Babamı Nasıl Kandırırım?

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
İfadelere bakılınca niyet deli bi racing gibi duruyo_Olayda Baba'da olunca yaşda genç zannedersem.Delikanlı adam için normal.Baban için dehşet verici bi düşünce.Bence şöyle minik (150cc) bi scooter'i bi göster.Oyuncak kıvamında olsun,mümkünse bi tur atsın.Baba dediğin adam ciddidir,içindeki çocuğu çıkarki seni anlasın.Onun için sen daha çocuksun.Hadi kolay gelsin....
 
Katılım
10 Kas 2005
Mesajlar
37
1) önce git eğitim al .sertifikayı evin gzuken bir yerine as2)ehliyetı al3)motor dergileri alıp e ve getır4)elviven al evde gözuken bir yere koy4)kask al 5)montve pantolon al6)botunu al bunları zamana yay ve acele etme en son motor aldıgını göreceksın.ben esimi ve evdekılerı böyle ikna ettim:wiinkk:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
12
Ya tabi ki babaya motor aldırılmaz...
onun zevki senin olmasında da...
benimki daha damardan giriyo..
tek evladımsın bide seni kamyon altından mı kazıycaz duygusallıklarına giriyo ki bu da bi babanın evladını motor almak konusunda ikileme düşürmenin en etkili yolu..düşünsenize adam senelerce hıyar desin iş motor almaya gelince tek evladımsın yawrum motor tehlikeli iş die patlatsın duygusallığı...
gerçi kendisinde 8 tane motor var en yenisi 65 model binceksen onlara bin diyo ama nasıl olsa hız yapmıyomuş
ama ben şöyle 650lik bi enduroya binmezsem ölücem artık...
buna ne diceksiniz?:silent:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Herkesin derdi ayrı ; motor almak istemiyordum ,
düşünmüyordum , bende aldırmadım.
Kendi geldi.:mrgreen:

Bu sefer , ben araba istiyorum.. :cyclopsan

Bakalım ; peder bey ikna olma aşamasında:p
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
2
en guzelını yapmiş hayabusa mukemmel neyse ceşke 900 rr alsaydı nede olsa CBR YAZIK OLMUŞ HONDADAN ŞAŞMA
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
ben sana kendi yaptığım şeyi söyliyim; önce gittim güzel bi kask aldım odamın en görünen yerine yerleştirdim. sonra eldiven aldım sonra da mont aldım. yarın diz bel vs. korumalarımı alıcam. babam biriktir paranı al diyo motoru ama eskiden buna da izin vermezdi. 17 yaşındayım geçen sene "hız yapmalıyım bn hızzzzzzz" diyen bi insandım her fırsatta da bizim 307yi kullanıyodum ta ki sahilyolunda arabayı parçalayana kadar. ondan sonra da araba kullandım ama EFENDİ gibi kullandım çnkü gerçekten gereksizdi hız yapmak ve babam bunu gördü. bana güveni geldi. sana motorsiklet almam diyo sebebi de belli sonuçta istanbul trafii ve eğer bana bişi olursa motor üzerinde kendini aşırı suçlu hissedecek.benim para biriktirmem gerekli çünkü 1 milyar biriktirebiliyosan öğrenci halinle motorsiklet için,buna gerçekten değer veriyosun demektir. kazan paranı ilerde kendine git r1,hayabusa al diyo.eskiden bunu da demezdi. herşey güvende biter unutma;)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
@can_sen, dürüst oluyum ben bana olsam araba parçalayan çocağa motor almam, aldırmam da :)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
Prometheus' Alıntı:
@can_sen, dürüst oluyum ben bana olsam araba parçalayan çocağa motor almam, aldırmam da :)
bilmiyorum;o parçalanmış arabadan bi şekilde canlı çıktıımda düşündüğüm şeyleri hayatında hiç düşündün mü ama şunu söliim cidden kötü bi duygu sadece ne kadar salak ve düşüncesiz olduğuma şaşırdım kazadan 1 gün sonra şoku atlatınca.. bazen ders almak gerekiyo ama kimisi olaylardan ders çıkarabiliyo kimisi çıkaramıyo... sonuçta ben hala araba kullanıyorum we hız yapmak cidden içimden gelmiyo artk.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hem araba parçalamış, hem motor alıp ehliyet almayı düşünmeyen bir oğlum olsa bırak motosiklet almayı, bisiklete binmesine izin vermem be...:p
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
neyse konu sahibi kızıcak konu dışına çıkmamak lazım.. isteyen olursa msn'de bu konuyu konuşuruz elbet herkesin kendine göre doğruları var... özel mesaj atın konuşalm arkadaşlarrr... bn babanı ikna edeceğine inanıyorum. 2tekeri herkez içten içe sever ;)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
26 yaşındayım.ama ben bile malesef bazı şeyler iiçin eve danışmak zorundayım.3 ay önce bende senin gibi babamı nasıl kandırırım diye düşünüyordum.bi şekilde motor isteğimi söyledim.bana muhakkak gerekli olduğunu işe gidip gelmek için gerektiğini söyledim.kızdı falan filan ama benim kararlı olduğumu görünce pek birşey diyemedi.

ayrıca ona kendi harçlığım ile alacağımı söyleyince pek birşey demedi.
sende benim gibi yaparsan harçlığımla alacam işe gitmem için lazım falan filan dersen ve kararlı olursan alabilirsin.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
2
Babamı tanısanız.... ahh ahh :(
kandırma yada ikna etme olasılığım yok bence.ancak yaş iyice ilerledikten sonra kendim alabilirim ;) Maddi olarak ona bağımlı olmadığım zaman...
Ama ikna ihtimali sözkonusu diil walla :=)
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
58
eğer kafalarının etini yersen bu iş olur babam zaten sıcak bakıyor çünki kendi de motor kullandı ben ailemi razı ettim de tek sorunum para kaldı ama onu da halledecem inşallah
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
17
peki bir bana burda yeni konu nasil acilir soyleyebilir mi??? Benim de anlatacaklarim var! : ))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
**********************************
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
babanı kandırmayacaksın ki ikna edeceksin, kandırmak çirkin bi tabir olmuş orda.
ikna edersen de gidip hayabusa alırsa babanla babamı bi tanıştıralım.
hatta sevgilimi de bi görsün bi zahmett :mrgreen: :mrgreen:
çünkü naptımsa ıııı aslaaaaaaaaaaaa diolarr :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Demekki benim oğullarım çok şanslılar ..Ben onların çok iyi birer motor binicisi olmalarını sağladım.Serdar-18--Sinan 15 ..ikisinede motor kullanmayı tam olarak değilsede bayağı öğrettim .Ve istedikleri zaman istedikleri gibi motora binebilirler...Motorsiklet bence bir yaşam biçimidir.Ben 41 yaşındayım (fotoda gözüktüğü gibi) arabama binmeden 1 yıl geçse aramam.Ama motoruma bakmadan 1 hafta geçiremem.Onu seyretmeyi dahi seviyorum..Yani babanız motoru seviyorsa sorun yok ama onu öcü olarak görüyorsa sorunçok demektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst