Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
plaka dahil 3500 tl fiyat verdiler. kredi kartına 9 taksit. koçfinans ile satan bir yer varmı istanbulda?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
evet arkadaşlar, bugün itibarı ile scrambler projem başladı. ilk olarak seleyi kısaltıp incelttik. sele sıfırdan sünger ve yeni deri kılıf ile kaplanacak. sele çift dikiş ve parçalı şekilde düzcede çok ünlü ve profesyonel bir döşemecide kaplanacak. yarına randevu aldım. lastiklerimde birkaç güne geliyor. jantlar siyaha boyanacak, gövde için hala bir karar vermedim ama aklımda turuncu renk var. çamurluklar baştan tasarlanıp sıfırdan yapılacak, yeni sinyaller, aynalar, gidon alınacak. inş. sorun çıkmazsa ramazan ayının sonuna kadar motorum hazır olacak...
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
evet arkadaşlar, bugün itibarı ile scrambler projem başladı. ilk olarak seleyi kısaltıp incelttik. sele sıfırdan sünger ve yeni deri kılıf ile kaplanacak. sele çift dikiş ve parçalı şekilde düzcede çok ünlü ve profesyonel bir döşemecide kaplanacak. yarına randevu aldım. lastiklerimde birkaç güne geliyor. jantlar siyaha boyanacak, gövde için hala bir karar vermedim ama aklımda turuncu renk var. çamurluklar baştan tasarlanıp sıfırdan yapılacak, yeni sinyaller, aynalar, gidon alınacak. inş. sorun çıkmazsa ramazan ayının sonuna kadar motorum hazır olacak...

Hadi hayırlısı bakalım. Seleyi kaplatırken unutmayın sünger ne kadar yumuşaksa değil ne kadar ağırsa o kadar kalitelidir. Bulabilirseniz HR (High Resilience) tarzi yani yüksek yoğunluklu sünger ( veya slikon gibi yığma sünger tabir edilen nispeten daha ucuzu) kaplatmaya çalışın. Dansite oranı 32 ve üzeri olursa tadından yenmez. Yatlarda ve pahalı otomobillerde 40 dansite sünger var. (Yani metreküpte 40 kilo sünger) Boxerın üzerindeki oldukça hafif bir sünger var. Bu yüzden oturma yerimiz bir süre sonra tabiri caizse felç oluyor...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Hadi hayırlısı bakalım. Seleyi kaplatırken unutmayın sünger ne kadar yumuşaksa değil ne kadar ağırsa o kadar kalitelidir. Bulabilirseniz HR (High Resilience) tarzi yani yüksek yoğunluklu sünger ( veya slikon gibi yığma sünger tabir edilen nispeten daha ucuzu) kaplatmaya çalışın. Dansite oranı 32 ve üzeri olursa tadından yenmez. Yatlarda ve pahalı otomobillerde 40 dansite sünger var. (Yani metreküpte 40 kilo sünger) Boxerın üzerindeki oldukça hafif bir sünger var. Bu yüzden oturma yerimiz bir süre sonra tabiri caizse felç oluyor...

yalıtım işi yapan bir arkadaşımda dekota diye bir yalıtım maddesi bulduk. süngere benziyor ama kauçukmuş. çok yoğun etli bir madde. eğer olursa ondan kaplatacağım yada dediğiniz gibi kaliteli olan bir sünger kaplatacağım.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
8
Herkese selamlar arkadaşlar.. Uzun zamandır gizliden gizliye topiği takipteydim ve en sonunda kararımı verip bugün bende boxer sahibi oldum siyahmi kırmızımı derken maviyi çok modern bulup ani bi kararka mavi rengini aldım :) en yakın zamanda resim ve video paylaşımına bende katılırım artık :)) ilk izlenim olarak bişi diyemiyorum keza daha 20 km kullandım ama içime çok çok çok sinerek aldım herşeyden once onemli olanında bu olduğunu düşüüyorum. Plaka ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim çarşambaya randevuyu aldım yarın sigorta işini halledicem. Yanlız aklıma takılan bişi bayii motorun kullanım klavuzu servis kitapçığı olmadığını söyledi hiçbirinden çıkmıyormuş doğrumu 2 yaprak çıktı alıp bakım cizelgesi gibi bişi verdiler o kadar sizdede durum böylemi acaba
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Twona kolay gelsin bakalım gelişmeleri dört gözle bekliyorum ben :)

Bazooka ben de kitapçık almadım kitapçık internet sitesinde var oradan indirilebiliyor. Garanti belgesi de dediğin gibi bayi sisteme giriş yapıyor ve iki sayfa teslim ediyor bende de böyle oldu :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Herkese selamlar arkadaşlar.. Uzun zamandır gizliden gizliye topiği takipteydim ve en sonunda kararımı verip bugün bende boxer sahibi oldum siyahmi kırmızımı derken maviyi çok modern bulup ani bi kararka mavi rengini aldım :) en yakın zamanda resim ve video paylaşımına bende katılırım artık :)) ilk izlenim olarak bişi diyemiyorum keza daha 20 km kullandım ama içime çok çok çok sinerek aldım herşeyden once onemli olanında bu olduğunu düşüüyorum. Plaka ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim çarşambaya randevuyu aldım yarın sigorta işini halledicem. Yanlız aklıma takılan bişi bayii motorun kullanım klavuzu servis kitapçığı olmadığını söyledi hiçbirinden çıkmıyormuş doğrumu 2 yaprak çıktı alıp bakım cizelgesi gibi bişi verdiler o kadar sizdede durum böylemi acaba

Hayırlı olsun.

Sizde bizim gibi gayet doğru bir karar verdiniz. Çünkü;
● Yakıtta rekor derecede cimri
● Konforda çift amortisörle chevrolet konforu
● Süper ekonomik parça ve bakım ücreti
● ExhausTEC denen cihazla olağanüstü tork
● Ve herşeyden ötesi son derece basit mekanik.

Kullanma kılavuzunu online olarak bajaj türkiye sitesinden indirdim ben. Rodajdan bakımlara tüm detaylarıyla yazıyor:

http://bajaj.com.tr/upload/archive/files/Rev.02_BoxerBM150KullanımKılavuzu.pdf
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
boxer kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak;

motorunuzun ön jantına bir yıkamacıda tazyikli su tutturup hızlı bir şekilde döndürüp jantta eğiklik varmı diye kontrol edermisiniz lütfen. bir arkadaş daha motorda yalpalama olduğundan bahsetti. acaba bir kalıp hatası yada bazı serilerin ön jantlarında fabrikasyon bir hatamı var çok merak ediyorum. yapacağınız işlem sizin lehinizedir, lütfen üşenmeyip ön jantınızı dediğim şekilde kontrol edip burada paylaşalımki böyle bir sorun varsa geribildirim gönderelim kuralkana.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
8
Hayırlı olsun.

Sizde bizim gibi gayet doğru bir karar verdiniz. Çünkü;
● Yakıtta rekor derecede cimri
● Konforda çift amortisörle chevrolet konforu
● Süper ekonomik parça ve bakım ücreti
● ExhausTEC denen cihazla olağanüstü tork
● Ve herşeyden ötesi son derece basit mekanik.

Kullanma kılavuzunu online olarak bajaj türkiye sitesinden indirdim ben. Rodajdan bakımlara tüm detaylarıyla yazıyor:

http://bajaj.com.tr/upload/archive/files/Rev.02_BoxerBM150KullanımKılavuzu.pdf

Çok Çok sağ olun arkadaşlar..

Klavuzu dikkatlice okuyup yanlış bir işlem yapmaktan kaçınacağım. Şu rodaj konusu biraz pimpiriklendiriyor ilk 0. km motorum ondan herhhalde :)

Bu akşam dayanamayıp plakasızda olsa bir gezinti yaptım. Tork mükemmel hangi viteste olursa olsun yokuşlarda en ufak bi boğulma efendim ben zorlanıyorum hık pık cıt yok. cayır cayır gidiyor ki gazı daha açmadığım halde :) malum rodaj :) 70kmh hızlarda bi vibrasyon söz konusu ama zamanla azalacağını düşünüyorum. Almadan önce dediğim gibi çok araştırdım yolda gördüğüm boxer sahiplerini durdurup konuştum yahu biriside ben motoru aldığıma şu denli pişmanım veya motorla alakalı memnuniysiz bişi söylesin herkesin yüzü gülüyor :) Artık benimde.

Yurdukoru forumda bakınırken özellikle senin yorumların ve memnuniyetin dikkatimi çekmişti bu denli değişik cc lerde çeşitli motosiklet kullanıp boxer da bu kadar keyif alman beni çok şaşırtmıştı ama şimdi çok çok iyi anlıyorum :)
 
Katılım
1 Tem 2014
Mesajlar
19
twona kardeşim, ben projenin sele kısmıyla ciddi olarak ilgileniyorum. Sizce de sele biraz yüksek değil mi? Boyum bu sele için yeterli ancak kontrol için yere yakın olmak avantajlı diye düşünüyorum. Bir de inceltilmiş, üstü düz bir selenin daha rahat olacağını düşünüyorum. İlk sayfalarda bir arkadaş düzenlemiş ve foto koymuştu ona bir bakacağım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:39 ----------

Herkese selamlar arkadaşlar.. Uzun zamandır gizliden gizliye topiği takipteydim ve en sonunda kararımı verip bugün bende boxer sahibi oldum siyahmi kırmızımı derken maviyi çok modern bulup ani bi kararka mavi rengini aldım :) en yakın zamanda resim ve video paylaşımına bende katılırım artık :)) ilk izlenim olarak bişi diyemiyorum keza daha 20 km kullandım ama içime çok çok çok sinerek aldım herşeyden once onemli olanında bu olduğunu düşüüyorum. Plaka ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim çarşambaya randevuyu aldım yarın sigorta işini halledicem. Yanlız aklıma takılan bişi bayii motorun kullanım klavuzu servis kitapçığı olmadığını söyledi hiçbirinden çıkmıyormuş doğrumu 2 yaprak çıktı alıp bakım cizelgesi gibi bişi verdiler o kadar sizdede durum böylemi acaba
Hayırlı olsun, Allah güzel duygularla kullanmayı nasip etsin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

burdurlu1985, blue-man, gurblood kardeşlerime de hayırlı uğurlu olsun, umarım memnun kalırsınız...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Bajaj Boxer 150 ailesine katılan tüm arkadaşlarıma aramıza hoş geldiniz diyorum. İnşallah güzel günlerde keyifle kullanırsınız. Allah kaza bela göstermesin inşallah. Boxer 150 emin adımlarla hak ettiği yere doğru yürüyor.

Ayrıca bu modeli gerek resimleri ve gerekse yorumları ile bizlere sevdiren başta yurdukoru ve twona gibi arkadaşlarımız olmak üzere katkıda bulunanlara da ayrıca teşekkür ederiz.

Selam ve saygılarımla...
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Herkese selamlar arkadaşlar.. Uzun zamandır gizliden gizliye topiği takipteydim ve en sonunda kararımı verip bugün bende boxer sahibi oldum siyahmi kırmızımı derken maviyi çok modern bulup ani bi kararka mavi rengini aldım :) en yakın zamanda resim ve video paylaşımına bende katılırım artık :)) ilk izlenim olarak bişi diyemiyorum keza daha 20 km kullandım ama içime çok çok çok sinerek aldım herşeyden once onemli olanında bu olduğunu düşüüyorum. Plaka ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim çarşambaya randevuyu aldım yarın sigorta işini halledicem. Yanlız aklıma takılan bişi bayii motorun kullanım klavuzu servis kitapçığı olmadığını söyledi hiçbirinden çıkmıyormuş doğrumu 2 yaprak çıktı alıp bakım cizelgesi gibi bişi verdiler o kadar sizdede durum böylemi acaba

hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı size ve bize nasip etsin...
kullanım kulavuz olayına benim bayide aynı şeyi dedi hatta forumda sormayı düşünürken sen sordun ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

boxer kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak;

motorunuzun ön jantına bir yıkamacıda tazyikli su tutturup hızlı bir şekilde döndürüp jantta eğiklik varmı diye kontrol edermisiniz lütfen. bir arkadaş daha motorda yalpalama olduğundan bahsetti. acaba bir kalıp hatası yada bazı serilerin ön jantlarında fabrikasyon bir hatamı var çok merak ediyorum. yapacağınız işlem sizin lehinizedir, lütfen üşenmeyip ön jantınızı dediğim şekilde kontrol edip burada paylaşalımki böyle bir sorun varsa geribildirim gönderelim kuralkana.

evet twona kardeş söyledigin şekilde bakamasamda şimdi elimle hızlı çevirip baktım ve yalpalama gördüm lastikten olabilirmi diye düşündüm lastik iyi oturmuş gibiydi parmagımı yaklaştırdım çevirince bir noktadan sürtüyordu ..yolda hiç farkedememiştim neler yapmamız lazım ...nasıl olacak ben birazdaha inceleyim..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
sıfırı 3000 lira olan motora 1200km binip 3750 lira istemek.. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ilk-sahibinden-bajaj-boxer-150-bm-ihtiyactan-satilik-1.200-km-171133111/detay

bu arada şu jant konusuna da eğilmenizi tavsiye ederim arkadaşlar. Allah korusun, şakaya gelmez..
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Arkadaşlar mtv sini ödeyeyim dedim sistemde ocak mtv de ödenmemiş ve cezalı görünüyor. mayıs ayında aldık tmm temmuz ödememiz gerekende ocakda ne oluyor. bi fikri olan varmı yoksa bu bana bayinin ikinci golümü? ilkini sözde hediye kask verdi motoru kargolarken yanına koymayı unutmuş kaskı sonra ayrıyetten gönderdi 30 liralık kaska 27 lira kargo ödedim iade etcez falan dedi bidaha ses yok yine arasam unutmuşuz dicek. izmirdede başka servis satış yok merkezde zaten zamanı gelince servis içinde hiç gidesim yok buraya. ne kadar ilgili olduklarını daha bi sayfa önce gurblood da söyledi.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar mtv sini ödeyeyim dedim sistemde ocak mtv de ödenmemiş ve cezalı görünüyor. mayıs ayında aldık tmm temmuz ödememiz gerekende ocakda ne oluyor. bi fikri olan varmı yoksa bu bana bayinin ikinci golümü? ilkini sözde hediye kask verdi motoru kargolarken yanına koymayı unutmuş kaskı sonra ayrıyetten gönderdi 30 liralık kaska 27 lira kargo ödedim iade etcez falan dedi bidaha ses yok yine arasam unutmuşuz dicek. izmirdede başka servis satış yok merkezde zaten zamanı gelince servis içinde hiç gidesim yok buraya. ne kadar ilgili olduklarını daha bi sayfa önce gurblood da söyledi.
mtv genelde motoru alan öder 7. ayda alsaydınız ocak taksidi ödemicektiniz, satın aldığınız yer mtv ilk taksidini ben ödeyeceğim demedi ise bu sizin takip etmemenizden kaynaklanıyor bu ayın 30'una kadar ikisinide yatırmanız gerek bilginize.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar mtv sini ödeyeyim dedim sistemde ocak mtv de ödenmemiş ve cezalı görünüyor. mayıs ayında aldık tmm temmuz ödememiz gerekende ocakda ne oluyor. bi fikri olan varmı yoksa bu bana bayinin ikinci golümü? ilkini sözde hediye kask verdi motoru kargolarken yanına koymayı unutmuş kaskı sonra ayrıyetten gönderdi 30 liralık kaska 27 lira kargo ödedim iade etcez falan dedi bidaha ses yok yine arasam unutmuşuz dicek. izmirdede başka servis satış yok merkezde zaten zamanı gelince servis içinde hiç gidesim yok buraya. ne kadar ilgili olduklarını daha bi sayfa önce gurblood da söyledi.

Onun bayi ile ilgisi yok trafiğe çıktığı dönemdeki vergide ödeniyor
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Arkadaşlar mtv sini ödeyeyim dedim sistemde ocak mtv de ödenmemiş ve cezalı görünüyor. mayıs ayında aldık tmm temmuz ödememiz gerekende ocakda ne oluyor. bi fikri olan varmı yoksa bu bana bayinin ikinci golümü? ilkini sözde hediye kask verdi motoru kargolarken yanına koymayı unutmuş kaskı sonra ayrıyetten gönderdi 30 liralık kaska 27 lira kargo ödedim iade etcez falan dedi bidaha ses yok yine arasam unutmuşuz dicek. izmirdede başka servis satış yok merkezde zaten zamanı gelince servis içinde hiç gidesim yok buraya. ne kadar ilgili olduklarını daha bi sayfa önce gurblood da söyledi.

Benim bildiğim Aralık ayında da alsanız 2 taksidi de ödemeniz gerekiyor. Bu vergi, içinde bulunulan senenin motorlu taşıtlar vergisi ama devlet bunu 2 taksit olarak alıyor. Ben de Haziran'da tescil ettirdim, bende de 2 taksit çıktı ve maalesef ödedim.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
2008 mart ayında sıfır araç almıştım ve temmuzda sadece 2. taksidi ödemiştim ve özellikle bizden size ilk taksit hediye falan denmedi bende böyle biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

sıfırı 3000 lira olan motora 1200km binip 3750 lira istemek.. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ilk-sahibinden-bajaj-boxer-150-bm-ihtiyactan-satilik-1.200-km-171133111/detay

bu arada şu jant konusuna da eğilmenizi tavsiye ederim arkadaşlar. Allah korusun, şakaya gelmez..


İlk satan olmak istemiş:)
muayne sigorta full+full süpermiş güldürdü beni. alan zaten bunlara ayrı masraf ediyor. işte yiyen olursa
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
bi arkadaşım vardı arabasını satıyordu esprisine yaptıgı masraflarıda üzeride koyuyor fiyatını artırıp duruyordu :) ona benzedi buda yaptıgı masrafları çıkarmaya çalışıyo uyanık..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst