Moderatorler noktalama işaretlerini, imka kurallarını da takip etsin, peki. Sabah kalkmak için alarm kurmak istemeyenleri de uyandıralım mı?
Konumuza dönecek olursak; selede çapak olmadığı sürece sorun yok![]()
İmla kurallarının tek tek takip edilmesi gerekmiyor tabi ama yukarıdaki tip yazılar zaten sırıtıyorlar. Bu arkadaşlara en azından bir mesajla dikkat etmeleri söylenebilir. Ben de yazabilirim ama "sana ne" şeklinde cevap alırım.
