- Katılım
- 25 May 2006
- Mesajlar
- 2,615
öncelikle büyük bir geçmiş olsun:rendeer:
Elbette 4 teker sürücülerinden çok daha dikkatli olmamız şart ama ben bir konuya pek sıcak bakmıyorum (benim nacizane görüşüm tabii) bayanlara haksızlık etmeyelim bence! kazaya sebebiyet her an herkes verebilir,neden de olabilir:wiinkk:
Elbette 4 teker sürücülerinden çok daha dikkatli olmamız şart ama ben bir konuya pek sıcak bakmıyorum (benim nacizane görüşüm tabii) bayanlara haksızlık etmeyelim bence! kazaya sebebiyet her an herkes verebilir,neden de olabilir:wiinkk: