Aynı plaka hem arabada hem motosiklette olabiliyor mu?

Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
281
Beyler. 2 hafta önce sıfır aldığım motosikletin plakasıyla sorgulama yaptığım zaman 2010 yılına ve 2012 yılına ait kazalar gözüküyor, ağır hasarlı vs.
Fakat şasi numarasıyla sorgulama yaptığım zaman hasar kaydı çıkmıyor.

Demem o ki, şu an kullandığım plakayı daha önce bir araba ya da bir motosiklet kullanmış olabilir mi.
Şu an kullandığını sanmıyorum tabii ki ama, aynı plaka farklı zamanlarda farklı kişiler tarafından kullanılabiliyor mu?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Araç trafikten çekildiğinde PLAKA 2 yıl süreyle KULLANILMIYOR, sonra yeniden piyasada, artık neye denk gelirse.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Olur. Bana da trafik cezası gelmişti. Honda Twister varken, maliyeden aradılar, kontrol ettik ceza makbuzunda beyaz şahin yazıyordu. Ben Plakayı almadan 8-9 ay önce ceza yazılmış. Şahincinin adresine yönlendirdik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst