- Katılım
- 5 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,490
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, 6 senedir binerim ikitekere, yaz kış kar yağmadığı sürece binmeye çalışırım. Her gün işe gidip gelirim, ne zaman metrobüse binsem motorumun gözünü seveyim derim.
Geçen gece şiddetli karın ağrısı ve ateş ile acile gitmek zorunda kaldım, yapılan iğneler sabaha kadar idare etmeme yardımcı oldu ama ertesi gün sanki midemin içinde yanardağ varmışcasına acılar çekmeye başladım. Çektiğim karın ağrısını tarif edemem.Ateşim yükseldi daha fazla dayanamayıp hastahaneye gittim ve 2 gece yatmak zorunda kaldım. Yediğim serumlarım, aldığım ilaçların hesabını tutamadım. Aradan 5 gün geçti çok şükür ki ağrılarım azaldı ve ateşim düştü doktorumla konuştuğumda bağırsak enfeksiyonu geçirdiğimi söyledi. Özellikle ayaktan yediğim soğuk tetiklermiş.
Sebebini hepiniz tahmin edersiniz. Kullandığınız motor botları ne olursa olsun, soğukta rüzgara maruz kalıyorsanız ve birde yağmur yağıyorsa 15-20 dk içinde üşüme kaçınılmazdır. (botlarım SİDİ-kIŞLIK) Isı kaynağı olmadığı için termal çoraplarda bir süre sonra etkisini kaybeder
Çektiğim ızdırab ve hastahane masrafları beni biraz akıllandırdı .Umarım kimsenin başına gelmez.. Sizinde başınıza gelmeden önleminizi alın.
Şu iki ürüne rastladım.
http://www.hepsiburada.com/liste/therm-ic-ayak-isitici-tabanlik-basix-set/productDetails.aspx?productId=outatlthermic&categoryId=22007219#Gorseller
http://www.askermekani.com/Urun/INFARED-ISITICI-TABANLIK-pmu463.html
Geçen gece şiddetli karın ağrısı ve ateş ile acile gitmek zorunda kaldım, yapılan iğneler sabaha kadar idare etmeme yardımcı oldu ama ertesi gün sanki midemin içinde yanardağ varmışcasına acılar çekmeye başladım. Çektiğim karın ağrısını tarif edemem.Ateşim yükseldi daha fazla dayanamayıp hastahaneye gittim ve 2 gece yatmak zorunda kaldım. Yediğim serumlarım, aldığım ilaçların hesabını tutamadım. Aradan 5 gün geçti çok şükür ki ağrılarım azaldı ve ateşim düştü doktorumla konuştuğumda bağırsak enfeksiyonu geçirdiğimi söyledi. Özellikle ayaktan yediğim soğuk tetiklermiş.
Sebebini hepiniz tahmin edersiniz. Kullandığınız motor botları ne olursa olsun, soğukta rüzgara maruz kalıyorsanız ve birde yağmur yağıyorsa 15-20 dk içinde üşüme kaçınılmazdır. (botlarım SİDİ-kIŞLIK) Isı kaynağı olmadığı için termal çoraplarda bir süre sonra etkisini kaybeder
Çektiğim ızdırab ve hastahane masrafları beni biraz akıllandırdı .Umarım kimsenin başına gelmez.. Sizinde başınıza gelmeden önleminizi alın.
Şu iki ürüne rastladım.
http://www.hepsiburada.com/liste/therm-ic-ayak-isitici-tabanlik-basix-set/productDetails.aspx?productId=outatlthermic&categoryId=22007219#Gorseller
http://www.askermekani.com/Urun/INFARED-ISITICI-TABANLIK-pmu463.html