Babam Rahatsız :/

Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Geçmiş olsun Allahtan acil şifalar dilerim. Yanına almamaları çok normal görüş saatinde bir çocuğu bir eşi en fazla görücü olarak girin oda sırayla herkes sevdiğinin görmek ister ama orası hijyenin şart olduğu bir bölme onun iyiliği için almadıklarını unutmayın. Moralinizi yüksek tutun onunda morale ihtiyacı vardır.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Geçmiş olsun abi. En kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda güzel haberler gelir de önümüzdeki hafta keyifle babamla geziyoruz haberlerini okuruz burada...

Babaya da ayrıca selamlar, dikkat etsin kendine. :cat:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Geçmiş olsun,
Annesi 2 kez kanseri yenmiş (çok şükür) biri olarak diyeceğim; moralinizi yüksek tutun, hem kendinizin hem onun, iyi olacağına inandırın onu. Ben annemi bir ara buraya mı yoksa memlekete mi defnetsek diye düşünürken (80 kilodan 45 kiloya inmiş ve günde belki 2 saat ya uyuyabiliyor ya uyuyamıyordu), bir gün bir sözüyle ondaki yaşama ve iyi olma azmini görüp, ertesi gün parasına falan bakmadım, bu işte en iyi profesörlerden birine götürdüm, özel bir hastaneye. Çok şükür, aradan 3 yıl kadar geçti, şu an rutin kontrol ve sadece sürekli (günde bir tek) hap tedavisi görüyor, her işini kendi halledebiliyor. Dua edin ve inanın, işin başı bu, sonrası iyi bir hekim ve tedaviye uymak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun acil şifalar
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Çok geçmiş olsun. En kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilerim.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Teşekkür ederim arkadaşlar durumu iyiymiş ciğerleri temizlenmiş..Yalnız tedavi için geç kalınmış yarın anjiyo olacakmış ondan sonra karar verilecek..Gece uyuyamadım.. :/ Çalışasım da yok aslında bir yere gidip sahile kafa dinlesem belki iyi gelir..
İyileşsin maltepe deki bit pazarına götüreceğim o sever bit pazarını böyle takım alet edavatlara bakmayı..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Geçmiş olsun. Dilerim bir an önce sağlığına kavuşur.
Babam 40 yıldır tek ciğerle yaşıyor. Son 4 yıl günde 16 saat bibap cihazı kullanmak zorunda.
7 ay İstanbul'da 5 ay Erdek'te yaşıyor. Ciğer söz konusu olunca temiz hava çok etkilidir.
Erdek'te yaşamaya başlayınca gözle görülür bir iyileşme oluyor.

(kaynımda da aynısı gibi oldu, pardon)
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Allah acil şifalar versin inşallah, ailenin eksikliği büyük, Allah başımızdan eksik etmesin, çok geçmiş olsun dostum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah yardımcısı olsun , şifa versin inşaallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst