"Azman dede" son çanakkale

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okusammı
saatlerce arızaya giriyorum:silent:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
3
Acaba kaç genç gider şimdi?? Şimdikilerin kaçışlarının amacı acaba din eksikliğimi yoksa vahşi kapitalizm mi? Bizi kansızlaştıran ne?
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
83
Allah hepsinden razı olsun mekanları cennet olsun
Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karga başım boynuma gelsinler
saçıma kına yaktırırda giderim
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
Yaa böle şyleri okuyunca ürperiyorum. Böle insanlar varmıydı vatan uğruna güle oynaya ölüme giden insalar için ben bu gün ne yaptım diyorum. Allah rahmet eylesin onları ve onları yetiştirenleri.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi be :silent:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
o senelerde kabataş galatasaray liselerinin kayıt defterlerinde şöyle yazar "mezun verilemedi" gerçekten o zamanlar okul çağındaki çocuklar vatan hizmetine gitmiş. geçenlerde bu tür bir konuşma oldu ben inanıyorumki şimdiki gençlerde gider bu tür bir durumda . ama eğer bir kansızlaşma varsa tabiri caizse , bunun nedeni emperyalizmdir o dönemdede bu savaşa neden olanlar emperyalist ülkelerdi zaten
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
godfather' Alıntı:
o senelerde kabataş galatasaray liselerinin kayıt defterlerinde şöyle yazar "mezun verilemedi" gerçekten o zamanlar okul çağındaki çocuklar vatan hizmetine gitmiş. geçenlerde bu tür bir konuşma oldu ben inanıyorumki şimdiki gençlerde gider bu tür bir durumda . ama eğer bir kansızlaşma varsa tabiri caizse , bunun nedeni emperyalizmdir o dönemdede bu savaşa neden olanlar emperyalist ülkelerdi zaten

onu bende okumuştum dağılmıştım:silent:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hani ikinci dünya savaşına bir kulp buluyorlar da (efendim, nazi almanyası insanları kıyıyordu dalan) birinci dünya savaşına daha kimse kulp bulamadı. açık ve seçik emperyalizm savaşı. hala da niyetlerinden vazgeçmediler. sömürülenler de hala uyanamadı, yazık valla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst