Eyüp Sabrıyla...Herkese tavsiyemdir. Rodaj kuralları keyfi konulmaz. Irzına geçilmiş bir motordan hayır gelmez. Mümkün olduğunca kılavuzdakine yakın hızlarda sürmeye çalıştım. Düşük devir, yüksek vites (düşük hızda bile 4) zorlamadan, bağırtmadan 2000 km ye kadar böyle maksimum 30- 60 km civarı devam ettim. Şu an 4 bine yaklaşıyorum ve artık istediğim gibi basıyorum. Başlangıçta 80 de bile titreyen, zorlasam 95 e zor çıkan motor şu an son hız 110 da bile yağ gibi gidiyor. Denemek isteyene kapım açık buyrun Aydın'a gelin hem çay içer tanışır hem de motorları değişir test ederiz.
Benim tek sıkıntım makinanın özellikle önünün çok hafif olması ve üzerindeki dandik lastikler. Kuru yolda güzel, sıkıntı yok ama ıslak zeminde, hele bir de lastikler soğukken yol tutuş diye bir şey resmen kalmıyor...