Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz,gün geçtikçe güzel aletler katılıyor aramıza :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Bence kızılımsı kahverengi yapabilirsin jantları,elcikteki ton gibi.bence daha farklı ve güzel olur.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Son bir haftadir motorda stop etme sorunu yasiyorum. Su an 4000 km oldu. Bu zamana kadar boyle bisey olmuyordu. Hicbisey yokken niye boyle bisey olurki...
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
83
Sabahları motor soğukken muhakkak 1dkye yakın motoru ısıtıp öyle yola çıkmak lazım. yoksa silindirde ciddi aşınmalar oluşur ve stopda eder.
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68

Arkadaşlar ikinci kez paylaşıyorum fakat emin olamadım. Bu siyah kablo için bir arkadaşımız akü tahliye hortumu olabilir demişti fakat akü ile bağlantısı yok gibi? çok anlamam fakat karbüratöre bağlı gibi gözüküyor? Bir sakatlık olmasın diye mecburen sormak durumundayım.. Aldığım Moto Shop aşırı ilgisiz ve satana kadar ilgililer..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar ikinci kez paylaşıyorum fakat emin olamadım. Bu siyah kablo için bir arkadaşımız akü tahliye hortumu olabilir demişti fakat akü ile bağlantısı yok gibi? çok anlamam fakat karbüratöre bağlı gibi gözüküyor? Bir sakatlık olmasın diye mecburen sormak durumundayım.. Aldığım Moto Shop aşırı ilgisiz ve satana kadar ilgililer..
Ya karbüratörün yada benzin deposunun tahliye hortumudur. İki türlü de tehlike yaratacak bişey değil. Arka masfalın oradan aşağı sallandırın.
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
işyeri açtığım için boxeri mi satıyorum.
plakası çıkmadı daha faturası alan kişiye kesilecek
motor gaziantepte
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Son bir haftadir motorda stop etme sorunu yasiyorum. Su an 4000 km oldu. Bu zamana kadar boyle bisey olmuyordu. Hicbisey yokken niye boyle bisey olurki...

Hocam benimde başgçsterdi ki ben heş 5dk civari ısıtıyprım motpru rölantide çalışırken bir anda pır pır edip gidiyor galiba benimde öyle ki ben motoru şubatta almjşım ama çok kullanamadım daha 600km civsrında
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Isitmadan motora binmem hatta bir haftadir jikle ile calistirip korumalari takana kadar baya isitiyorum motoru ama gaz verdigim anda stop ediyo. Bu zamana kadar hic boyle bisey olmuyodu. Garip olansa hicbisey yapmadim kurcalamadim servise gitmedim. Sastim kaldim yaf...
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Isitmadan motora binmem hatta bir haftadir jikle ile calistirip korumalari takana kadar baya isitiyorum motoru ama gaz verdigim anda stop ediyo. Bu zamana kadar hic boyle bisey olmuyodu. Garip olansa hicbisey yapmadim kurcalamadim servise gitmedim. Sastim kaldim yaf...

Rölanti devrini yükseltmenizi tavsiye ederim. Genelde karbüratörlü motorlar düşük devirde çalışırken birden gaz verildiğinde boğulup stop ediyorlar. Rölanti devrini yükselttiğimden beri seyir halinde stop etme sorunuyla da karşılaşmadım.
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Bu kadar boxer kullanıcısından net cevap veren olmadı. En iyisi servise sorup bu bilgiyi bilmeyenlerle paylaşmak.
 
Katılım
1 Ara 2015
Mesajlar
21
kardeşim o pis benzini karbürötörden atar yandan geçebilcek bir yer mevcut ordan geçir aşağı sarksın
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
37
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

[/COLOR]
Rölanti devrini yükseltmenizi tavsiye ederim. Genelde karbüratörlü motorlar düşük devirde çalışırken birden gaz verildiğinde boğulup stop ediyorlar. Rölanti devrini yükselttiğimden beri seyir halinde stop etme sorunuyla da karşılaşmadım.

aynı sorun bende de vardı yeni aldığım zaman motoru, servise götürdüm ya karbüratör ya da hava ayarıydı galiba ona bi ince ayar çektiler düzeldi. muhtemelen sende de öyledir bir servise götürüp ayarlatman yeterli.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Selam millet motosikletimizin ön farı baya yukarıyı aydınlatıyor önümü görmüyorum. Daha başka bir lamba takan varmı ? Farı aşşağıya çekmenin dışında. Yada ekstradan led lamba takabilirmiyiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Boxer ile yaptığım 7 bin küsür km'lik yurtdışı yolculuğu yazdım: www.motorumla.net/gurcistan-osetya-balkarya-karacay-cerkesya-7000-km/


IMG_9778.jpg
IMG_9841%252520kopya.jpg
IMG_9908%252520kopya.jpg
IMG_9993%252520kopya.jpg
IMG_0070%252520kopya.jpg
IMG_0045%252520kopya.jpg
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Selam millet motosikletimizin ön farı baya yukarıyı aydınlatıyor önümü görmüyorum. Daha başka bir lamba takan varmı ? Farı aşşağıya çekmenin dışında. Yada ekstradan led lamba takabilirmiyiz.

Far için fikir lütfen. Flood yapar gibi tekrar ettim ama:)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Selam millet motosikletimizin ön farı baya yukarıyı aydınlatıyor önümü görmüyorum. Daha başka bir lamba takan varmı ? Farı aşşağıya çekmenin dışında. Yada ekstradan led lamba takabilirmiyiz.

İki tane sis fari veya o tip isik al sis fari gibi biseyse koruma demirine konulabilir isinizi gorur buyuk ihtimal olmadi gidona takilan led isiklardan var

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

Cok iyi gezi olmus tebrikler lastikten baska bi problem oldu mu ?
 
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
64
1000 km'deki Mavi renkli Boxer'ım başka bir motor satın almam sebebi ile satılıktır. Motor orjinal halindedir. Arka dişli 38 ile değişmiştir ve ilk bakımı yapılmıştır. Fiyat olarak tekliflerinizi özelden gönderebilirsiniz. Teşekkürler.
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Far için fikir lütfen. Flood yapar gibi tekrar ettim ama:)

Motorumda şu an 3 takım led aydınlatma mevcut. Bir takım geniş açılı, bir takım dar açılı, bir takım da yine dar açılı olmak üzere genelde çakar olarak kullandığım.

Bu halde 100 metre civarı aydınlatma mesafesi var fakat profesyonel olmayan led aydınlatmalar karşıdan gelenin gözünü resmen kör ediyor, bu yüzden ben genel olarak sadece geniş açılı olanları kullanıyorum. Kısa far niyetine. Fakat hala göz aldığı kanaatindeyim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst