B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Onu bunu bilmem de ben şey dicem, nerde toplanacağız nasıl gideceğiz diyenler oluyor,
bir yerde toplanıp hep beraberde gelebilirsiniz.
Bu organize olma işini bir büyüğün ayarlaması lazım yani... :bounce: :bounce: :cherry:

gürkan halleder merak etme :wiinkk:

sen listeyi iyice kontrol et de sonra bnei niye yazmadın diyen olmasın :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Onu bunu bilmem de ben şey dicem, nerde toplanacağız nasıl gideceğiz diyenler oluyor,
bir yerde toplanıp hep beraberde gelebilirsiniz.
Bu organize olma işini bir büyüğün ayarlaması lazım yani... :bounce: :bounce: :cherry:

banucuk tek düşüncem sanada daga evvel söylediğim gibi iş meselem toplanma işini bişekilde ayarlarız sen öyle şeyleri düşünme su yolunu bulur :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Onu bunu bilmem de ben şey dicem, nerde toplanacağız nasıl gideceğiz diyenler oluyor,
bir yerde toplanıp hep beraberde gelebilirsiniz.
Bu organize olma işini bir büyüğün ayarlaması lazım yani... :bounce: :bounce: :cherry:

Çiko halleder.:cat: Bence kabataşta buluşalım konvoy şeklinde nişanın yapılacağı yere gideriz...:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gürkan halleder merak etme :wiinkk:

sen listeyi iyice kontrol et de sonra bnei niye yazmadın diyen olmasın :p

yarın akşam niye toplanıyorruz sanıyorsun şeker kız:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------

Çiko halleder.:cat: Bence kabataşta buluşalım konvoy şeklinde nişanın yapılacağı yere gideriz...:cat:

takım elbise giymek şart kardeşim :bounce:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle etkinlikleride bekleriz bu MT sitesinde
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
kovsaydın şelepsizi.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 PM ----------



bırak alınmamayı kapıda itina ile dövülecek...

Valla o zaman çekerim takım elbiseyi en kralından giderim kabataşa ordan kornaya bas basa gelirim nişan yapılan yere.:cat:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
gürkan halleder merak etme :wiinkk:

sen listeyi iyice kontrol et de sonra bnei niye yazmadın diyen olmasın :p

Sen yaz bakalım aklında ama listede olmayan bekarları parantez içinde yaz ben senin söylediğini söylemem... :queen: :queen: :queen:

banucuk tek düşüncem sanada daga evvel söylediğim gibi iş meselem toplanma işini bişekilde ayarlarız sen öyle şeyleri düşünme su yolunu bulur :rendeer:

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Çiko halleder.:cat: Bence kabataşta buluşalım konvoy şeklinde nişanın yapılacağı yere gideriz...:cat:

Konvoy yapacaksanız o zaman yeni bir liste yapalım, ben bir gün yada 2 gün önceden kesin gelecek birine,
tülleri vereceğim kurdele ile bağlanmış motorlara bağlamanız için...
Ama bunu için kaç motor olacağını bilmem lazım... :silent: :silent: :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst