmıştım yan ayaklık açık. Motoru çalıştırırken unuttum viteste olduğunu çalışmadı. Çalışsa kendini ileri atıcaktı devrilecekti motor. Yada ayaklık açık unutup gitme diye de koymuş olabilirler.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Frenlemede sıkıntı yaşayanlar motorun ön tekerlek kısmındaki fren hortumunun somunuyla biraz oynasın. İlk alırken fren maneti çok sert geliyor adam akıllı sıkamıyorsun. O somun sayesinde biraz yumuşatıp sonuna kadar dozajlı bir şekilde sıkmak mümkün.

Lastikleri değiştikten sonra fren mesafesi çok fark ediyor. Zınk diye duruyor bildiğin. Tabii trafiği de okumak, iyi yerde durmak lazım.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
10
aynen dediğin gibi ortası yok bu frenin.ya kayıcak yada durmicak.bu duruma el atıcam yakında.sonradan düşününce o mekanizma hoş olmuş aslında :)
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Lastilüklerimi sava mc18 ile değiştirince fren mesafesi ciddi oranda kısaldı ve güvenli duruyor.

Bunun dışında bizim motosikletlere alarm takan var mı ? Akü problem yaratır mı endişeliyim.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Ben de aksine Boxer'ın frenlerini çok beğeniyorum. ( Lastikler Sava mc32) Bu değerlendirmeyi daha önce kullandığım irili ufaklı bir dünya motora kıyasla yapıyorum tabiki. Limon sıkmayı doğru yaparsanız oldukça hassas ve etkili. Ani frenlemede de bir disk fren gibi değil ama bir şekilde durup çizgisini takip ediyor. Hemen kilitleyip de kaydırmıyor. Ancak lastik hamuru da fren ayarı da çok önemli. Nylon lastiklerden bir an önce kurtulun.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Bu sabah ilk kazamı yaptım kendisiyle. Çamurlu zeminde önüme bir servis atlayınca mecburen ani fren yapmak zorunda kaldım. Sonra da uçtuk doğal olarak. Alet 5-6 metre sürüklendi yerde. Bana hep dandik gelen koruma demiri işini çok güzel yaptı. Motosikletin herhangi bir yerinde sorun yok ama sanki giderken dengesiz gidiyor, yalpalıyormuş gibi geliyor bana. Gidon da düz ama çözemedim.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
Bu sabah ilk kazamı yaptım kendisiyle. Çamurlu zeminde önüme bir servis atlayınca mecburen ani fren yapmak zorunda kaldım. Sonra da uçtuk doğal olarak. Alet 5-6 metre sürüklendi yerde. Bana hep dandik gelen koruma demiri işini çok güzel yaptı. Motosikletin herhangi bir yerinde sorun yok ama sanki giderken dengesiz gidiyor, yalpalıyormuş gibi geliyor bana. Gidon da düz ama çözemedim.

Arka tekerin yalpaliyordur. Bi ayrintili incele...
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Bu sabah ilk kazamı yaptım kendisiyle. Çamurlu zeminde önüme bir servis atlayınca mecburen ani fren yapmak zorunda kaldım. Sonra da uçtuk doğal olarak. Alet 5-6 metre sürüklendi yerde. Bana hep dandik gelen koruma demiri işini çok güzel yaptı. Motosikletin herhangi bir yerinde sorun yok ama sanki giderken dengesiz gidiyor, yalpalıyormuş gibi geliyor bana. Gidon da düz ama çözemedim.

Geçmiş olsun hocam
Lastik havalarına da bi baktırın derim
Bende kaza sebebi lastikçinin ön kastiğe 40psi basmasından motor sallanıyo gibiydi bi kontrol edin derim
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Teşekkür ederim iyi dilekler için.

Az evvel garantiden aküm değişti. Kuru akü yollamışlar. Bizim dandik sulu akülere göre daha verimli olacağı kesin. Akü sıkıntısı yaşayanlar boşuna uğraşmayıp yenisini talep etsin 3-4 günde geliyor.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
10
Teşekkür ederim iyi dilekler için.

Az evvel garantiden aküm değişti. Kuru akü yollamışlar. Bizim dandik sulu akülere göre daha verimli olacağı kesin. Akü sıkıntısı yaşayanlar boşuna uğraşmayıp yenisini talep etsin 3-4 günde geliyor.

bende değiştiricem aküyü şarj ettiler suyunu doldurdular yine de fayda etmedi bugün gidip talep edicem servisten
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar yaza almayı düşünüyorum da bunu, fiyatı daha da artar mı acaba, şimdiden almak daha mı mantıklı acaba, su anki fiyat 3250 daha öncelerde 2800 civarıydı galiba. İlk vitesli motor olarak tavsiye eder misiniz. Şimdiye dek scoter kullandım hep vitesliye geçmek istiyorum, mondiallere kaymak istemiyorum sizce de bu motor sağlam mı çinlilere göre.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Merhaba arkadaşlar yaza almayı düşünüyorum da bunu, fiyatı daha da artar mı acaba, şimdiden almak daha mı mantıklı acaba, su anki fiyat 3250 daha öncelerde 2800 civarıydı galiba. İlk vitesli motor olarak tavsiye eder misiniz. Şimdiye dek scoter kullandım hep vitesliye geçmek istiyorum, mondiallere kaymak istemiyorum sizce de bu motor sağlam mı çinlilere göre.

Yaza min. 3500tl fiyatı.
Bide O son soru küfür etkisi yarattı...
Bu sabah ilk kazamı yaptım kendisiyle. Çamurlu zeminde önüme bir servis atlayınca mecburen ani fren yapmak zorunda kaldım. Sonra da uçtuk doğal olarak. Alet 5-6 metre sürüklendi yerde. Bana hep dandik gelen koruma demiri işini çok güzel yaptı. Motosikletin herhangi bir yerinde sorun yok ama sanki giderken dengesiz gidiyor, yalpalıyormuş gibi geliyor bana. Gidon da düz ama çözemedim.

Geçmiş olsun, düşmek motorun fıtratında var. Alışıyor insan. Ben 10 kez düştüm herhalde...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar yaza almayı düşünüyorum da bunu, fiyatı daha da artar mı acaba, şimdiden almak daha mı mantıklı acaba, su anki fiyat 3250 daha öncelerde 2800 civarıydı galiba. İlk vitesli motor olarak tavsiye eder misiniz. Şimdiye dek scoter kullandım hep vitesliye geçmek istiyorum, mondiallere kaymak istemiyorum sizce de bu motor sağlam mı çinlilere göre.

ben 20 gün önce 3200 e 9 taksit aldım.bence yaza doğru 3500 olur gibi.çevremdekiler mondial yada kanuniye bak dediler.iyice araştırınca boxer da karar kıldım.iyi ki de kendi bildiğimi okumuşum.çinlilerle kıyaslanamayacak kalitesi var makinanın.4000 tl parası olanın (plaka+sigorta masrafları dahil) alabileceği 0 km bu kalitede motor yok.ona göre düşün taşın kararını ver
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst