az kenara çekilin hele..:)

Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
fatoşşş' Alıntı:
yok yaa niye yanlış anlayayım yapmayın arkadaşlar..:cat:
hepimiz burda motor sevdasını paylaşıyoruz.. öyle değil mi?
4.sayfada yazdığım şey kafanızı karıştırmasın o konu başka... hem hallettik sanıyorum o konuyu..:)
hoşbulduk tekrar.. ya 6 sayfa olmuş bu topic:bounce: sonra kitlemesinler:cherry:

Walla enterasi olan bisey topigin ilgiden kitlencegini dusunmen . Daha yep yeni bir uyenin siteyi bu derece iyi tanıması şasırtıcı. Herhalde bicok topici yalayıp yutttun ... :bounce:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdilik okuyorum herkesi... :cat:
tanımaya anlamaya çalışıyorum... :wiinkk: ya hakikaten benim başka topicim de var oraya bakın yahu...:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
aramıza hoşgelmişsin:rendeer: ya ben daha yeni farkettimde kusura bakma:p :silent:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
1
ben geldımm

bende hos geldım arkadaslar.bı scooter almayı dusunuyodum,bolee okudum msj larınızı karar verdım.allah hepınızden razı olsun.herkese slm lar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst