canlarıımmmmm Allah tamamına erdirsin elbette yanınızdayız :rendeer:
Canımsın gelmezsen takmam yüzüğü zaten :queen: :rendeer:
ßanu.. o davetiyede N & E yazıyo.. bak bi yanlış olmasın :queen::queen::queen::queen:
sakata gelme son dakkada... :queen:
ooooooooooooooo hayırlı olsun
........:rendeer::rendeer::rendeer:
kandırdın dimi gül gibi çocuğu sonunda ...yazık emreye yazık:salut::salut:
Nişana geç kalır şimdi cadı :mrgreen::mrgreen:
şemsiyeyi açmaya çalışma hacı şimdi :mrgreen:
asıl adı uzun olduğu için böyle üyelik aldık aslında Nurbanu adı :wiinkk:
şemsiyeyi açmaya çalışma hacı şimdi :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 AM ----------
uçarak gelir o merak etme :cat:
olm şemsiyenin açılacak halimi kalmış eminmisin emre bak yol yakın daha:queen::queen:
ßanu.. o davetiyede N & E yazıyo.. bak bi yanlış olmasın :queen::queen::queen::queen:
sakata gelme son dakkada... :queen:
Ne diyosun yenge :mrgreen::mrgreen:
Kurdelem ve Ben orada olacağız![]()
vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
gençler birbirini görmüş beğenmiş bizede zil takıp oynamak düşer...
obaaaaa o gün bayram....