- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
allah korumuş maganda çok trafikte
ama sakin olmak lazım, bende trafikte tam bi piskopat oluyorum en ufak horzlanan görünce ibiini kesmeye çalışıyorum ama tamamen yalnış, sakin olmak lazım sabırlı olmak lazım, tmm insanlar çok yalnış araba kullanabilir ama mümkün mertebe saldırmamak lazım...!
ama sakin olmak lazım, bende trafikte tam bi piskopat oluyorum en ufak horzlanan görünce ibiini kesmeye çalışıyorum ama tamamen yalnış, sakin olmak lazım sabırlı olmak lazım, tmm insanlar çok yalnış araba kullanabilir ama mümkün mertebe saldırmamak lazım...!