Babalar Günü Kutlu Olsun

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hepinizin babalar günü kutlu olsun arkadaşlar... Babalarınızın kıymetini iyi bilin :rendeer:
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
10
ARKADAŞLAR BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN BABALARLA NİCE MUTLU YILLARA:salut::rendeer::salut:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bundan 3..5 sene önce... Askere gidiyorum,

Babamı ilk defa ağlarken gördüm..

20 yılda ilk defaydı.. Kafasını omzuma koydu sımsıkı sarıldı bir git bir gitme der gibi..

o ağlayışını hiç unutmam..

Babalar herzaman babadır..

Tüm babalarımızın baba olacaklarının babalar gününü kutlarım. :rendeer:


tüylerim tiken tiken oldu valla :pale:

bende tüm babaların babalar gününü kutluyorum..
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
.........................
baba3.jpg



Bütün MT arkadaşlarımın Babalar Günü'nü Yürekten Kutluyorum..:rendeer:
.


Ben ,engüzel ve en anlamlı hediyemi oğullarımdan aldım..Darısı tüm babalara..:rendeer:

.
dsc01225ld6.jpg

.
dsc01227uk1.jpg

murat abi seninde babalar günün kutlu olsun abim..:rendeer:

abi ya emrahcan kardesmın hiç mi gitmediği gün yok

gelmediği günler sıfır:)

helal valla..


Tüm babaların babalar günü kutlu olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırsız bi babanın nesini kutlucam..

bu arada babaların babalar gününü kutlarım benimki hariç..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Baba Olmak!

Bu sabah 2,5 yaşındaki oğlumun öpücükleriyle uyandım.
Annesiyle birlikte bana bir hediye paketi hazırlamışlar.
Elinde onu tutuyordu.
Hala yarım yamalak konuşuyor.
Bana öyle yarım yamalak paketi nasıl hazırladıklarını, hediyeyi kendisinin seçtiğini anlatmaya çalıştı.
Geçen sene daha küçüktü.
Böyle bıcır bıcır konuşmuyordu.
Bu sabah ise cıvıl cıvıl uyandırdı beni.:)

Hayatımın en güzel sabahına uyandım bu sabah...

Baba ne demek baba olan anlar.

Geçen yıl anlatmıştım ama yine anlatayım.

Önceki yıl Türkiye'ye izine gittiğimizde oğlum henüz 8-9 aylıktı.
Üzerine titrediğimiz oğlum, ilk defa babam ve annemle tanışacaktı.
Hem anne-babam, hem de biz büyük kavuşma gününü iple çekmiştik.

Bir gün babamlarda otururken, babam oğlumla yani torunuyla oynuyor, şakalaşıyor.
Onu yukarı hoplatmaya başladı.
Göz ucumla yüreğim hop hop ederek onlara bakıyorum.
Babam oğlumu hoplatıyor ama oğlum korkuyor.
Fakat babamın umrunda değil.
Babamı kırmak istemediğimden bişey söyleyemiyorum ama yüreğim kıpır kıpır.
En sonun da dayanamadım ve baba korkuyor dedim korkak bir sesle.
Babam gülümseyerek oğlumu halının üstüne bıraktı ve bana dönüp şunları söyledi.

"Anladın mı şimdi baba olmak ne demekmiş!"


Babamla genelde arkadaş gibiyizdir.
Hiç bir zaman aramız soğuk olmadı.
Küçük çatışmalarımız, gençliğimde beni adam etmeye çalışırken yaşanmıştır hep.
Ona olan kızgınlıklarım hep aslında benim haksız olduğum konularda geçmiştir.
Ama insan gençlikte her şeyi anlamıyor.
Sahip olmadığınız bir şeyin ne kadar kıymetli olduğunu bilemezsiniz.
O nedenle ben bir evlat olarak evladın kıymetini tabii ki bilemezdim.
Ama bir baba olarak biliyorum.
Babamın bana vermek istediği dersi anlamıştım.

Babam bana bir hayat dersi daha vermişti.

Yaşım kaç olursa olsun, babamdan öğreneceğim daha çoook şey var.
Allah ona, uzun ve sağlıklı bir ömür versin.
Benim de oğluma öğreteceğim ve yaşatacağım çok şey var.
Allah bana da ailemin başında sağlıklı bir ömür nasip etsin.

Tüm babaların babalar günü kutlu olsun........
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
muratgergerli teşekkürler başlığı açtığın için :rendeer:
oğullarının sana aldığı hediyeden Jr.ArapKadri banada aldı:mrgreen:

bütün babaların vede adaylarının BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN:rendeer:


Yaşım kaç olursa olsun, babamdan öğreneceğim daha çoook şey var.
Allah ona, uzun ve sağlıklı bir ömür versin.
Benim de oğluma öğreteceğim ve yaşatacağım çok şey var.
Allah bana da ailemin başında sağlıklı bir ömür nasip etsin.

Tüm babaların babalar günü kutlu olsun........

çok haklısın :)
bugün ziyaretine gittiğimde bir kez daha söledim
ama artık çok geç
yanımda değil

ARKADAŞLAR LÜTFEN BABALARINIZIN (ANNELERİNİZİNDE) KIYMETİNİ BİLİN

bir gün geliyo herşey için çok geç oluyo:pale:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst