aYE'nin yeni motoru... R6

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Evet arkadaşlar aYe(Murat) yamaha'cı oldu :p

Kask'a dikkat... :D

2007_YZF-R6_EUR_ACT_1368.jpg

2007_YZF-R6_EUR_ACT_0772.jpg
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
:mrgreen::mrgreen: Olur mu olur, gözü doymuyo çünkü :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
onun ne aldığı belli değilll doche alıyo r6 alıyoooo gördüğünü alıyooo :queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
vayyy yakışır Murat abime : ) 1000rr ı naptın abi :cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olüm yamah tanıtım fotolarının genelinde aye yazan bi kask takıyolar ama onda aye yazmıyomuş başka bişi yazıyomuş bende böyle başlık açmıştım da :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yazıyomuş söylede bizde bilelim yoksa aye hakkında bilmediğimiz senin bildiğin bişeylermi var


benim bildiğim ve sizin bilmediğiniz bi ayrıntıdan bahsetmek gerekirse :queen: aye birazcık şey .. gey işte :queen: onun dışında varmı bilmiyom kaska gelince du bakayım ayrıntısına ne yazıyomuş

biri mort etmişti beni kaskın resimlerini falna bulup şimdi bulup erteki mort etmek istemiyom :p

ahanda buldum orda aye değile bye yazıyo

bye helmet :

http://www.byehelmets.it/page/home.htm
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abı kaarar ver ya hangısını kullancagını sasar ınsan 1000rr 600rr yoqsa dodgeyımı :D
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buda bye kaskın reklamı böyle koruyomuş kafayı :queen:

Uomobye_1280x1024.jpg
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Delikanlı adam öyle kask takmas bikerem.::rantinp:

Böyle takar;

413793603_9e4783e911_o.jpg


:queen::queen::queen:

bunların hepsi erkek eli :mrgreen: daha güzel eli olan yokmuydu (women):queen:

Baba onlar ojesis bayan eli, makyajsız bi halta benzemiyorlar haklısın. :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ordaki aye yan sanayi bi kerem orjinali burda o da hondacı
bi de ben kafamı kimseye elletmem o ne yangından mal kaçırır gibi herkes elini atmış kafaya :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
413793603_9e4783e911_o.jpg


Bu ne be... :p Aynaya bakınca psikolojik olarak rahatsız olurum... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst