- Katılım
- 18 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,141
nikah çok güzel geçti, bol bol alkışladık..
tekrardan hayırlı olsun, allah bi yastıkta kocatsın:rendeer:
![]()
abi çiçeği sen kaptın gözümden kaçmadı
nikah çok güzel geçti, bol bol alkışladık..
tekrardan hayırlı olsun, allah bi yastıkta kocatsın:rendeer:
![]()
eyvallah sağol nikaha geldin ama seni çok ayıpladım takı töreninde taka taka çeyrek taktın ayıp sanar:
abi çiçeği sen kaptın gözümden kaçmadı![]()