- Katılım
- 20 Mar 2020
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
2021 Model Temmuz ayında daha 600km yaptığım Bajaj 200ns motorum ile ilgili takıntılık yapan bir iki sorum var. Kullanıcıları, bilir kişilere sormak istedim.
1- Motor hem soğukken hem sıcakken vitesi boşa atıp elimi debriyajdan çektiğimde hırıltı sesi geliyor. Normal seyir halinde iken veya debriyaja bastığımda bu ses yok. Normalde takmam bu tarz sesleri ama sıfır motordan ses gelmesi, motoru tanımamamdan dolayı sorun var mıdır sizlere sormak istedim.
2- Vites geçişleri esnasında 1 ile 2 arasında devamlı boşa düşüyor. Aldığım günden beli bu şekilde arada yapıyor bunu sert çektiğimde sorun yok ama yağ değiştirdim yine aynı zincir gergisi de iyi durumda.
Belirttiğim sorun mudur, normal midir inanın bilgim yok sizlere sormak istedim.
İyi forumlar dilerim.
2021 Model Temmuz ayında daha 600km yaptığım Bajaj 200ns motorum ile ilgili takıntılık yapan bir iki sorum var. Kullanıcıları, bilir kişilere sormak istedim.
1- Motor hem soğukken hem sıcakken vitesi boşa atıp elimi debriyajdan çektiğimde hırıltı sesi geliyor. Normal seyir halinde iken veya debriyaja bastığımda bu ses yok. Normalde takmam bu tarz sesleri ama sıfır motordan ses gelmesi, motoru tanımamamdan dolayı sorun var mıdır sizlere sormak istedim.
2- Vites geçişleri esnasında 1 ile 2 arasında devamlı boşa düşüyor. Aldığım günden beli bu şekilde arada yapıyor bunu sert çektiğimde sorun yok ama yağ değiştirdim yine aynı zincir gergisi de iyi durumda.
Belirttiğim sorun mudur, normal midir inanın bilgim yok sizlere sormak istedim.
İyi forumlar dilerim.