Geçmiş olsun,
Annesi 2 kez kanseri yenmiş (çok şükür) biri olarak diyeceğim; moralinizi yüksek tutun, hem kendinizin hem onun, iyi olacağına inandırın onu. Ben annemi bir ara buraya mı yoksa memlekete mi defnetsek diye düşünürken (80 kilodan 45 kiloya inmiş ve günde belki 2 saat ya uyuyabiliyor ya uyuyamıyordu), bir gün bir sözüyle ondaki yaşama ve iyi olma azmini görüp, ertesi gün parasına falan bakmadım, bu işte en iyi profesörlerden birine götürdüm, özel bir hastaneye. Çok şükür, aradan 3 yıl kadar geçti, şu an rutin kontrol ve sadece sürekli (günde bir tek) hap tedavisi görüyor, her işini kendi halledebiliyor. Dua edin ve inanın, işin başı bu, sonrası iyi bir hekim ve tedaviye uymak.