Ayıptır Be..Zabıta Rezaleti..

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
teyzeyi çekiştirirken yumrugu zabıtaya indirenin eline sağlık:cat: empati ve vicdan yoksunu herifler leş yiyen sırtlan sürüsü gibidavranıyorlar
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
O kadar millet oturmuş neyi izliyor toplaşıp efe bi dövseniz ya şunları..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Herkes gücü yettiğine bu dünyada.. Fallout dünyası gibi acımasız diye düşünürdüm hep, ama vallahi yaşadıkça görüyorum ki orası bu dünyanın yanında cennet kalır.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
zabita...
ne derin bir kelime ve ne kadar sığ...
olamamis meyva gibi!
ne ham ne pismis..
polis desem degil, duz memur hic degil..
oryantadyondan ve empatiden uzak, belediyelerin oy potansiyeli..
uniforma icinde kartal, uniformasizken " saçları sumbul keloglan"
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
beylikdüzü bölgesinde zabıtalar harac alır ve ses çıkartmaz. düzcede de öyledir bence ama teyze haraç vermemiş olmalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst