Ayrıldık

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler motor ;
darısı başıma :)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Tebrikler ozaman darısı benim başıma ben bıraktım ama o beni bırakmıyooo bi türlü ayrılamadık ama seni tebrik ediyom tekrar.... :bounce:
 
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
22
tebrikler
elimizden bi tutuver de bizi de kurtar şu beladan
çok isteyip bırakamayanlardanım
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Prometheus' Alıntı:
Tebrikler abicim, bu arada askere gitmeden Adana'ya geleyim diyorum motorla ne dersin? :)

puhahahaha :mrgreen: :mrgreen: bence deneme bileee

herkese sağlıklı hayatlar ama 3 hafta da daha belli olmaz
bekle bakalımmm :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
motortebrik ederim iradenden dolayı kutlarım darısı diğer sigara kullananların başına.ARKADAŞLAR SİGARAYI BIRAKALIM KENDİMİZİ VE ÇEVREMİZİ ZEHİRLEMEYELİM SEVGİLERİMİZİ ÜZMEYELİM
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Harikasin bu hafta ben ve kiz arkadasimda birkakmaya karar verdik ,tebrikler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bravo dostum, darısı benim başıma..
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
niye sigara içelim ki?
-ömrümüzden 10 yıl gitmesi için mi
-sevdiklerimizle daha az zaman geçirmek için mi
-bizi örnek alanlara kötü örnek olmak için mi
-kötü kokmak için mi
-sarı dişler için mi
-her ay 150-200 milyona taksitle motor alınır biz niye duman satın alalım ki
-sevdiklerimizi üzmek için mi
-yoksa bir gün kolumuzu bacağımızı kaybetmek için mi
SİGARA İÇMEYELİM SEVDİKLERİMİZİ İÇİRTMEYELİM HAYAT ONSUZ DAHA GÜZEL YALNIZCA BİRAZ İRADEYE SAHİP OLMAK GEREKİYOR SİGARA BİZDEN GÜÇLÜ DEĞİL
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
tebrik ederim motor çok güzel bi karar almışsın evet nurgüldemribay arkadaşımızın dediği gibi sigara bizden güçlü değil umarım ona dönüş yapmazsın tekrar.iradenin devamını diliyorum darısı başıma o beni bi türlü bırakmıyor inşallah bi gün bende başarabilirim.
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
15
ya bende dumanında bile durmayan biriydim birden başladım hemde çok içerek şimdi o kadar abartı diil ama 5 aydır felan içiyorum
bırakmalıyım sanırım şimdiden ama alkolle ve sabah açken çok hoşuma gidiyo:)
gün içersinde artık içemiyorum hazır miğdem bulanmışken bırakmalıyım idmi
hadi biraz destek
:)
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
43
abicim iradene hayran kaldım çok büyük tebrikler sanırım ben de seninle aynı zamanda bıraktım ama geçen hafta yeniden başladım
insanın hayatı düzene girmedikçe böle radikal kararlar vermesi çok zor diye düşünüyorum
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
tebrik ediyorum....eee artık şu sigaralı avatarınıda değiştirirsin artık değilmi??
sevgi ve saygılar sunuyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst