Babalar Günü Kutlu Olsun

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
.........................
baba3.jpg



Bütün MT arkadaşlarımın Babalar Günü'nü Yürekten Kutluyorum..:rendeer:
.
Babalar Günü ilk kez 19 Haziran 1910′da Washington’un Spokane şehrinde kutlanmış.
Daha sonra diğer eyaletlere yayılmış. Ancak Babalar Günü resmi olarak 1924 yılında Amerika
Birleşik Devletleri Başkanı Calvin Coolidge’in desteğiyle kutlandı. 1966 yılında ise o dönemin başkanı
Lyndon Johnson, her yıl haziran ayının üçüncü pazarının Babalar günü olarak kutlanacağını açıklayan bir bildiri yayımladı.

Ben ,engüzel ve en anlamlı hediyemi oğullarımdan aldım..Darısı tüm babalara..:rendeer:

.
dsc01225ld6.jpg

.
dsc01227uk1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu anlamlı günde Sevgili Babamı rahmetle anıyorum.Mekanı cennet olsun.
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Halen yaşayan babalarımıza sağlık afiyet ve mutluluklarla dolu nice yıllar,rahmetli babam ve ebediyete intikal etmiş tüm babalarımızın da mekanı cennet olsun diyorum.
Nur içinde yatsınlar...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bundan 3..5 sene önce... Askere gidiyorum,

Babamı ilk defa ağlarken gördüm..

20 yılda ilk defaydı.. Kafasını omzuma koydu sımsıkı sarıldı bir git bir gitme der gibi..

o ağlayışını hiç unutmam..

Babalar herzaman babadır..

Tüm babalarımızın baba olacaklarının babalar gününü kutlarım. :rendeer:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
tum sitedeki babaların ve baba adaylarının babalar gunu kutlu olsun :cat: en sevdigim baba motorcu olandır :rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütün babaların ellerinden öper babalar günlerini kutlarım :bounce:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Başta konuyu açan Murat Gergerli olmak üzere tüm babaların bu güzel gününü kutlarım. Darısı bizlerin başına:)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
Tüm bayanlara anneler gününde yapılır genelde böyle jestler ilerde sende anne olucaksın nasolsa, anneler günün kutlu olsun" diye.
Baba olucak ve baba olan her kesin babalar günü kutlu olsun.
Allah ,babalarımızı gerçekten ama gerçekten başımızdan eksik etmesin.Yoklukları gerçekten çok zor.
Akşam yatağında rahat yatmanın , güven içinde her an iç huzuruyla olmanın ve hatta geleceğe dair ne olursa olsun kaygısız tasasız olmanın kimin sayesinde olduğunu bilmiyorlar.Anneler kutsaldır derler hep , babalardan bahsetme gereği duymaz kimse.Sanki çalışmak ailesinin her zaman başında olmak ,onlardan sorumlu olmak , tüm yükü çekmek, hayatından vaz geçip ailesindeki herkesin hayatına karşılık kendi hayatını ortaya koymak zorunluluğunu hiç isyansız yapmak zorundalarmış gibi.Kii hiç görmedim isyan edenini , ki hiç görmedim ailem artık bana yük diyenini.Çünkü benim babam hiç bunları bana göstermedi.En zor zamanında bile bize göstermemek için direndi.
Herkesin babası mükemmeldir, herkesin babası en iyi babadır ama ben babam gibi bir babanın dünyada bir tane daha olduğunu hiç düşünmedim.Düşünememde.Tanısanız bu fikrime katılırdınız.
Kız çocukları için babalarının yeri çok başkadır.Benim babamın yeriyse benim dünyamda apayrı.O benim asla yenilmez, asla yorulmaz ,asla pes etmez ve asla bizden vaz geçmez , her zaman güçlü olan süper kahramanım.
Herkesin babalar günü kutlu olsun.Ama babacığımın ki daha çok olsun.

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
Tum Babalarin babalar gununu kutlarim.. Murat hocaminda ozel olarak kutluyorum hediyeside cok guzelmis :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Butun MT ailesinin ve Dünyadaki bütün babaların BABALAR GÜNÜ kutlu olsun. ALLAH daha nice BABALAR günü göstersin sizlere. Ellerinizden öpmüşem
Saygılarımla selçuk :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Babacıııııııııııımııın ve baba olan tüm herkesiinnn
babalar günü kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Baba tut elimden
Beni çocukluğuma götür hadi...

O küçük kıza götür beni baba
Götür bir daha gelmeyeyim...

Tut ellerimden baba tut
Uçurumun kenarındayım...
itildim, düştüm düşeceğim!

Baba yüreğim alazlarda
yandı! yanıyor!

Sevda çöl dedin... dikkat et dedin
Bir an için unuttum bana, sevdim
Şimdi çöl ortasında yalnızlığımla susuyorum mutluluğa

Baba tut elimden
Beni çocukluğuma götür hadi...

Acılar şımartmasın beni artık
sen şımart!

Uzaktaki hayallerimide al
Beni sallayarak uyut
Hayallerimden bir oyuncak yapıp
Başucumda tut
Kayıp giden tüm hayallerimi tut baba!

Olmayan hayallerin gölgesinde ağlamaktan yoruldum
Çocukluk düşlerimi özledim

Götür baba
Beni çocukluğuma götür..
(Neşe Demirağ)


Babamın ve tüm babaların babalar gününü kutlarım..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Bütün babalarımızın başta Murat abi olmak üzere babalar hünü kutlu olsun.Allah babalarımızı başımızdan eksik etmesin.:bounce:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Gereksiz vesveseler yüzünden ömrümün ilk Babalar Günü'nü bebişimden uzak geçiriyorum. 1 haftaya kadar buluşacağız, ama onu şimdiden ne çok özlediğimi fark ettim. Hele böyle bir günde... Allah hiçbirinize böyle ayrılıklar göstermesin. Babalarımızın ve baba olmanın değerini bilelim, hayatta ve yanıbaşımızdayken...!

Tüm MT Ailesi babalarının [baba olan veya yakında olacak üyelerimiz ile tüm üyelerimizin babalarının, ve de sevgili MOD'larımızın (bir nevi onlar da sitemizin "baba"ları)] ayrıca da ileride bir gün baba olmayı hayal eden genç arkadaşlarımızın Babalar Günü'nü kutlarım.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
seni rahmetle anıyorum babacıgım keşke bizi birakıp gitmeseydın nur için de yat mekanın cennet olsun:salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Herkese cok tesekkur ederim :)
Darısı adayların veya olmayanlarında basına :)
Gözlerinizden öpüyorum :rendeer::rendeer:
Murat Abi Tüm babalar adına tsk ederim bu guzel topic ve dusuncen icin.
Buyuk incelikti...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
muratgergerli gerçekten hedilerin en iyisini almışsınız:)

Tüm babaların babaalr gününü kutlarım.:rendeer:


BU arada hiç oğullar günü yok mu:pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Başta konuyu açan Murat Gergerli olmak üzere tüm babaların bu güzel gününü kutlarım. Darısı bizlerin başına:)
Teşekkürler Muzaffer Hocam..:rendeer:
Amin cümlemize...:cat:
Tum Babalarin babalar gununu kutlarim.. Murat hocaminda ozel olarak kutluyorum hediyeside cok guzelmis :)
Özel kutlaman ve hediye için ayrıca teşekkürler paşam..:rendeer:

Çin'e selam olsun bizdende..:wiinkk: :cat:.
Bütün babalarımızın başta Murat abi olmak üzere babalar hünü kutlu olsun.Allah babalarımızı başımızdan eksik etmesin.:bounce:
Teşekkürler edrim Ömerciğim..:rendeer:
Amin 41 kere Amin..:cat:
Herkese cok tesekkur ederim :)
Darısı adayların veya olmayanlarında basına :)
Gözlerinizden öpüyorum :rendeer::rendeer:
Murat Abi Tüm babalar adına tsk ederim bu guzel topic ve dusuncen icin.
Buyuk incelikti...
Bende sana teşekkür ederim Cerrahi kardeşim..:rendeer:
Ne demek görevimiz..Ne de olsa BABAYIZ:..:p:cat:
muratgergerli gerçekten hediyelerin en iyisini almışsınız:)

Tüm babaların babalar gününü kutlarım.:rendeer:


BU arada hiç oğullar günü yok mu:pale:
Eyvallah..Teşekkürler ELINT...:rendeer:

Gerçektende bir baba için en güzel, anlamlı hediye bunlar ve çocuklarının

mutlu,sağlıklı birer faydalı insanlar olabilmesi bence..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst