evet arkadaşlar, bugün itibarı ile scrambler projem başladı. ilk olarak seleyi kısaltıp incelttik. sele sıfırdan sünger ve yeni deri kılıf ile kaplanacak. sele çift dikiş ve parçalı şekilde düzcede çok ünlü ve profesyonel bir döşemecide kaplanacak. yarına randevu aldım. lastiklerimde birkaç güne geliyor. jantlar siyaha boyanacak, gövde için hala bir karar vermedim ama aklımda turuncu renk var. çamurluklar baştan tasarlanıp sıfırdan yapılacak, yeni sinyaller, aynalar, gidon alınacak. inş. sorun çıkmazsa ramazan ayının sonuna kadar motorum hazır olacak...
Hadi hayırlısı bakalım. Seleyi kaplatırken unutmayın sünger ne kadar yumuşaksa değil ne kadar ağırsa o kadar kalitelidir. Bulabilirseniz HR (High Resilience) tarzi yani yüksek yoğunluklu sünger ( veya slikon gibi yığma sünger tabir edilen nispeten daha ucuzu) kaplatmaya çalışın. Dansite oranı 32 ve üzeri olursa tadından yenmez. Yatlarda ve pahalı otomobillerde 40 dansite sünger var. (Yani metreküpte 40 kilo sünger) Boxerın üzerindeki oldukça hafif bir sünger var. Bu yüzden oturma yerimiz bir süre sonra tabiri caizse felç oluyor...
Herkese selamlar arkadaşlar.. Uzun zamandır gizliden gizliye topiği takipteydim ve en sonunda kararımı verip bugün bende boxer sahibi oldum siyahmi kırmızımı derken maviyi çok modern bulup ani bi kararka mavi rengini aldımen yakın zamanda resim ve video paylaşımına bende katılırım artık
) ilk izlenim olarak bişi diyemiyorum keza daha 20 km kullandım ama içime çok çok çok sinerek aldım herşeyden once onemli olanında bu olduğunu düşüüyorum. Plaka ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim çarşambaya randevuyu aldım yarın sigorta işini halledicem. Yanlız aklıma takılan bişi bayii motorun kullanım klavuzu servis kitapçığı olmadığını söyledi hiçbirinden çıkmıyormuş doğrumu 2 yaprak çıktı alıp bakım cizelgesi gibi bişi verdiler o kadar sizdede durum böylemi acaba
Hayırlı olsun.
Sizde bizim gibi gayet doğru bir karar verdiniz. Çünkü;
● Yakıtta rekor derecede cimri
● Konforda çift amortisörle chevrolet konforu
● Süper ekonomik parça ve bakım ücreti
● ExhausTEC denen cihazla olağanüstü tork
● Ve herşeyden ötesi son derece basit mekanik.
Kullanma kılavuzunu online olarak bajaj türkiye sitesinden indirdim ben. Rodajdan bakımlara tüm detaylarıyla yazıyor:
http://bajaj.com.tr/upload/archive/files/Rev.02_BoxerBM150KullanımKılavuzu.pdf
Hayırlı olsun, Allah güzel duygularla kullanmayı nasip etsin...Herkese selamlar arkadaşlar.. Uzun zamandır gizliden gizliye topiği takipteydim ve en sonunda kararımı verip bugün bende boxer sahibi oldum siyahmi kırmızımı derken maviyi çok modern bulup ani bi kararka mavi rengini aldımen yakın zamanda resim ve video paylaşımına bende katılırım artık
) ilk izlenim olarak bişi diyemiyorum keza daha 20 km kullandım ama içime çok çok çok sinerek aldım herşeyden once onemli olanında bu olduğunu düşüüyorum. Plaka ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim çarşambaya randevuyu aldım yarın sigorta işini halledicem. Yanlız aklıma takılan bişi bayii motorun kullanım klavuzu servis kitapçığı olmadığını söyledi hiçbirinden çıkmıyormuş doğrumu 2 yaprak çıktı alıp bakım cizelgesi gibi bişi verdiler o kadar sizdede durum böylemi acaba
Herkese selamlar arkadaşlar.. Uzun zamandır gizliden gizliye topiği takipteydim ve en sonunda kararımı verip bugün bende boxer sahibi oldum siyahmi kırmızımı derken maviyi çok modern bulup ani bi kararka mavi rengini aldımen yakın zamanda resim ve video paylaşımına bende katılırım artık
) ilk izlenim olarak bişi diyemiyorum keza daha 20 km kullandım ama içime çok çok çok sinerek aldım herşeyden once onemli olanında bu olduğunu düşüüyorum. Plaka ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim çarşambaya randevuyu aldım yarın sigorta işini halledicem. Yanlız aklıma takılan bişi bayii motorun kullanım klavuzu servis kitapçığı olmadığını söyledi hiçbirinden çıkmıyormuş doğrumu 2 yaprak çıktı alıp bakım cizelgesi gibi bişi verdiler o kadar sizdede durum böylemi acaba
boxer kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak;
motorunuzun ön jantına bir yıkamacıda tazyikli su tutturup hızlı bir şekilde döndürüp jantta eğiklik varmı diye kontrol edermisiniz lütfen. bir arkadaş daha motorda yalpalama olduğundan bahsetti. acaba bir kalıp hatası yada bazı serilerin ön jantlarında fabrikasyon bir hatamı var çok merak ediyorum. yapacağınız işlem sizin lehinizedir, lütfen üşenmeyip ön jantınızı dediğim şekilde kontrol edip burada paylaşalımki böyle bir sorun varsa geribildirim gönderelim kuralkana.
mtv genelde motoru alan öder 7. ayda alsaydınız ocak taksidi ödemicektiniz, satın aldığınız yer mtv ilk taksidini ben ödeyeceğim demedi ise bu sizin takip etmemenizden kaynaklanıyor bu ayın 30'una kadar ikisinide yatırmanız gerek bilginize.Arkadaşlar mtv sini ödeyeyim dedim sistemde ocak mtv de ödenmemiş ve cezalı görünüyor. mayıs ayında aldık tmm temmuz ödememiz gerekende ocakda ne oluyor. bi fikri olan varmı yoksa bu bana bayinin ikinci golümü? ilkini sözde hediye kask verdi motoru kargolarken yanına koymayı unutmuş kaskı sonra ayrıyetten gönderdi 30 liralık kaska 27 lira kargo ödedim iade etcez falan dedi bidaha ses yok yine arasam unutmuşuz dicek. izmirdede başka servis satış yok merkezde zaten zamanı gelince servis içinde hiç gidesim yok buraya. ne kadar ilgili olduklarını daha bi sayfa önce gurblood da söyledi.
Arkadaşlar mtv sini ödeyeyim dedim sistemde ocak mtv de ödenmemiş ve cezalı görünüyor. mayıs ayında aldık tmm temmuz ödememiz gerekende ocakda ne oluyor. bi fikri olan varmı yoksa bu bana bayinin ikinci golümü? ilkini sözde hediye kask verdi motoru kargolarken yanına koymayı unutmuş kaskı sonra ayrıyetten gönderdi 30 liralık kaska 27 lira kargo ödedim iade etcez falan dedi bidaha ses yok yine arasam unutmuşuz dicek. izmirdede başka servis satış yok merkezde zaten zamanı gelince servis içinde hiç gidesim yok buraya. ne kadar ilgili olduklarını daha bi sayfa önce gurblood da söyledi.
Arkadaşlar mtv sini ödeyeyim dedim sistemde ocak mtv de ödenmemiş ve cezalı görünüyor. mayıs ayında aldık tmm temmuz ödememiz gerekende ocakda ne oluyor. bi fikri olan varmı yoksa bu bana bayinin ikinci golümü? ilkini sözde hediye kask verdi motoru kargolarken yanına koymayı unutmuş kaskı sonra ayrıyetten gönderdi 30 liralık kaska 27 lira kargo ödedim iade etcez falan dedi bidaha ses yok yine arasam unutmuşuz dicek. izmirdede başka servis satış yok merkezde zaten zamanı gelince servis içinde hiç gidesim yok buraya. ne kadar ilgili olduklarını daha bi sayfa önce gurblood da söyledi.
sıfırı 3000 lira olan motora 1200km binip 3750 lira istemek..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ilk-sahibinden-bajaj-boxer-150-bm-ihtiyactan-satilik-1.200-km-171133111/detay
bu arada şu jant konusuna da eğilmenizi tavsiye ederim arkadaşlar. Allah korusun, şakaya gelmez..