Merhaba Arkadaşlar,
Ben de Perşembe (dün) itibarı ile sıfır mavi boxer 150'im ile aranıza katıldım.
Motosikletimi Istanbul Anadolu Yakasında bir bayiden 2.750 tl nakit ödeme ile aldım.
Plaka 34 olacak, yaşım nerede ise 40

, Trafik sigortası Ergo'dan 179 tl (3 taksit) çıktı.
Önümüzdeki çarşamba plaka işlemlerini halledip motoru trafiğe çıkartıyorum.
Aslında Boxer ile Scrambler/ Tracker projem için donör motor ararken, bu forum sayesinde tanıştım.
Dolayısı ile kendisi ile yaz boyu devam edecek bir modifikasyon serüvenimiz olacak.
Sırası ile yapılacaklar,
1. Tel jant (eğer aynı göbek takımında tel jant bulamazsam) mevcut jantlara plasti dip uygulaması ( gun metal ya da siyah renginde)
2. Lastiklerin değişmesi (istediğim profil Sava MC60 olmasına rağmen, ölçüden dolayı MC32 olacak gibi gözüküyor)
3. Gidonun daha yüksek bir gidon ile değişimi ( gun metal ya da siyah)
4. Ön çamurluk iptali/ krom (gun metal ya da siyah kısa çamurluk ile değişimi
5. Arka çamurluk gun metal folyo ile kaplanması (siyah olarak ta kalabilir)
6. Arka çanta bağlama, ayak koyma vs demirleri iptali
7. Arka far ve sinyal grubunun sele altı / çamurluk üstü montajı
8. Kafa karenajının iptali
9. Sele kaplamasının füme çizgili dikim deri kaplamaya çevirilmesi (dikişleri amortisörün içerisindeki turuncu renkte olacak)
10. Plasti dip uygulamalarından memnun kalırsam ve bu kaplamanın ısı geçirgenliği/dayanımı problem yaratmayacaksa motor blogunuda gun metal ya da siyaha cevirebilirim.
11. Stickerların iptali ve yeni sticker uygulaması (orjinal depo rengini koruyacağım)
12. benzin deposu kenarı tank pad uygulaması.
Planladıklarım şimdilik bunlar.
Çarşamba günü motoru teslim almaya gittiğimde, özellikle yaptırmam gereken ayar, aldırmam gereken boşluk, sıktırmam gereken vida var mı acaba?
Şuna dikkat et diyeceğiniz tavsiyelerinizi bekliyorum.
Selamlar,
Recep