- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3,302
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bu gece büyük bir kazanın eşiğinden döndük.olay şöyle gerçekleşti;bilen bilir şile yolunu,beşiktaş tesislerini geçtikten sonra ilk sağa ümraniye/tepeüstü istikametine girdik.ilk sağ virajı geçtik sonra 2. sola doğru virajın tam ortasında solumda siyah bir araç ve tam önümden (1 sn ilerde olsam bana gömmüştü) sağ bariyerlere gömdü.sonra sola kaçıp motoru durdurduk aracın yanına gittik 24-25 yaşlarında ablamız
r: sözüm meclisten dışarı ama bu bayanların çoğu düz yol sürücüsü:farao:
Allah a çok şükür bize bişey olmadı.bize diyorum bide direksiyonda kız arkadaşım vardı gerçekten ucuz atlattık.....:salut:
bu sebepten dolayı arkadaşlar lütfen sağdece kullanmamıza değil diğer araçlarada dikkat edelim.....
Allah a çok şükür bize bişey olmadı.bize diyorum bide direksiyonda kız arkadaşım vardı gerçekten ucuz atlattık.....:salut:
bu sebepten dolayı arkadaşlar lütfen sağdece kullanmamıza değil diğer araçlarada dikkat edelim.....