- Katılım
- 26 Eyl 2012
- Mesajlar
- 127
1993 model minsk marka motrum vardı çok benziyorlarlar. onun çamurluğuna bi bak istersen
Zincir 125-150cc motorlarda standarttır 428 128L zincir al istediğin diş sayısında avuç taşlama aleti ile kes, yanında taşı sorun yokEKREM ATA BEY,
BEN BOXER KULLANICISIYIM.
YOLCULUK ANINDA KARŞILAŞABİLECEĞİM SORUNLARA ANINDA MÜDAHELE
EDEBİLMEK İÇİN DEBRİYAJ TELİ
FREN TELİ ALIP YEDEKLEDİM
BUNUN DIŞINDA YAĞ FİLTRESİ
ÖN FREN BALATASI
ARKA FREN BALATASI GİBİ MALZEMELERDEN DE YEDEKLEDİM.
BİRKAÇ KEZ DE KARABÜK'TEKİ BAYİE ZİNCİR TALEBİYLE GİTMİŞTİM
İKİ GÜN ÖNCE İNTERNETTEN ARAŞTIRMA YAPTILAR VE
ZİNCİRİN YALNIZ BAŞINA SATILMADIĞINI İFADE ETTİLER
ARKA DİŞLİ İLE BERABER SATILIYORMUŞ
FİYATI 90 TL ÜZERİ VE KARGO MASRAFI DA CABASI
BENİM ÖĞRENMEK İSTEDİĞİM SORU ŞU:
BU ZİNCİR NEDEN MÜSTAKİL OLARAK SATILMIYOR?
AYNI SORUYU SATICI FATİH ÖZCAN'A DA SORDUM
ALDIĞIM CEVAP BENİ TATMİN ETMEDİ
SÖZÜM ONA ARKA DİŞLİ ÇABUK YIPRANIYORMUŞ
ÖN DİŞLİ ADEDİ 14
ARKA DİŞLİ ADEDİ 42
ARKA DİŞLİNİN 1 TUR ATMASI İÇİN ÖN DİŞLİ 3 TUR ATMAK ZORUNDA
DOLAYISIYLE ÖN DİŞLİNİN DEFORMASYONU DAHA OLASI
ARKA TARAFA DAHA ÇOK TOZ TOPRAK GELİYOR, BU YÜZDEN AŞINMA DAHA ÇOK
OLUR DENİLİYORSA, BOXERİN ZİNCİRİ MUHAFAZA İÇİNDE
DOLAYISIYLE BÖYLE BİR SORUN DA OLMAZ
DİYELİM Kİ AŞINMADAN DOLAYI BU ZİNCİR ARKA DİŞLİYLE SATILIYOR
BIRAKILSIN DA BUNA KULLANICI OLARAK BİZ KARAR VERELİM, DEĞİL Mİ EFENDİM?
BEN ZİNCİRİN MÜSTAKİL OLARAK SATILABİLİR HALE GELMESİNİ
BUNUNLA İLGİLİ FİYATIN BELİRLENİP YAYINLANMASINI İSTİYORUM ACİZANE.
SANIRIM BU SORUNA EL ATARSINIZ EKREM BEY!
BAŞARI DİLEKLERİMLE
Başım büyük belada Bu gün bodrum bajaj yetkili servisini aradım ancak motosiklete destek veremiceklerini söylediler Motosikletimin lastiği patladı ve ben sırılsıklamdım bodrum sanayisine gidip lastiği yaptırmak zorunda kaldım şimdiki sorun vites geçilleri motor 4 vitesten aniden 3 geçiyor şu an milastayım bana yardım edin yolda kaldım ve bajaj malına sahip çıkmıyor 9000 km ve motora 4 kere aervise soktum hiçte dedikleri gibi değil şu an başım belada ve motosiklet tamircilerinin insafına kaldım evime dönmek istiyorum ve asla bajaj ile uzun yola gitmem
Başım büyük belada Bu gün bodrum bajaj yetkili servisini aradım ancak motosiklete destek veremiceklerini söylediler Motosikletimin lastiği patladı ve ben sırılsıklamdım bodrum sanayisine gidip lastiği yaptırmak zorunda kaldım şimdiki sorun vites geçilleri motor 4 vitesten aniden 3 geçiyor şu an milastayım bana yardım edin yolda kaldım ve bajaj malına sahip çıkmıyor 9000 km ve motora 4 kere aervise soktum hiçte dedikleri gibi değil şu an başım belada ve motosiklet tamircilerinin insafına kaldım evime dönmek istiyorum ve asla bajaj ile uzun yola gitmem
Abi lastik patlağında Bajaj'ın ne suçu var. Motoruma sıfır lastik taktım 100km sonra otoyolda çivi girdi, ben gidip lastiği aldığım yere sövmedimBaşım büyük belada Bu gün bodrum bajaj yetkili servisini aradım ancak motosiklete destek veremiceklerini söylediler Motosikletimin lastiği patladı ve ben sırılsıklamdım bodrum sanayisine gidip lastiği yaptırmak zorunda kaldım şimdiki sorun vites geçilleri motor 4 vitesten aniden 3 geçiyor şu an milastayım bana yardım edin yolda kaldım ve bajaj malına sahip çıkmıyor 9000 km ve motora 4 kere aervise soktum hiçte dedikleri gibi değil şu an başım belada ve motosiklet tamircilerinin insafına kaldım evime dönmek istiyorum ve asla bajaj ile uzun yola gitmem
Arkadaşım ben motoru deniyorum senin gibi klavye delikanlıkığı yapmıyorum
Kim Rafet abiyi üzdüyse kınıyorum. Adam Boxer ile 5000km tur yapmış fabrikaya bi misafir etmeyi, fotoğraf çektirmeyi çok görmüşler. Bajaj'ın arada sırada Bajaj motorlarıyla tur yapan kişilerin hikayesini paylaştığını görüyoruz Rafet abinin ne eksiği var neden onlardan olmasın.Arkadaşım ben motoru deniyorum yaklaşık 19 gündür yoldayım 5000 km yaptım
Arkadaşım ben motoru deniyorum senin gibi klavye delikanlıkığı yapmıyorum istanbula gelince firmaya uğramak çaylarını içmek istedim ama sallamadılar ok bende uğramadım