Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Eyüp Sabrıyla...Herkese tavsiyemdir. Rodaj kuralları keyfi konulmaz. Irzına geçilmiş bir motordan hayır gelmez. Mümkün olduğunca kılavuzdakine yakın hızlarda sürmeye çalıştım. Düşük devir, yüksek vites (düşük hızda bile 4) zorlamadan, bağırtmadan 2000 km ye kadar böyle maksimum 30- 60 km civarı devam ettim. Şu an 4 bine yaklaşıyorum ve artık istediğim gibi basıyorum. Başlangıçta 80 de bile titreyen, zorlasam 95 e zor çıkan motor şu an son hız 110 da bile yağ gibi gidiyor. Denemek isteyene kapım açık buyrun Aydın'a gelin hem çay içer tanışır hem de motorları değişir test ederiz.
Benim tek sıkıntım makinanın özellikle önünün çok hafif olması ve üzerindeki dandik lastikler. Kuru yolda güzel, sıkıntı yok ama ıslak zeminde, hele bir de lastikler soğukken yol tutuş diye bir şey resmen kalmıyor...
Harbiden Eyüp a.s. sabrı varmış sende helal olsun.Ben 600km.de yim.30.km.de iken 90km.hıza çıktım.120km.yol yaptıktan sonra 118km.hıza çıktım.565km.iik bakıma girdim.yağ motul 20/50 değişim oldu.vites geçişleri daha rahatladı.özellikle sabah ilk harekette bazen debriyaj ayırmıyor ve stop ediyordu o sorun yok.Basıyorum gidiyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Su an 1020 km deyim bende 50 civarı kullanıyorum ilk bakımda 5100 serisi 15-50 yag koydurdum yag filtresini de ısrar ederek değiştirdim yavaştan motosikletin açılma belirtileri var zaten motosikletjn çoğu ağırlığı arkada birikiyo o yüzden o Kafa sallama falan motor uzun bide ağırlık arkaya biniyor topcase falan derken kafaa hafifliyor
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Sava mc-25 Bogartları 2 gün önce taktırdım. Demir sibop da istedim sizin yazdıklarınıza uyup ama onda dahi jantı genişletmek gerekti :) Olsun sağlam oldu en azından teşekkürler tavsiye için.

Bugün müsait olduğumda fotoğraf çekip facebook grubundan paylaşırım bilginiz olsun.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
26
Harbiden Eyüp a.s. sabrı varmış sende helal olsun.Ben 600km.de yim.30.km.de iken 90km.hıza çıktım.120km.yol yaptıktan sonra 118km.hıza çıktım.565km.iik bakıma girdim.yağ motul 20/50 değişim oldu.vites geçişleri daha rahatladı.özellikle sabah ilk harekette bazen debriyaj ayırmıyor ve stop ediyordu o sorun yok.Basıyorum gidiyorum.

Yurdukoru kardeşim
110 kilometre hızı düz yolda mı yaptınız yoksa eğimli yolda mı?
Eğimli ise öne kaç derece kadar eğim vardı?

Aynı soruyu Ali Reis 17'ye de sormak istiyorum. Zira hangi koşullarda belirli hıza ulaşılmış olduğunu bilmek zihnimizde gerçekçi bir imajın oluşmasını sağlayacaktır.
İyi sürüşler dileklerimle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Sava mc-25 Bogartları 2 gün önce taktırdım. Demir sibop da istedim sizin yazdıklarınıza uyup ama onda dahi jantı genişletmek gerekti :) Olsun sağlam oldu en azından teşekkürler tavsiye için.

Bugün müsait olduğumda fotoğraf çekip facebook grubundan paylaşırım bilginiz olsun.

AurorAbeam kardeşim,
cantı genişletirken herhangi bir hasar verilmiyor mu?
ne tür bir aletle genişletme işlemi yapıyorlar?
bu konuda yazacaklarını merakla bekliyorum...
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Tam olarak deligi genisletmek degil aslinda; sibobun oturacagi kismi hafiften genisletti havali matkap ile.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yurdukoru kardeşim
110 kilometre hızı düz yolda mı yaptınız yoksa eğimli yolda mı?
Eğimli ise öne kaç derece kadar eğim vardı?

Aynı soruyu Ali Reis 17'ye de sormak istiyorum. Zira hangi koşullarda belirli hıza ulaşılmış olduğunu bilmek zihnimizde gerçekçi bir imajın oluşmasını sağlayacaktır.
İyi sürüşler dileklerimle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------



AurorAbeam kardeşim,
cantı genişletirken herhangi bir hasar verilmiyor mu?
ne tür bir aletle genişletme işlemi yapıyorlar?
bu konuda yazacaklarını merakla bekliyorum...

Elbette düz yolda yapıyorum. Başta yapmıyordu. Hatta ilk mesajlarımda 100 ü bile göremediğimden bahsediyordum. Sanırım bir süre sonra motor açılıyor. Eğimli yolda daha da gitmek istiyor ama tehlikeli olduğundan yokuş aşağıda hafif gazı bıraktım. Şöyle ki işe yetişmek için basmak zorunda kaldım ve stabil bir şekilde 110 da gitti. (Hafif yukarı da rampa vardı ve gazı da tam köklememiştim)

Ancak şunu da belirtmekte fayda var. Şayet rüzgar ters eserse, değil bu hıza, 100 e bile çıkamıyor. (Ters rüzgarda yokuş aşaği bile gitmiyor!) Çok hafif olduğu için rüzgardan negatif etkileniyor. Keşke biraz daha ağır ve 50 cc daha büyük olsaydı. O zaman tadından yenmezdi...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2014
Mesajlar
9
bugün kilometre teli saatin altından çıktı zaten gaz telide yanlış montaj olmuş galiba sola dönüşlerde motor gaz yiyor montajı acil yapmışlar galiba
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Ben 1250 km oldu bu ara kullanıyorum memnunum fakat benimde gaz teli gazi birakir birakmaz gaz düşmüyor yavaş yavas 10 sn icinde düşüyor fakat motordan gerçekten memnunum tavsiye ederim
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Lastik değiştiren arkadaşlar yeni lastiklerinizle ilgili yorumlarınızı merakla bekliyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

MC 25 ler MC 18 e göre daha ince değil mi?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Mc-25 azicik daha ince sanirim ama asfalta resmen yapisti. Motor birazcik alcaldi bu arada. Daha yagmurda test etme imkanim olmadi.

Hatta fotograflari facebook grubundan paylasiyorum birazdan kontrol edersiniz.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba Yurdukoru Abi,

MC18 lerden asfaltta çok memnunum. Tam bir temiz asfalt canavarı.
Ama stabilize yola gelmiyor. Ufak bir taş, çakıl vesaireden etkileniyor. Yolu iyi okumak ve ona göre kullanmak gerek.
Ben onun haricinde viraj ve firenajdan çok memnunum. Yumuşak hamurlu bir lastik.
MC25 ince olduğu için almadim. O biraz daha desenli belki bozuk yolda idare edebilir. Hamuru MC18 e göre daha sert.

Simdilik bu kadar.
Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bilgiler için çok teşekkürler. Stabilize yoldaki durumunu merak ediyordum, şimdi kafamda daha netleşti. Ben toprak ve stabilize ağırlıklı kullandığım için sanırım MC 18 de 25 de bana gelmez.

Bu durumda MC 32 ye bakacağım. Ancak onun da arka lastiği 130 80 17. Aslında böyle kalın bir lastik arkada harika durur ama kesinlikle zincir korumaya sürtecektir. Öne de arkaya da 100 80 17 taksam komik durur mu ya da bir sıkıntı olur mu acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Bilgiler için çok teşekkürler. Stabilize yoldaki durumunu merak ediyordum, şimdi kafamda daha netleşti. Ben toprak ve stabilize ağırlıklı kullandığım için sanırım MC 18 de 25 de bana gelmez.

Bu durumda MC 32 ye bakacağım. Ancak onun da arka lastiği 130 80 17. Aslında böyle kalın bir lastik arkada harika durur ama kesinlikle zincir korumaya sürtecektir. Öne de arkaya da 100 80 17 taksam komik durur mu ya da bir sıkıntı olur mu acaba?

MC32 nin on arka 100/80 17 ölçüsüyse denemek lazim. Bence iyi olur gibi. Heyecanlandım şimdi. :)

Mc18 ve mc25 stabilize ve toprak yol için kesinlikle iyi değil. Çok cabuk dagiliyor motor. Belki öne MC25 İn 100/80 arkaya da MC32 100/80 iyi bir karisim olabilir.

Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Ayrıca Mc18 le boxer tam tek teker makinesi haline geliyor. Cok fena. Arka korumaları sokeceksin tam haylaz çocuk olur.
 
Katılım
24 Eyl 2014
Mesajlar
9
ön çamurluğun altına çatalı birbirine bağlayan demir parça var o çıkartılırsa olabilir. amma çatal esneme yapabilir. parça orada olduğu sürece lastik büyütülmez

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

İRC' nin NR-50 modeli 2.75-17 kış lastiği ama dört mevsimde kullanılabilir geldi bana %70 arazi kullanıcısı olarak uyabilir kanaatindeyim. aramızda lastik işinden anlayan destekli yorum yapsında şekillendirelim. önümüz kış arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

İRC' nin NR-50 modeli 2.75-17 kış lastiği ama dört mevsimde kullanılabilir geldi bana %70 arazi kullanıcısı olarak uyabilir kanaatindeyim. aramızda lastik işinden anlayan destekli yorum yapsında şekillendirelim. önümüz kış arkadaşlar
cross yapacak olanlar MS-2 DÜŞÜNEBİLİRLER
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
2.75 ince gelir. ön lastik bile 3.00 bizde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Merhaba,

Facebook grubumuz 70 kişi oldu. Katılan herkese teşekkürler.

Selamlar.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Facebook sayfasina da uye olalim arkadaşlar. Oradan, anlık iletileri takip etmek ve fotoğraf ya da video yüklemek hem kolay, hem de seri. Selamlar...
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bugün bu ön çamurluğun altındaki demire baktım, doğrusu neye yarar pek bir anlam veremedim. (Kross modelinde çamurluk ta bu parça da yok.) Lastikler de taktırmasıyla birlikte yine neresinden baksan bir 350 kağıt yiyecek gibi. Aslında Boxerı krosa çevirinciye kadar İspanyol Derbi, bu ayarda etx diye feci güzel ve kaliteli bir model çıkarttı. Gel gelelim fiyatı da parçaları da biraz tuzlu. Biz yine lastikleri değiştirip vefakar Boxerımızla yola devam edeceğiz.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Abi ne 350 si. Ben 200 liraya aldım iki lastiği.
20 lira taktırmaya verdim. 15 lira da siboplara.
Boxer canavar. Bir de depo kılıfımız oldu mu tamamdır.

Selamlar.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bu arada depo kilfi sekilli mekilli guzel bir sey olursa direkt yerine giderim ben taktirmaya, daha kolay olur hem de gezmis olurum.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
bence en iyi ölçüler öne 100/80/17 arkaya 130/70/17. benim arka lastikte 130/70/17 ve harika duruyor fakat zincir korumayı sökmeniz gerekebilir. ben zincir koruma yokken taktığım için sürtüp sürtmediği hakkında bi bilgim yok.

bu arada motorumu uzun süredir kullanamıyorum. yakında rengi beyazdan yeşil yada turkuaz maviye değiştireceğim. yeni sinyallerim geldi. stop ve ayna sipariş ettim onlarda gelsin motor boyaya girecek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst