Arkadaşlar, ahengi bozan birkaç şişik egolu haricinde hepinizi saygıyla, muhabbetle selamlıyorum. Özellikle Yurdukoru, twona, centaur, uçnkaplumbğa, savannah kardeşlerime teşekkürü bir borç bilirim.
Hiç sıkılmadan 50 sayfayı zevkle okudum. Bu kadar aklı başında "usta" yı bir arada görmek, bütün dikkatimi foruma ve Boxer 150'ye çekti. Pulsar düşünürken sayenizde Boxer aşkı beni de sardı. Hemen bayiye gidip siyah Boxer istediğimi söyledim. Elindeki maviyi vermek istedi ama siyaha takmıştım. 3 gün bekledim ve nihayet bugün KaraBoxer'a sahip oldum. Forumdan edindiğim tecrübeyle bayiye dedim ki motoru benden başkası kullanmayacak. O yüzden İlk marşa ben bastım ve ilk ben kullandım. Arabamı aldığımda bu kadar heyecanlanmamıştım. Yaklaşık 30 km kullandım ve çok beğendim. Rodaja dikkat edeceğim, sakin kullanıyorum o yüzden. Şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. En kısa zamanda fotoğrafları eklerim. Forumu takip etmeye ve tecrübelerinizden istifade etmeye devam edeceğim...