Ben facebook kullanmıyorum. Eminim başka kullanmayanlar da vardır. Maalesef neler paylaşılıyor hiç bir fikrim yok. Grup Kapalı değil de herkese açık yapılsaydı en azından yazılanları okuyabilseydik...Arkadaslar facebook sayfamizdan paylasimlarimiz hiz kesmeden devam ediyor lütfen bizi takip edin saygilarimla...
Teşekkür ederim içim rahatladı ben de dediğiniz gibi yapmaya çalışayım.
Şu anda tek sıkıntım kavşakta vs. dururken 4. viteste durursam stop ediyor bazen. Durduğum yerde de vites düşüremiyorum ileri geri itelemek gerekiyor motoru. Bu genel bir şey mi yoksa motor yeni olduğu için midir?
Hindistan'a git abi o zaman. Benzin fiyatı da pahalı ona niye bisey demiyosun?
Öncelikle Herkese Hayırlı Akşamlar,
Bu akşam itibari ile 2730tl ile 2015 model mavi boxer motorumun şiparişini vermiş bulunmaktayım. Her ne kadar Kargo ile getirilmesinden korksamda Kuralkan tarafından demonte şekilde kendi servisine gönderilip, yanımda monte edilecek olması bir nebze içimi rahatlattı. Allah kismet ederse çarşamba günü aranıza katılıcam.
Sayın UÇAN KURBAĞA. Benden Hindistanın benzin fiyatını sormuşsunuz. Türkiye ile Hindistan mukayesesi şöyle:
http://tr.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/#India
Benzinin litre fiyatı Hindistanda 1 dolar, Türkiyede 1,78 dolar. En pahalı benzin sıralamasında 4. sıradayız.
Hatta siz tatmin olmazsınız diye hindistandaki yıllık gelirleri araştırdım. Hindistanın kişi başına düşen gelir verisine göre değişik kurumlarda belirtilen gelirler arasından en küçük değeri bile 1570 dolar (97700 rupi) ve orta gelirlinin en düşük gelirleri bu. ki bu gelirle boxer 150yi taksitle bile alabilirsiniz.
link: http://en.wikipedia.org/wiki/Income_in_India
Ayrıca çinli motorları beğenmiyor da değilim. Beğenmeseydim 2. tercihim Kuba Çita 100cc fc modeli olmazdı. Bence 'sen çinli motosiklete bakarsan o da sana bakar' görüşü gayet doğru.
Hem Ekrem Beyin vaadi kaliteli ürünü uygun fiyatla müşteriye sunmak değil mi. (Bakınız youtube , Ekrem bey ve doğuş kurye röportajı.)
boxer hindistan internet satış fiyatı 48700 rupi=1750 tl. bunun internet sitesi payı ~%15idir ki bu da 250 tl.kaldı 1750-250=1500 tl. bajajın karını çıkarmıyoruz. çünkü türkiyeye haliyle karını ekleyip satıyor. gümrük vergileri ile 2500-2650 tl arası oluyor. kuralkan satış fiyatı 2900 tl. kuralkanın karı boxer başı 150-200 tl. bayi karı 100-150 tl.ki bu hesabım bile çok düşük tuttum. buna rağmen fiyatın çoğu gümrük vergisinden kaynaklanıyor. gidin arsştırın isterseniz. veya sanayici ithalat yapan dostlarınıza sorabilirsiniz uçan bey.
bu fiyatta elbette ki Ekrem beyin bi pazarlama hilesi yok. Ekrem Bey gayet DÜRÜST birisi. Neticede motosikletlerin fiyatını bajajauto belirliyor.
Pahalı bir piyasada müşteri olmayı zaten istemem. iş bulursam tabi ki de gitmek isterim hindistana. hatta bajajın mühendislerinden biri de ben olurum..kim bilir..
hem çinlilerin piyasadan kalkmasını istemeyen ilk siz olursunuz uçan bey .bu savunuculuğunuz ondan olsa gerek. bozulan çinli dişlileri sizin elinizden geçiyor neticede. zincir dişli üretiyorsunuz ya. .belki kuralkanın yedek parça üretimi de sizdedir. kanuni dişlilerini türkiye satış noktalarına anlaşmalı göndermediğinizi nerden bilelim. bu koşullarda objektif yorumlar yaptığınız tartışma konusu olacaktır. Ekrem bey ile tanışıklılığınız 2700 km boxer ile yaptığınız kuralkanın düzenlediği geziden beri olmasın.
Ekrem beye test motoru Konyada nerde bulunur diye sorduğumda bana sizin telefon numaranızı vermesi bi tesadüf olmasa gerek uçan .bey.
Hem ben Konya sanayicisini beğenmiyorum. BİLEN BİLİR. En DÜRÜST sanayici 1 konya 2 kayseri. Sanayiyi bir mühendis adayı olarak iyi bilirim. Siz de inşallah DÜRÜST bir sanayicisinizdir uçnkaplumbğa Huzeyfe BEY.
Not: Bu yazı düzenlenmiş olup Ekrem Beyin sansürüne uğramayacak kadar temizdir. siyasi içerik ve hakaret içermez. Tamamen tüketicinin görüşleri ön plana tutulup boxer kullanıcılarının lehine yazılmıştır.
Saygılarımla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Hayırlı mübarek olsun. Kazasız belasız yolculuklara inşallah.
Bi sorum olacak Ufuk Bey. Bu demonte halde gelip yanınızda montajının yapılmasını siz mi istediniz. Yoksa internetten alınan ürünlerde bu prosedür mü uygulanıyor.



Agabeylerim ve kardeşlerim boxerimin ön maşa göbeginde boşluk var daha 250 km deyım sıfır motosiklette olabılecen en ayıp utanç verici durum forumda okudugum kadarıyla bı kaç arkadasında başında aynı durum varmış firmanın buna bi el atması gerekmıyor mu burdan seslenıyorum yetkili abilerime, napalım? paramız yoktu honda yamaya alamadık deyip sineye mi çekelim ? ögrenci halimle kuryelık yapıp toplaya toplaya çin almayalım olsun da hındıstan olsun arkasıda sağlam diyerek güvendik hata mı ettik, bilemedim allahtan hayırlısı
Agabeylerim ve kardeşlerim boxerimin ön maşa göbeginde boşluk var daha 250 km deyım sıfır motosiklette olabılecen en ayıp utanç verici durum forumda okudugum kadarıyla bı kaç arkadasında başında aynı durum varmış firmanın buna bi el atması gerekmıyor mu burdan seslenıyorum yetkili abilerime, napalım? paramız yoktu honda yamaya alamadık deyip sineye mi çekelim ? ögrenci halimle kuryelık yapıp toplaya toplaya çin almayalım olsun da hındıstan olsun arkasıda sağlam diyerek güvendik hata mı ettik, bilemedim allahtan hayırlısı
Ucankaplunbaga ,Cok karşı bi dille yazılmış bir msj bu tavrin beni bir motosiklet net uyesi olarak cok üzdü yapilisinin ne kadar basit oldugunun ne onemi var ki? Biz buna canimizi emanet ediyoruz, firma napsin diyorsun birde bu nasıl körü körune bir savunmadır, firmanin yapmasi gereken her köklü firma gibi motosikletleri geri çağırıp kronik arzasini çözmektir baska ne olabilir. Sizin bir motosiklet sever olarak bu konuyadaha samimi bir cevap vermeniz gerekirdi diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:33 ----------
Yanlizca modellerinde bilmem kac devirde aynaları titriypr doye geri çağrı yapan firmalar varken siz bir motosikletin gobegini nasıl bu kadar hafife alabilirsiniz anlamak çok güç
42000 rupi (~1500 tl) boxerın ilk çıktığı andaki başlangıç fiyatıymış. Ağustos 2011deki yetkili satış noktalarındaki fiyatı 48700 rupi imiş. o da yaklaşık 1750 tl. bakınız: (http://www.drivespark.com/two-wheelers/2011/24-bajaj-auto-launches-new-boxer-150.html)
şimdiki 0 km boxer kaç lira, bulamadım.
ama 2. el fiyatları gayet güzel hindistanda.
mesela aşağıdaki linkte 14000 km'deki 2011 model boxer 29000 rupi(1160 tl)
http://tirupur.quikr.com/Bajaj-Boxer-150-latest-W0QQAdIdZ176520040
diğer 2.el boxerlar:
http://www.quikr.com/boxer-150-motorcycles/boxer-150/z72?order=priceDesc
2011 model 22000 kmdeki boxer 33000 rupi(1320 tl)
http://bangalore.quikr.com/Bajaj-boxer-bm-150-W0QQAdIdZ199148222
2011 model 17000 kmdeki boxer 35000 rupi(1400 tl)
http://salem.quikr.com/bajaj-boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196894233
2004 model 40000 kmdeki kawasaki boxer 100cc, 15000 rupi(600 tl)
http://gwalior.quikr.com/Kawasaki-Boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196765721
galiba 0 km boxer ,hindistanda artık satılmıyor olabilir.
satılsa idi 48700 rupi(1750 tl) olurdu (yukarı bknz). Discover 100 ise hindistanda 1740 tl. nerdeyse başabaş. vergisiz ve yavaş ,ama az yakan şehiriçi kullanım için discover 100. yok dağa taşa vururum, yıllık 100 tl vergi öderim. benzin parası da önemli değil ben gezecem diyorsanız boxer 150.
Ekrem Ata Bey , discover 100ü getirin Türkiye'ye.Ama fiyatı 2350 tlyi geçmesin. Gençler bu motora hücum etsin. çinli firmalar bitsin.kanunide mondialde dahil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------
42000 rupi (~1500 tl) boxerın ilk çıktığı andaki başlangıç fiyatıymış. Ağustos 2011deki yetkili satış noktalarındaki fiyatı 48700 rupi imiş. o da yaklaşık 1750 tl. bakınız: (http://www.drivespark.com/two-wheelers/2011/24-bajaj-auto-launches-new-boxer-150.html)
şimdiki 0 km boxer kaç lira, bulamadım.
ama 2. el fiyatları gayet güzel hindistanda.
mesela aşağıdaki linkte 14000 km'deki 2011 model boxer 29000 rupi(1160 tl)
http://tirupur.quikr.com/Bajaj-Boxer-150-latest-W0QQAdIdZ176520040
diğer 2.el boxerlar:
http://www.quikr.com/boxer-150-motorcycles/boxer-150/z72?order=priceDesc
2011 model 22000 kmdeki boxer 33000 rupi(1320 tl)
http://bangalore.quikr.com/Bajaj-boxer-bm-150-W0QQAdIdZ199148222
2011 model 17000 kmdeki boxer 35000 rupi(1400 tl)
http://salem.quikr.com/bajaj-boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196894233
2004 model 40000 kmdeki kawasaki boxer 100cc, 15000 rupi(600 tl)
http://gwalior.quikr.com/Kawasaki-Boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196765721
galiba 0 km boxer ,hindistanda artık satılmıyor olabilir.
satılsa idi 48700 rupi(1750 tl) olurdu (yukarı bknz). Discover 100 ise hindistanda 1740 tl. nerdeyse başabaş. vergisiz ve yavaş ,ama az yakan şehiriçi kullanım için discover 100. yok dağa taşa vururum, yıllık 100 tl vergi öderim. benzin parası da önemli değil ben gezecem diyorsanız boxer 150.
Ekrem Ata Bey , discover 100ü getirin Türkiye'ye.Ama fiyatı 2350 tlyi geçmesin. Gençler bu motora hücum etsin. çinli firmalar bitsin.kanunide mondialde dahil.
Hindistan'a git abi o zaman. Benzin fiyatı da pahalı ona niye bisey demiyosun?
Sayın UÇAN KURBAĞA. Benden Hindistanın benzin fiyatını sormuşsunuz. Türkiye ile Hindistan mukayesesi şöyle:
http://tr.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/#India
Benzinin litre fiyatı Hindistanda 1 dolar, Türkiyede 1,78 dolar. En pahalı benzin sıralamasında 4. sıradayız.
Hatta siz tatmin olmazsınız diye hindistandaki yıllık gelirleri araştırdım. Hindistanın kişi başına düşen gelir verisine göre değişik kurumlarda belirtilen gelirler arasından en küçük değeri bile 1570 dolar (97700 rupi) ve orta gelirlinin en düşük gelirleri bu. ki bu gelirle boxer 150yi taksitle bile alabilirsiniz.
link: http://en.wikipedia.org/wiki/Income_in_India
Ayrıca çinli motorları beğenmiyor da değilim. Beğenmeseydim 2. tercihim Kuba Çita 100cc fc modeli olmazdı. Bence 'sen çinli motosiklete bakarsan o da sana bakar' görüşü gayet doğru.
Hem Ekrem Beyin vaadi kaliteli ürünü uygun fiyatla müşteriye sunmak değil mi. (Bakınız youtube , Ekrem bey ve doğuş kurye röportajı.)
boxer hindistan internet satış fiyatı 48700 rupi=1750 tl. bunun internet sitesi payı ~%15idir ki bu da 250 tl.kaldı 1750-250=1500 tl. bajajın karını çıkarmıyoruz. çünkü türkiyeye haliyle karını ekleyip satıyor. gümrük vergileri ile 2500-2650 tl arası oluyor. kuralkan satış fiyatı 2900 tl. kuralkanın karı boxer başı 150-200 tl. bayi karı 100-150 tl.ki bu hesabım bile çok düşük tuttum. buna rağmen fiyatın çoğu gümrük vergisinden kaynaklanıyor. gidin arsştırın isterseniz. veya sanayici ithalat yapan dostlarınıza sorabilirsiniz uçan bey.
bu fiyatta elbette ki Ekrem beyin bi pazarlama hilesi yok. Ekrem Bey gayet DÜRÜST birisi. Neticede motosikletlerin fiyatını bajajauto belirliyor.
Pahalı bir piyasada müşteri olmayı zaten istemem. iş bulursam tabi ki de gitmek isterim hindistana. hatta bajajın mühendislerinden biri de ben olurum..kim bilir..
hem çinlilerin piyasadan kalkmasını istemeyen ilk siz olursunuz uçan bey .bu savunuculuğunuz ondan olsa gerek. bozulan çinli dişlileri sizin elinizden geçiyor neticede. zincir dişli üretiyorsunuz ya. .belki kuralkanın yedek parça üretimi de sizdedir. kanuni dişlilerini türkiye satış noktalarına anlaşmalı göndermediğinizi nerden bilelim. bu koşullarda objektif yorumlar yaptığınız tartışma konusu olacaktır. Ekrem bey ile tanışıklılığınız 2700 km boxer ile yaptığınız kuralkanın düzenlediği geziden beri olmasın.
Ekrem beye test motoru Konyada nerde bulunur diye sorduğumda bana sizin telefon numaranızı vermesi bi tesadüf olmasa gerek uçan .bey.
Hem ben Konya sanayicisini beğenmiyorum. BİLEN BİLİR. En DÜRÜST sanayici 1 konya 2 kayseri. Sanayiyi bir mühendis adayı olarak iyi bilirim. Siz de inşallah DÜRÜST bir sanayicisinizdir uçnkaplumbğa Huzeyfe BEY.
Not: Bu yazı düzenlenmiş olup Ekrem Beyin sansürüne uğramayacak kadar temizdir. siyasi içerik ve hakaret içermez. Tamamen tüketicinin görüşleri ön plana tutulup boxer kullanıcılarının lehine yazılmıştır.
Saygılarımla...
Agabeylerim ve kardeşlerim boxerimin ön maşa göbeginde boşluk var daha 250 km deyım sıfır motosiklette olabılecen en ayıp utanç verici durum forumda okudugum kadarıyla bı kaç arkadasında başında aynı durum varmış firmanın buna bi el atması gerekmıyor mu burdan seslenıyorum yetkili abilerime, napalım? paramız yoktu honda yamaya alamadık deyip sineye mi çekelim ? ögrenci halimle kuryelık yapıp toplaya toplaya çin almayalım olsun da hındıstan olsun arkasıda sağlam diyerek güvendik hata mı ettik, bilemedim allahtan hayırlısı
Firma ne yapabilir bu duruma?
Benim motor 12 bin km de.
Ortalama 2 bin km de bir kullanıma göre bu boşluk oluşuyor.
Bu motorun kotu oldugu anlamina gelmez.
Servise gidiyorum 30 saniye surmuyor sıkıyorlar sonra yola devam.
Bunlar basit şeyler.
Hafife almıyorum fakat bu boşluk yüzünden kaza yapman imkansıza yakın.
Kullanım suresine ve şartlarına bağlı oluşan bir boşluk.
Ben motorla dağ bayır gezmiştim 600 km.
Sonra boşluk oluştu. Ama şehir içinde bunun oluşması 2000/3000 km de bir oluyor.
Demek istediğimi anlamışşındır umarım. Motoru her şeyiyle savunmuyorum yanlış anlaşıldım sanırım.
Ucankaplunbaga ,Cok karşı bi dille yazılmış bir msj bu tavrin beni bir motosiklet net uyesi olarak cok üzdü yapilisinin ne kadar basit oldugunun ne onemi var ki? Biz buna canimizi emanet ediyoruz, firma napsin diyorsun birde bu nasıl körü körune bir savunmadır, firmanin yapmasi gereken her köklü firma gibi motosikletleri geri çağırıp kronik arzasini çözmektir baska ne olabilir. Sizin bir motosiklet sever olarak bu konuyadaha samimi bir cevap vermeniz gerekirdi diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:33 ----------
Yanlizca modellerinde bilmem kac devirde aynaları titriypr doye geri çağrı yapan firmalar varken siz bir motosikletin gobegini nasıl bu kadar hafife alabilirsiniz anlamak çok güç