- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
banucum cidden beni sil boşyere yer işgal etmiyim 
banucum cidden beni sil boşyere yer işgal etmiyim![]()
takım elbise zorunluluk değil benim ricam beni takım elbiseyle yalnız bırakmanızı istemiyorum hepsi bu isteyen istediği gibi giyinip (şimidi bu kısmı yok mayo bikini short felan diye biyerlere çekmeyin :cherry: ) gelebiliri :cat:
Olmaz takım elbise olsun,başka ne zaman takım elbiseli görmemiz imkansız:mrgreen:
banucum cidden beni sil boşyere yer işgal etmiyim![]()
o da doğru başka zaman giymez kimseyi takım elbiseli göremeyiz :mrgreen: pazar günü denize gidicez belki giyen olur mt bu heran herşey olabilir :cherry:
Hani eziyoduk,ne oldi:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------
Olmaz takım elbise olsun,başka ne zaman takım elbiseli görmemiz imkansız:mrgreen:
Çağlacım öğrenemedin mi hala bu listeye girmek var çıkmak yok ( Evlenmeden ) :queen: :queen: :queen:
bide bu işin düğünü var yandık valla![]()
nişanda silnmesse düğünde senin iş kesin kaçarın yok çağla :mrgreen:
keçeli kalemle yazında silinmesin bari boşyere başımı yakmayın :queen:
(siz annemlemi görüşüyosunuz bi işbirliğimi var anlamadım :silent![]()
![]()
(şiii çaktırma bende yazıcam ayakkabımın altına banuyu)
bide bu işin düğünü var yandık valla![]()
nişanda silnmesse düğünde senin iş kesin kaçarın yok çağla :mrgreen:
keçeli kalemle yazında silinmesin bari boşyere başımı yakmayın :queen:
(siz annemlemi görüşüyosunuz bi işbirliğimi var anlamadım :silent![]()
![]()
aman çağla diye beni silmeyin :queen::queen:[/QUOT
sıramı vereyimmi sana :bounce:
nişanda sen bi süslen püslen gelde :cherry:
aman çağla diye beni silmeyin :queen::queen:
B-A-N-U;1638001 Kimseyi sildiğimiz yok merak etme canım... :rendeer:[/QUOTE' Alıntı:hee tamam :rendeer::rendeer::rendeer: umut fakirin ekmeğidir:cherry:
nişanda sen bi süslen püslen gelde :cherry:
Evet Nişan daki liste düğündede geçerli, nişanda olmazsa düğünde kesiiinn...
( Ayrıca parantez içinide okudum ) :queen: :queen: :queen:
Aynen Aşkım... :queen: :queen:
Ne keçeli kalemi ya kurşun kalemle yazacağım... :queen: :queen: :queen:
aman çağla diye beni silmeyin :queen::queen:
aman çağla diye beni silmeyin :queen::queen:
hee tamam :rendeer::rendeer::rendeer: umut fakirin ekmeğidir:cherry:
ben ve süslenmek pek bagdaşmadı emre :queen:
kurşun kalemmi bukadar insafsız olma :cyclopsan(parantez içlerini niye okuyosun o benle benim konuşmam) :mrgreen:
nasıl aklı çıktı :mrgreen: mrk etme sen bu çeneyle evde kalmazsın zaten :cherry: