B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
takım elbise zorunluluk değil benim ricam beni takım elbiseyle yalnız bırakmanızı istemiyorum hepsi bu isteyen istediği gibi giyinip (şimidi bu kısmı yok mayo bikini short felan diye biyerlere çekmeyin :cherry: ) gelebiliri :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
banucum cidden beni sil boşyere yer işgal etmiyim :p


Hani eziyoduk,ne oldi:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------

takım elbise zorunluluk değil benim ricam beni takım elbiseyle yalnız bırakmanızı istemiyorum hepsi bu isteyen istediği gibi giyinip (şimidi bu kısmı yok mayo bikini short felan diye biyerlere çekmeyin :cherry: ) gelebiliri :cat:

Olmaz takım elbise olsun,başka ne zaman takım elbiseli görmemiz imkansız:mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Hani eziyoduk,ne oldi:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------



Olmaz takım elbise olsun,başka ne zaman takım elbiseli görmemiz imkansız:mrgreen:

(şiii çaktırma bende yazıcam ayakkabımın altına banuyu) :p

Çağlacım öğrenemedin mi hala bu listeye girmek var çıkmak yok ( Evlenmeden ) :queen: :queen: :queen:

bide bu işin düğünü var yandık valla :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
(şiii çaktırma bende yazıcam ayakkabımın altına banuyu) :p

bide bu işin düğünü var yandık valla :p

Evet Nişan daki liste düğündede geçerli, nişanda olmazsa düğünde kesiiinn...
( Ayrıca parantez içinide okudum ) :queen: :queen: :queen:

nişanda silnmesse düğünde senin iş kesin kaçarın yok çağla :mrgreen:

Aynen Aşkım... :queen: :queen:

keçeli kalemle yazında silinmesin bari boşyere başımı yakmayın :queen:
(siz annemlemi görüşüyosunuz bi işbirliğimi var anlamadım :silent:) :p

Ne keçeli kalemi ya kurşun kalemle yazacağım... :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
nişanda sen bi süslen püslen gelde :cherry:

ben ve süslenmek pek bagdaşmadı emre :queen:

Evet Nişan daki liste düğündede geçerli, nişanda olmazsa düğünde kesiiinn...
( Ayrıca parantez içinide okudum ) :queen: :queen: :queen:



Aynen Aşkım... :queen: :queen:



Ne keçeli kalemi ya kurşun kalemle yazacağım... :queen: :queen: :queen:

kurşun kalemmi bukadar insafsız olma :cyclopsan :p (parantez içlerini niye okuyosun o benle benim konuşmam) :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
hee tamam :rendeer::rendeer::rendeer: umut fakirin ekmeğidir:cherry:

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

ben ve süslenmek pek bagdaşmadı emre :queen:



kurşun kalemmi bukadar insafsız olma :cyclopsan :p (parantez içlerini niye okuyosun o benle benim konuşmam) :mrgreen:

Kurşun kalem çok severim canım o açıdan... :queen: :queen: :queen:

nasıl aklı çıktı :mrgreen: mrk etme sen bu çeneyle evde kalmazsın zaten :cherry:

Bencede evde kalmaz ama çenesiyle alakası var mı bilemem... :mrgreen:

işte çaglaya talip olan talihli:bounce:
:queen::queen::queen::queen:

Gürkan Abi bitirdin beni, fişi çektin, komaya girdim... :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst