- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
bu hafta hep güncel olucak söz:rendeer:
Bırakanlar utansın Abi... :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
bu hafta hep güncel olucak söz:rendeer:
Bu hafta zirve yapacak bu topic.:rendeer:
Onu bunu bilmem de ben şey dicem, nerde toplanacağız nasıl gideceğiz diyenler oluyor,
bir yerde toplanıp hep beraberde gelebilirsiniz.
Bu organize olma işini bir büyüğün ayarlaması lazım yani... :bounce: :bounce: :cherry:
Onu bunu bilmem de ben şey dicem, nerde toplanacağız nasıl gideceğiz diyenler oluyor,
bir yerde toplanıp hep beraberde gelebilirsiniz.
Bu organize olma işini bir büyüğün ayarlaması lazım yani... :bounce: :bounce: :cherry:
Onu bunu bilmem de ben şey dicem, nerde toplanacağız nasıl gideceğiz diyenler oluyor,
bir yerde toplanıp hep beraberde gelebilirsiniz.
Bu organize olma işini bir büyüğün ayarlaması lazım yani... :bounce: :bounce: :cherry:
gürkan halleder merak etme :wiinkk:
sen listeyi iyice kontrol et de sonra bnei niye yazmadın diyen olmasın![]()
Çiko halleder.:cat: Bence kabataşta buluşalım konvoy şeklinde nişanın yapılacağı yere gideriz...:cat:
yarın akşam niye toplanıyorruz sanıyorsun şeker kız:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------
takım elbise giymek şart kardeşim :bounce:
noluyo nan....
yarın akşam niye toplanıyorruz sanıyorsun şeker kız:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------
takım elbise giymek şart kardeşim :bounce:
böyle etkinlikleride bekleriz bu MT sitesinde
Takım elbise giymeyenler nişan törenine alınmayacakmı.???
ikizin burdaydı 15 dakka evvel:queen:
Takım elbise giymeyenler nişan törenine alınmayacakmı.???
sen yenisin heralde:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 PM ----------
gıravat şartı var:rendeer:
yarın akşam toplanıyomuyuz? benim niye haberim yok![]()
kovsaydın şelepsizi.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 PM ----------
bırak alınmamayı kapıda itina ile dövülecek...
gürkan halleder merak etme :wiinkk:
sen listeyi iyice kontrol et de sonra bnei niye yazmadın diyen olmasın![]()
banucuk tek düşüncem sanada daga evvel söylediğim gibi iş meselem toplanma işini bişekilde ayarlarız sen öyle şeyleri düşünme su yolunu bulur :rendeer:
Çiko halleder.:cat: Bence kabataşta buluşalım konvoy şeklinde nişanın yapılacağı yere gideriz...:cat:
kovsaydın şelepsizi.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 PM ----------
bırak alınmamayı kapıda itina ile dövülecek...
yarın akşam toplanıyomuyuz? benim niye haberim yok![]()