banavurma Katılım 30 Ağu 2006 Mesajlar 383 20 Ağu 2007 #21 eh sonuçta ikiside iki tekerli...bir yerlerden başlamak lazım... pozlarda yakıyor hani...:bounce:
nash_33 Katılım 27 Nis 2006 Mesajlar 51 20 Ağu 2007 #22 maşallah.. allah bağışlasın abicim.. ee tabi geleceğin motosikletçisi yavaş yavaş yetişiyor. bak şimdiden iki tekerlek üstünde kardeşim:cat:
maşallah.. allah bağışlasın abicim.. ee tabi geleceğin motosikletçisi yavaş yavaş yetişiyor. bak şimdiden iki tekerlek üstünde kardeşim:cat:
departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 20 Ağu 2007 Konu Yazar #23 saolun arkadaslar arada motoruda kullandırtıyorum tabı trafıge kapalı alanda .ılerıde kros alacam cok ıstıyo.
saolun arkadaslar arada motoruda kullandırtıyorum tabı trafıge kapalı alanda .ılerıde kros alacam cok ıstıyo.
SeRHaTeKiNci Katılım 16 May 2006 Mesajlar 1,761 20 Ağu 2007 #24 güzel güzel.. hayırlı olsun.. anam.. hihi konuyu okuyor.. nerdesin lem.. göster kendini..
eradnan Katılım 28 May 2007 Mesajlar 289 22 Ağu 2007 #25 hehe Allah bağışlasın canavar valla kerata....
E.Gülbeyaz Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 2,743 25 Ağu 2007 #27 departed sen sen ol cocugun ılerde motosıklet ısterse dakıkasında al bana almıyorlar cok ıyı anlarım o duyguları :mrgreen: .....
departed sen sen ol cocugun ılerde motosıklet ısterse dakıkasında al bana almıyorlar cok ıyı anlarım o duyguları :mrgreen: .....
crxforever Katılım 1 Nis 2005 Mesajlar 2,168 25 Ağu 2007 #29 maşallah Allah analı babalı büyütsün.genç motorcu arkadaşa scooterıyla iyi eğlenceler diliyorum.
departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 25 Ağu 2007 Konu Yazar #30 by_moto' Alıntı: departed sen sen ol cocugun ılerde motosıklet ısterse dakıkasında al bana almıyorlar cok ıyı anlarım o duyguları :mrgreen: ..... Genişletmek için tıkla ... tamam alırım.sende ıs guc sahıbı olunca kendı paranla alırsın.bınmesı dah azevklı olur. crxforever' Alıntı: maşallah Allah analı babalı büyütsün.genç motorcu arkadaşa scooterıyla iyi eğlenceler diliyorum. Genişletmek için tıkla ... saol kardes allah herkese nasıp etsın. Son düzenleme: 25 Ağu 2007
by_moto' Alıntı: departed sen sen ol cocugun ılerde motosıklet ısterse dakıkasında al bana almıyorlar cok ıyı anlarım o duyguları :mrgreen: ..... Genişletmek için tıkla ... tamam alırım.sende ıs guc sahıbı olunca kendı paranla alırsın.bınmesı dah azevklı olur. crxforever' Alıntı: maşallah Allah analı babalı büyütsün.genç motorcu arkadaşa scooterıyla iyi eğlenceler diliyorum. Genişletmek için tıkla ... saol kardes allah herkese nasıp etsın.
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 26 Ağu 2007 #31 Nazar değmesin.Yetişsin bu canavar,delikanlıları pistlerde görmek isteriz:mrgreen:.