B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410





n722468607_1308990_9017.jpg


Tüm MT Ailemizi Nişanımıza Bekliyoruz... :rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ßanu.. o davetiyede N & E yazıyo.. bak bi yanlış olmasın :queen::queen::queen::queen:

sakata gelme son dakkada... :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Şimdiden tebrikler, bir ömür boyu mutluluklar...:rendeer:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ooooooooooooooo hayırlı olsun
........:rendeer::rendeer::rendeer:

kandırdın dimi gül gibi çocuğu sonunda ...yazık emreye yazık:salut::salut:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ooooooooooooooo hayırlı olsun
........:rendeer::rendeer::rendeer:

kandırdın dimi gül gibi çocuğu sonunda ...yazık emreye yazık:salut::salut:

şemsiyeyi açmaya çalışma hacı şimdi :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 AM ----------

Nişana geç kalır şimdi cadı :mrgreen::mrgreen:

uçarak gelir o merak etme :cat:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
gençler birbirini görmüş beğenmiş bizede zil takıp oynamak düşer...
obaaaaa o gün bayram....
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
açılmıyo len ben zamanında denemiştim tecrübeliyim yan...:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
şemsiyeyi açmaya çalışma hacı şimdi :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 AM ----------



uçarak gelir o merak etme :cat:


Yenge takmam dedi yüsüğü bak:)Hayırlısı olsun her ikiniz içinde,Allah tamamına erdirsin
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst