azönce kandillide bana sürten arkadaş??

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
arkadaşlar saat 22:00 sularında kız arkadaşımla aheste aheste yolda giderken bi anda (motoru tam goremedm ama cbr125r olabilir) yanımızdan bişey yaklaşık 90km hızla gecti ve montunun bana degdigini hissettim basta noluyo gbisinden bakındım bi sonra takip etmeye başladım ama kız arkadaşım oldugu için yanımda hızlı gidemedim fazla ve olece kayboldu ondan yaklaşık bi 15 dakka sonra baska bi arkadaş biz aynı hızda giderken (yaklasık 50-60) once arkama geldi onu farkettim ben saga kaydım kornaya basıp soldan gayet rahatca gitti smd 2 farklı insan 2 farklı tavır birisinin arkasından küfür ederken birisine hayırlı yolculuklar diliosun bence brz daha dikkat brbirimize karşı..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar saat 22:00 sularında kız arkadaşımla aheste aheste yolda giderken bi anda (motoru tam goremedm ama cbr125r olabilir) yanımızdan bişey yaklaşık 90km hızla gecti ve montunun bana degdigini hissettim basta noluyo gbisinden bakındım bi sonra takip etmeye başladım ama kız arkadaşım oldugu için yanımda hızlı gidemedim fazla ve olece kayboldu ondan yaklaşık bi 15 dakka sonra baska bi arkadaş biz aynı hızda giderken (yaklasık 50-60) once arkama geldi onu farkettim ben saga kaydım kornaya basıp soldan gayet rahatca gitti smd 2 farklı insan 2 farklı tavır birisinin arkasından küfür ederken birisine hayırlı yolculuklar diliosun bence brz daha dikkat brbirimize karşı..


Geçmiş olsun..Aman dikkat.....Azıttılar......

Ama başlık çok anlamlı olmuş.....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun... malesef bazı motorcu denmiyecek şahıslarda var...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
geçmiş olsun arkadaşım üyle insanların ne yazık ki ümürleri kısadır allah akıl fikir versin onlara vede sabır çok ünemli dir aman sabırlı olalım saygılar
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
14
gecmis olsun ewet bazilari kendilerine motorcui diyorlar belki o Motosikleti kulanan kisinin degildir :) dikkatli olmak lazim :$
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
4 tekerlek sürücülerine karşı ne düşünüyor-diyorsam aynen:pale:
Benimde bugün aynısı geçti başımdan:pale:
yakaladığımda; gidonu, gaz kolunu, fites manivelasını Ağzına sokasım geliyor bu hınzırların:)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Geçmiş olsun arkadaşım.Ne yazikki böle inekler var.Onları şööle boooll yeşillik çimene salıp otlatmak gerek.Boynuna bir çıngırak, tıngır mıngır takılsın.Ondan sonra sal bayıra gitsin,birazcık ehlileşir belki.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar saat 22:00 sularında kız arkadaşımla aheste aheste yolda giderken bi anda (motoru tam goremedm ama cbr125r olabilir) yanımızdan bişey yaklaşık 90km hızla gecti ve montunun bana degdigini hissettim basta noluyo gbisinden bakındım bi sonra takip etmeye başladım ama kız arkadaşım oldugu için yanımda hızlı gidemedim fazla ve olece kayboldu ondan yaklaşık bi 15 dakka sonra baska bi arkadaş biz aynı hızda giderken (yaklasık 50-60) once arkama geldi onu farkettim ben saga kaydım kornaya basıp soldan gayet rahatca gitti smd 2 farklı insan 2 farklı tavır birisinin arkasından küfür ederken birisine hayırlı yolculuklar diliosun bence brz daha dikkat brbirimize karşı..

ganga olur böle vakalar ya...boşver...:p

ehliyetin nerde bakem...benim sertifika yarın hazırmış...almadan bi yere toslamayak...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oLur böYLe şeyLer kardeş :pr: Bi benzeri benm başıma geldi bugn ! 53 FL 199 PLakaLı Siyar renkLi 200E Model mercedes sıfırdan solladı beni.. Belki de fark edip sağa kırmasaydım şimdi buralarda yoktum :pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bir insan saygisiz ise, umursamaz ise hangi dil, hangi irk, hangi zumre, hangi meslekten oldugu ve ne tur arac kullandigi onem arzetmiyor.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Valla race ciler yapar bunu genelde.Çok yakın geçerler arkanızdan.Hatta bazen siz sürttüğünü bile anlamazsınız.Ya yok ne yapacaz bu race motor tarzı kullananları.:)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Geçmiş Olsun kardess bu Çakallar Motorları yuzunden bır cok kaza oluyor sen yıne de dıkkat et ....:cat:
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
Valla race ciler yapar bunu genelde.Çok yakın geçerler arkanızdan.Hatta bazen siz sürttüğünü bile anlamazsınız.Ya yok ne yapacaz bu race motor tarzı kullananları.:)

haydiiii....ben bugune kadar bırak yanından geçmeyı lambada bile fazla yaklasmam...heycanlanır felan dıye.zaten oylede oluyo o heyecanla tam gaz kalkıyo....serserinin birisi arkadası sılme geçmiş ...race cilerin günahı ne şimdiii..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst