az önce bir maganda gördüm ama lüks maganda

Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeşilköyden dönerken ışıklarda bekliyoruz.Önümde bir audi a5 var içinde 4 kişi,hepsi 20-25 yaş arası.Biri camı açtı dışarıya doğru birşey uzattı,dedim şaka galiba bu tabanca olamaz.tak tak iki el tabancayı sıktı sonra silahı içeriye aldı yola devam etti ama bana yaşattığı korku öyle böyle değil vurulmuş kadar oldum.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
kurusıkıdır. biri bana yapsın bakalım, arkasından 14lüğü nasıl boşaltıyorum!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zengin züppesi.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
biz onlara zengin p*çleri diyoruz.yalakadığımız zaman dövüyoruz.sonra bize serseri diyolar :) nasıl iş anlamadım :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle kurusıkıdır. Gerçek tabancayla onu yapmak yemez. Ama tabi silahın kurusıkı oluşu magandalıklarından bir şey kaybettirmiyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Olayin maganda kismini anladimda lûks kismini anlayamadim.:silent:
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır ,kurusıkı ve normal tabanca farkını biliyorum kesinlikle tabancaydı o
audi a5 den tabanca sıkıyor lüks ü bu, normalde burda tofaştan şahinden sıkarlar ama
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
Millet Texsas hesabiii takiliyorr tutana ask olsun :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olayin maganda kismini anladimda lûks kismini anlayamadim.:silent:

Türkiye'de Audi A5 lüks araba oluyor :mrgreen:
En ucuz A5 197 adet asgari ücrete tekabül ediyor.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
cebindeki para artınca ne iq artar nede beyin hücrelerin yenilenir.. istanbul un en güzel en pahalı semtlerinde görebilirsiniz böyle adamları.. işte biri audi kullanır diğeri sahin kullanır ama kafa aynı..
hee bazen araç servislerinde çalışan adamlar olabiliyor.. denk gelirse sevise bırakılan araçlarla yollara vururlar kendilerini.. ama onları tanımak kolaydır..araba ile üstü başı dogru orantılı değilse hemen anlaşılır..
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bugün dizel bmw ye 20*50 yağ koyanı gördükten sonra magandalık ve apaçilikte son nokta olmadığının farkına vardım...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
bugün dizel bmw ye 20*50 yağ koyanı gördükten sonra magandalık ve apaçilikte son nokta olmadığının farkına vardım...

Reklamlardan etkilenmiştir shel rotella 20 50 kaptan bu bizim yağımız değilmi öyle muavin bizim yağımız hiç eksilmez basınçı düşmez......:queen::queen::queen:(nostaljik maganda...):cat:
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
34
boylesi cok bi kere banada denk geldi adam banka oturmus elde cep telefonu yanında da tabanca msj cekiyo havaya ates ediyor aradım polisi tabi polis gelene kadar adam uzadı

keske plakasını alsaydın
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Yeşilköyden dönerken ışıklarda bekliyoruz.Önümde bir audi a5 var içinde 4 kişi,hepsi 20-25 yaş arası.Biri camı açtı dışarıya doğru birşey uzattı,dedim şaka galiba bu tabanca olamaz.tak tak iki el tabancayı sıktı sonra silahı içeriye aldı yola devam etti ama bana yaşattığı korku öyle böyle değil vurulmuş kadar oldum.

plakasını almadın mı arkadasım ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst