Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
@twona kardeşim bilgiler için Teşekkürler. Bu arada ön çamurluk taktın mı? Olmazsa zincir korumayı da ön çamurluğu da sökerim. Daha sonra custom bir ön çamurluk uydururuz. Zaten google a kros ön çamurluk yazınca bir dünya farklı çin mali kros çamurluk modeli çıkıyor üniversal. (Genelde 4 delikli) Çoğu plastik ama boyanabilir. Birinden biri uydurulabilir. Fiyatları da oldukça makul. Bu arada ön amortisörler yaylandıkça kilometre teli ön çamurluğa sürte sürte boyada derin bir iz bırakıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

Siz değerli arkadaşların izlenmimleri doğrultusunda stabile yola en uygun MC 32 yi buldum. Az önce Sava Türkiye Barış Bey'den bir çift sipariş verdim.

Sava MC 32 kalın dişli, aynı zamanda kış lastiği. Fiyatı MC 18 ve MC 25 e göre biraz tuzluydu.(390 TL) Lakin bu havalarda hayati öneme sahip olduğu için biraz kesenin ağzını açmak şart oldu.

İndirimle çifti 290 liraya geldi. Lastikler bir gelsin, takalım kendi izlenimlerimi yazarım. Allah utandırmasın.

motorcycle-MC-32.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
@twona kardeşim bilgiler için Teşekkürler. Bu arada ön çamurluk taktın mı? Olmazsa zincir korumayı da ön çamurluğu da sökerim. Daha sonra custom bir ön çamurluk uydururuz. Zaten google a kros ön çamurluk yazınca bir dünya farklı çin mali kros çamurluk modeli çıkıyor üniversal. (Genelde 4 delikli) Çoğu plastik ama boyanabilir. Birinden biri uydurulabilir. Fiyatları da oldukça makul. Bu arada ön amortisörler yaylandıkça kilometre teli ön çamurluğa sürte sürte boyada derin bir iz bırakıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

Siz değerli arkadaşların izlenmimleri doğrultusunda stabile yola en uygun MC 32 yi buldum. Az önce Sava Türkiye Barış Bey'den bir çift sipariş verdim.

Sava MC 32 kalın dişli, aynı zamanda kış lastiği. Fiyatı MC 18 ve MC 25 e göre biraz tuzluydu.(390 TL) Lakin bu havalarda hayati öneme sahip olduğu için biraz kesenin ağzını açmak şart oldu.

İndirimle çifti 290 liraya geldi. Lastikler bir gelsin, takalım kendi izlenimlerimi yazarım. Allah utandırmasın.

http://www.savatech.eu/slike-nove/motorcycle-MC-32.jpg
Hayırlı olsun fotoğrafi bekliyoruz ve sizden ricam lastikler geldiğinde tarihlerine bakmaniz ayrıca çok güzel indirim yapmışlar kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
24 Eyl 2014
Mesajlar
9
twona arkadaşım arka lastikle zincir arasını yanaktan sana zahmet metre ile ölçebilir misin 1.8 koruma ile birlikte

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

twona arkadaşım arka lastikle zincir arasını yanaktan sana zahmet metre ile ölçebilir misin 1.8 koruma ile birlikte

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

ön lastik ölçüleri değiştiği an kilometre göstergesi sizi yanıltır 80 gösterir ama 60 gidersiniz veya tersi yakıt hesaplaması da şaşar. oynamaya gelmez ön lastik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

twona arkadaşım lastik yanağından zincir arasını sana zahmet metreyle bi ölçebilir misin koruma ile birlikte orjinal lastik boşluğu 1.4 cm korumasız 1.8
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
MC 32 Lastiklerim express hızıyla bugün geldi. İkisi de resimdekinden çok daha derin dişli. Özellikle arka lastik harika duruyor. Arka lastik çivi takılabilir özellikli kar lastiği.

Gelir gelmez tarihlerine baktım. İkisi de 2014. ( Birisi 1814, öbürü 0514 yani 2014'ün 18inci ve 5. haftası. ) Kargo ücretsiz.

Müsait olduğumda ustamla takma operasyonuna girişeceğim. İnşallah bu işte muvaffak olurum. O zaman resimlerim.

Bu arada ön kafadaki o plastik yanları ve camı çıkardım, çok emanet duruyordu. Zaten Kawasaki Boxerda bu ön kafa da, cam da yok. (Filipinlerdeki modelde yanlardaki BM 150 yazısı yerine K Kawasaki yazıyor, reklamcının birine topluca orjinalindeki gibi bu etiketi çıkarttıralım. Böylece "Abi bu mondial mi?" sorularından ve çinçon benzerliğinden de kurtuluruz...)

Son olarak yan oturan bayanlar için düşünülmüş olan arka demirleri somunlarından sökmeyi planlıyorum. İnceledim hiç bir faydası ya da desteği yok. Tork anahtarı gerekiyor, kendim sökemedim. Yan oturacak bayan zaten binmesin motoruma :)

Amortisör körüklerini takmak için nereleri sökmek lazımdı? :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
MC 32 Lastiklerim express hızıyla bugün geldi. İkisi de resimdekinden çok daha derin dişli. Özellikle arka lastik harika duruyor. Arka lastik çivi takılabilir özellikli kar lastiği.

Gelir gelmez tarihlerine baktım. İkisi de 2014. ( Birisi 1814, öbürü 0514 yani 2014'ün 18inci ve 5. haftası. ) Kargo ücretsiz.

Müsait olduğumda ustamla takma operasyonuna girişeceğim. İnşallah bu işte muvaffak olurum. O zaman resimlerim.

Bu arada ön kafadaki o plastik yanları ve camı çıkardım, çok emanet duruyordu. Zaten Kawasaki Boxerda bu ön kafa da, cam da yok. (Filipinlerdeki modelde yanlardaki BM 150 yazısı yerine K Kawasaki yazıyor, reklamcının birine topluca orjinalindeki gibi bu etiketi çıkarttıralım. Böylece "Abi bu mondial mi?" sorularından ve çinçon benzerliğinden de kurtuluruz...)

Son olarak yan oturan bayanlar için düşünülmüş olan arka demirleri somunlarından sökmeyi planlıyorum. İnceledim hiç bir faydası ya da desteği yok. Tork anahtarı gerekiyor, kendim sökemedim. Yan oturacak bayan zaten binmesin motoruma :)

Amortisör körüklerini takmak için nereleri sökmek lazımdı? :)



tarihlerin baya yeni hayırlı olsun ben foto bekliyorum
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Amortisör körükleri için amortisör baslarini komple sökmek gerekiyor. Ben uç ay önce körük aldim ama bu yüzden takamadim. :)
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
@yurdukoru o parça tahminimce amörtisörlerin ayrı ayrı esnememesini sağlıyor yani sökmemeniz gerekiyor diye biliyorum

@twona 130 luk lastikten sonra çekişte ve yakıtta ne kadar değişiklik oldu

Herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Yurdukoru kardeşim
110 kilometre hızı düz yolda mı yaptınız yoksa eğimli yolda mı?
Eğimli ise öne kaç derece kadar eğim vardı?

Aynı soruyu Ali Reis 17'ye de sormak istiyorum. Zira hangi koşullarda belirli hıza ulaşılmış olduğunu bilmek zihnimizde gerçekçi bir imajın oluşmasını sağlayacaktır.
İyi sürüşler dileklerimle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------



AurorAbeam kardeşim,
cantı genişletirken herhangi bir hasar verilmiyor mu?
ne tür bir aletle genişletme işlemi yapıyorlar?
bu konuda yazacaklarını merakla bekliyorum...

Hızı 30/35 derecelik eğimde yaptım .Ama gazın sonunu henüz daha bulmadım.Dönüşte aynı yolun rampasında 90 yaptım rüzgar fazlaydı daha fazla basmadım.Motorum gerçekten roket gibi.Çanakkalede yakınımda düz yol yok.Lapseki tarafına 10 km sonra düz yol var gidip deneme zamanım olmadı.Bizde hız yolu orada var.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
MC 32 Lastiklerim express hızıyla bugün geldi. İkisi de resimdekinden çok daha derin dişli. Özellikle arka lastik harika duruyor. Arka lastik çivi takılabilir özellikli kar lastiği.

Gelir gelmez tarihlerine baktım. İkisi de 2014. ( Birisi 1814, öbürü 0514 yani 2014'ün 18inci ve 5. haftası. ) Kargo ücretsiz.

Müsait olduğumda ustamla takma operasyonuna girişeceğim. İnşallah bu işte muvaffak olurum. O zaman resimlerim.

Bu arada ön kafadaki o plastik yanları ve camı çıkardım, çok emanet duruyordu. Zaten Kawasaki Boxerda bu ön kafa da, cam da yok. (Filipinlerdeki modelde yanlardaki BM 150 yazısı yerine K Kawasaki yazıyor, reklamcının birine topluca orjinalindeki gibi bu etiketi çıkarttıralım. Böylece "Abi bu mondial mi?" sorularından ve çinçon benzerliğinden de kurtuluruz...)

Son olarak yan oturan bayanlar için düşünülmüş olan arka demirleri somunlarından sökmeyi planlıyorum. İnceledim hiç bir faydası ya da desteği yok. Tork anahtarı gerekiyor, kendim sökemedim. Yan oturacak bayan zaten binmesin motoruma :)

Amortisör körüklerini takmak için nereleri sökmek lazımdı? :)

Haberlerini bekliyoruz, ben de o lastiklerden almayı düşünüyorum. Bir de nereden sipariş vermiştiniz?



Amortisör körükleri için amortisör baslarini komple sökmek gerekiyor. Ben uç ay önce körük aldim ama bu yüzden takamadim. :)
Körükleri nereden bulabiliyoruz? :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Lastikleri daha önce burada verilmiş olan numaradan, Sava Türkiye Barış bey'den aldım. Kendisi sağolsun çok yardımcı oldu. Numarası önceki sayfalarda vardı. Hem de kargo bedava. 2 tane de çelik sibop istedim kırmadı onları da ücretsiz verdi. (Normalde burada tanesi 15-20 lira)

Kış geldi soğuklar başladı. Düzgün bir siperlik cam lazım. Artık givi almak istemiyorum. Hem pahalı hem de somun geçen yerlerden çabuk kırılıyor. Onun yerine daha universal bir cam bulacağım. Vivi falan da olmaz tabiki. Siperlik cam deneyen var mı?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Lastikleri daha önce burada verilmiş olan numaradan, Sava Türkiye Barış bey'den aldım. Kendisi sağolsun çok yardımcı oldu. Numarası önceki sayfalarda vardı. Hem de kargo bedava. 2 tane de çelik sibop istedim kırmadı onları da ücretsiz verdi. (Normalde burada tanesi 15-20 lira)

Kış geldi soğuklar başladı. Düzgün bir siperlik cam lazım. Artık givi almak istemiyorum. Hem pahalı hem de somun geçen yerlerden çabuk kırılıyor. Onun yerine daha universal bir cam bulacağım. Vivi falan da olmaz tabiki. Siperlik cam deneyen var mı?

Sağlam pleksiden motora uygun cam yapan firmalar vardı sanki karaköy taraflarında. Başka motosiklet konularında görmüştüm ama çok uzun zaman oldu. Oraları deneyebilirsiniz.

Ayrıca bugün tekrar denk geldim güzel hissettirdi. Bakınız; http://kawasaki.ph/commuter/gallery.php?id=53&ct=Business

Yalnız niye 2 amortisör var onu anlamadım. Ayrıca kafayı çıkarınca aynı bizimki zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Forumdaki Misafirlerin dikkatini çekmiştir Boxer 150 kullanıcıların tek şikayeti var lastik.Bu fiyat 3000tl olan diğer motorların şikayetlerini inceleyin kararınızı verin.motora bir tane de heybe lazım,haftaya onu da diktireceğim.bana balığa giderken gerekli.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Forumdaki Misafirlerin dikkatini çekmiştir Boxer 150 kullanıcıların tek şikayeti var lastik.Bu fiyat 3000tl olan diğer motorların şikayetlerini inceleyin kararınızı verin.motora bir tane de heybe lazım,haftaya onu da diktireceğim.bana balığa giderken gerekli.

Yalnız şöyle bir durum var bajaj kullananların hepsi sıfır aldı şu anda ve bajaj daha bir kaç ay önce satılmaya başlandı. Yine de tecrübeli arkadaşlar ileriye dönük (bu motor sağlam, şimdiden belli gibisinden) doğru tahminler yapabilir mi bilemem.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
4
Merhabalar,
Bajaj Boxer 150 form sayfasını ilgiyle takip etmekteyim. Sahip olma maliyeti açısından uygun fiyatlı olması, parçasının ucuz olması ve sizin gibi kullanıcıların eşsiz tecrübeleri bu modele ilgi duymamı sağladı.
Merak ettiğim bu motor ile uzun seyahatlere çıkılır mı? Ör:Bulgaristan, Yunanistan, Makedonya ya da Gürcistan gibi memleketlere gidilir mi? (-Motor gider de sen gidebilir misin? cevaplarınızı duyuyor gibiyim ::148:: ) Yani otobanda ya da uluslararası kara yollarında seyahat etmesi hususunda bir sınırlamaya maruz mu?

Kazasız belasız günler dilerim.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Merhabalar,
Bajaj Boxer 150 form sayfasını ilgiyle takip etmekteyim. Sahip olma maliyeti açısından uygun fiyatlı olması, parçasının ucuz olması ve sizin gibi kullanıcıların eşsiz tecrübeleri bu modele ilgi duymamı sağladı.
Merak ettiğim bu motor ile uzun seyahatlere çıkılır mı? Ör:Bulgaristan, Yunanistan, Makedonya ya da Gürcistan gibi memleketlere gidilir mi? (-Motor gider de sen gidebilir misin? cevaplarınızı duyuyor gibiyim ::148:: ) Yani otobanda ya da uluslararası kara yollarında seyahat etmesi hususunda bir sınırlamaya maruz mu?

Kazasız belasız günler dilerim.
Ben o işi deneyeceğim, yakın zamanda kuzeyimizdeki ülkelerde 16 bin km'lik bir yolculuk yaptım. Şimdilik planım ufak bir motorla benzer bir yolculuk yapmak. Bajaj Boxer çok düz bir motosiklet, sorun çıkarmaz diye düşündüm. Yalnız sınıfına göre epey rahatsız edici geldi bana. Lakin 100 bin km'dir birçok motor kullandım, ama şerit çizgilerinde bile beynimi sarsan süspansüyonlu bir motor görmedim. Bakalım, direneceğim biraz daha. Haberdar ederim...
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Ben o işi deneyeceğim, yakın zamanda kuzeyimizdeki ülkelerde 16 bin km'lik bir yolculuk yaptım. Şimdilik planım ufak bir motorla benzer bir yolculuk yapmak. Bajaj Boxer çok düz bir motosiklet, sorun çıkarmaz diye düşündüm. Yalnız sınıfına göre epey rahatsız edici geldi bana. Lakin 100 bin km'dir birçok motor kullandım, ama şerit çizgilerinde bile beynimi sarsan süspansüyonlu bir motor görmedim. Bakalım, direneceğim biraz daha. Haberdar ederim...

Arkadaki amortisörü biraz kurcalar mısınız rica etsem? Çünkü cbf kullanan adama bile versem paşalar gibi yumuşacık gidiyorsun diyor bana.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
4
Ben o işi deneyeceğim, yakın zamanda kuzeyimizdeki ülkelerde 16 bin km'lik bir yolculuk yaptım. Şimdilik planım ufak bir motorla benzer bir yolculuk yapmak. Bajaj Boxer çok düz bir motosiklet, sorun çıkarmaz diye düşündüm. Yalnız sınıfına göre epey rahatsız edici geldi bana. Lakin 100 bin km'dir birçok motor kullandım, ama şerit çizgilerinde bile beynimi sarsan süspansüyonlu bir motor görmedim. Bakalım, direneceğim biraz daha. Haberdar ederim...

Haberlerinizi bekleyeceğim. O zaman cevabınızdan otobana ya da uluslararası karayollarına çıkmasında bir sorun olmayacağı anlamı çıkıyor.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxer şu ana kadar kullanmış olduğum motorların içinde(Buna transalp, gs aprilia gibi pahalı motorlar dahil) en yumuşağı.

Kilonuza göre de değişir. 40-50 kg luk birisi iseniz ve amortisörü değistirmediyseniz sert gelecektir.

Süspansiyon ayarını en sona indirmezseniz azer bülbül gibi sallanmaya devam edersiniz. Fabrika ayarı en sertte geliyor, tersi istikamete düşürmeniz gerekiyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst